Ga naar inhoud

BMW F06 Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Awel, deze 6 GC vind ik knap en vet. En al zeker in 't zwart met M-sportpakket. OMG :inlove:

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Ik vind de 5 mooier maar ik kan dan ook nu moeilijk anders beweren :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze 6GC zeker mooier, maar ik stel mij de vraag of 'm anders of beter gaat rijden dan een 5. Ik heb eens kunnen rijden met een 640i cabrio, en vond er weinig spectaculairs aan. Ik vond de 6 te comfortabel en te weinig sportief, een beetje zoals mijn 7 destijds. Uiteindelijk kost 'm fors meer dan een vergelijkbare 5. Ik zou dan bijvoorbeeld liever een M5 hebben dan een 650i GC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 6 GC is dan wel weer een héél pak mooier dan zo'n A7.

Ja dat is dan ook niet moeilijk,1 van de mooiste bmw's van de laatste jaren

tegenover 1 van de lelijkste audi's ooit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Frozen Bronze.

Merci.

Hoeveel procent van de wagens die je verkoopt zijn trouwens in een Frozen-kleur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal niet m'n ding.

Kar is echt duusd keer stijlvoller zonder M-pack en met de 19 inch spaakvelgen zoals in de reclame.

Ik ben nooit fan geweest van matte kleuren, geef mij maar een mooie metallic lak op m'n voiture.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal niet m'n ding.

Kar is echt duusd keer stijlvoller zonder M-pack en met de 19 inch spaakvelgen zoals in de reclame.

Voorkeuren. In deze kleur: absoluut. Maar in het DC staat eentje in Carbonschwarz... Niet mis. ;)

Vandaag met een 640i en 640d gereden. 640d is - in the end - de betere keuze. Alex was dezelfde mening toegedaan achteraf.

Oh ja, 550d op 24 liter gemiddeld gekregen. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkeuren. In deze kleur: absoluut. Maar in het DC staat eentje in Carbonschwarz... Niet mis. ;)

Vandaag met een 640i en 640d gereden. 640d is - in the end - de betere keuze. Alex was dezelfde mening toegedaan achteraf.

Oh ja, 550d op 24 liter gemiddeld gekregen. :lol:

Gelukzak. :D

Ik denk 640i<640d<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<650i ofzo.

De hele concessie nog geen een dit jaar.

Ik zou 't ook niet aanprijzen denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schitterende auto, zo'n 640d GC. Zonder iemand op de tenen te willen trappen ... Maar in de vergelijkende proefrit met een A7 viel de Audi toch gauw door de mand.

En van waar dat fabeltje komt over de beter afgewerkte interieurs uit Ingolstadt is me toch een raadsel! Harde plastic, brede naden, GPS niet te bedienen zonder ingenieursdiploma, ..

Ik denk te mogen zeggen zelf onpartijdig te zijn. en onze ervaring is toch wel anders. niet dat bmw slecht afgewerkt is, maar de A7 zijn interieur afwerking zowel qua design als qua materialen is toch echt wel een pak beter dan een gelijkaardige of zelf pakken duurdere bmw ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En van waar dat fabeltje komt over de beter afgewerkte interieurs uit Ingolstadt is me toch een raadsel! Harde plastic, brede naden, GPS niet te bedienen zonder ingenieursdiploma, ..

A7 in kwestie kostte 62k, 640d GC 125k. Begrijpelijk verschil uiteindelijk. Degene die zegt dat die auto's in 't zelfde segment spelen zijn niet goed wijs .. Het enige wat je kunt stellen is dat Audi een heel exclusief model brengt aan een heel toegankelijke prijs ... Maar tis niet moeilijk, een 3.0TDI en dan nog volledig manueel verstelbare zetels? Op een 520d heb je al half-elektrische zetels :)

Dat was ook in onze groep de algemene indruk.

Ik was zeer aangenaam verrast door de rijkwaliteiten van de A7! Maar achteraan voelde ik me in een A3 en het interieur kon me ook niet bekoren qua afwerking... Maar voor die prijs en die motor is het wel een heel goede deal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Een prachtige wagen in een, naar mijn smaak, slecht gekozen configuratie. Die verduisterde ramen zie ik bij geen enkele wagen graag. Deze kleur is mooi,maar niet in het mat. De velgen vind ik ook niet echt passend bij de 6 gc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkeuren. In deze kleur: absoluut. Maar in het DC staat eentje in Carbonschwarz... Niet mis. ;)

Vandaag met een 640i en 640d gereden. 640d is - in the end - de betere keuze. Alex was dezelfde mening toegedaan achteraf.

Oh ja, 550d op 24 liter gemiddeld gekregen. :lol:

Ik denk niet dat de Zweed dit al gelezen heeft. :D Da's wel absurd veel...

Schitterende auto, zo'n 640d GC. Zonder iemand op de tenen te willen trappen ... Maar in de vergelijkende proefrit met een A7 viel de Audi toch gauw door de mand.

En van waar dat fabeltje komt over de beter afgewerkte interieurs uit Ingolstadt is me toch een raadsel! Harde plastic, brede naden, GPS niet te bedienen zonder ingenieursdiploma, ..

A7 in kwestie kostte 62k, 640d GC 125k. Begrijpelijk verschil uiteindelijk. Degene die zegt dat die auto's in 't zelfde segment spelen zijn niet goed wijs .. Het enige wat je kunt stellen is dat Audi een heel exclusief model brengt aan een heel toegankelijke prijs ... Maar tis niet moeilijk, een 3.0TDI en dan nog volledig manueel verstelbare zetels? Op een 520d heb je al half-elektrische zetels :)

De consclusie van vandaag is dat een GC geen M pack nodig heeft, een setje 50i uitlaten doet wat nodig is :)

Pff, wat een prijsverschil... Hoe zit dat met die platformen, op wat is zo'n GC gebaseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid