Ga naar inhoud

BMW F06 Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Nee ik spreek mezelf niet tegen. Wat zou nu 1 wagen plots 't gemiddelde bepalen. ;) Beetje verder denken he brillenmans...

100k zal effectief de gemiddelde prijs worden.

ik zeg gewoon dat je een wagen verkocht hebt met volgens u al een heel pak opties en zelfs uitzonderlijke opties. en die kwam op die 103 ofzo.

gaat dan elke mogelijke koper zo'n rits opties nemen, en zelfs voor indiviual gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik heb gezegd dat je 'ver' kan gaan qua opties. Maar dat een doorsnee F06 met opties die zijn status waardig zijn (DriveConnect spul, HUD, Entertainment System,...) wel gemiddeld rond de 100k zal uitkomen. Je kan hem echter 'goed' uitgerust zonder snufjes hebben voor een 90k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit kan een 6GC niet en een CLS ook niet:

IMAG0583.jpg

Gisteren bij decathlon en een loopband gekocht... Leveren deden ze gratis, maar niet in het weekend of op afgesproken uur :roll:

Dus dezen doet dat dan liever zelf mee. Loopbandje paste net in de koffer, maar moest wel zetels compleet vooruit zetten.

Dit ging zelfs niet in mijn X5 geraakt zijn :lolz:

Wel me een kramp getrokken thuis om dat allen boven te krijgen... Stond op hun papieren 85kg, dus dat gaat nog net. Nadat ik boven was begin ik documentatie te lezen en loopband zonder verpakking woog 97kg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

kon je niet gemakkelijker je remorque genomen hebben?

Ja, maar ik rij nu ook niet constant met mijn remorque rond ook.

Dus waren daar, gingen dat eens bekijken, had gelezen van gratis thuislevering, daar afgesproken met madam en kwam van gent,... Dus geen remorque en kon in de koffer...

Doos is dus 2m05 lang, 85 breed of zoiets en een goeie 30 dik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik rij nu ook niet constant met mijn remorque rond ook.

Dus waren daar, gingen dat eens bekijken, had gelezen van gratis thuislevering, daar afgesproken met madam en kwam van gent,... Dus geen remorque en kon in de koffer...

Doos is dus 2m05 lang, 85 breed of zoiets en een goeie 30 dik :D

1000 ballen of zo voor iets wat je in de straat kan? Enlighten me. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 ballen of zo voor iets wat je in de straat kan? Enlighten me. ;)

Thuis kan Naish in zijnen bloten lopen ...

lekker alles laten slingeren:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 ballen of zo voor iets wat je in de straat kan? Enlighten me. ;)

Vooral voor madam hoor maatje... Die ziet het niet zitten om in den donker te gaan lopen 's avonds en loopt liever terwijl ze tv ziet ;)

Ik ga nog steeds buiten lopen hoor, tenzij het minder dan 5 graden is of regent. Of er eens sneeuw ligt.

Thuis kan Naish in zijnen bloten lopen ...

lekker alles laten slingeren:D

:lolz:

Wel een voordeel aan binnen lopen is dat je nog meer zweet :D

EDIT: twa maar 750 ballen zulle :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even een 640d GC gemaakt met gelijkaardige uitrusting als mijn A7...

Komt op 20K meer catalogusprijs, maar eigenlijk moet je een 640d vergelijken met een bi-turbo in de A7 en dan is het verschil maar 15K ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
... want daarvoor koop je in de eerste plaats zo'n auto natuurlijk! :-)

Neen, die koop je in de eerste plaats voor de buren.

Dat je dan ook de "duurste" auto op de parking van de Ikea hebt is een extra ego-boost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan een 6GC niet en een CLS ook niet:

Gisteren bij decathlon en een loopband gekocht... Leveren deden ze gratis, maar niet in het weekend of op afgesproken uur :roll:

Dus dezen doet dat dan liever zelf mee. Loopbandje paste net in de koffer, maar moest wel zetels compleet vooruit zetten.

Dit ging zelfs niet in mijn X5 geraakt zijn :lolz:

Wel me een kramp getrokken thuis om dat allen boven te krijgen... Stond op hun papieren 85kg, dus dat gaat nog net. Nadat ik boven was begin ik documentatie te lezen en loopband zonder verpakking woog 97kg...

Pauper, mensen met geld laten dat leveren. :hello:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pauper, mensen met geld laten dat leveren. :hello:

Mensen, die moeten werken voor hun geld en het niet krijgen van de papa zijn niet thuis om de levering in ontvangst te nemen :hello:

en kopen tenminste een degelijke Technogym waarbij de knieën niet stuk gelopen worden

Heb er nu toch wel al 3 keer op gelopen :lolz:

Ik loop buiten als het weer het toelaat, en dan denk ik dat de minimum demping die je extra hebt op eender welke loopband beter is dan buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop buiten als het weer het toelaat, en dan denk ik dat de minimum demping die je extra hebt op eender welke loopband beter is dan buiten.

Je moet dan eens op een Finse piste lopen. Goede schoenen zijn eigenlijk het belangrijkste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net dat hij die Juke-R ook vet vindt, verklaart veel :D

Er is een wezenlijk verschil tussen iets knap en iets vet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid