Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

Das t grote probleem van het hele social media circus. Als ge da nie 100x per dag checkt weet ge nog altijd niks. Is ook de reden dat ik het na een half jaar vaarwel gezegd hebt.
Ik heb geen nood/goesting/tijd/... om constant op een virtueel ding te moeten kijken of iemand is gaan k*kken... Kameraden weten da nu, pas als elke cafe op aarde gesloten wordt zet ik terug de stap naar facebook. Instagram heb ik al iets langer het voordeel van de twijfel gegeven. ☺️
Daar heb ik nog geen "gezaag" gekregen waarom ik hun nie accepteer als "vriend". Mijn begrip van "vriend" komt nie overeen met da van den Mark dus... (tis nie omdat ik weet wie ge zijt dat ik u ook "vriend" noem 😆)

  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ICM zei:

Ik begrijp het concept van sociale media an sich niet.

Makkelijk tijdverdrijf en voor velen een manier om (zich/iets) te etaleren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ir_fuel zei:

Ze hebben dat tegenwoordig makkelijker gemaakt ja.

Boy, ik vind zelfs functionaliteiten om al je foto's en video's naar andere servers over te zetten (Dropbox o.a.), te downloaden, enz. Top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Joske said:

Ik heb geen nood/goesting/tijd/... om constant op een virtueel ding te moeten kijken of iemand is gaan k*kken...

De meesten doen dat nochtans als ze gaan k*kken :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas beschikbaar einde 2021... Dat is geen goed signaal voor een compleet nieuwe Model S die dan nog langer op zich zal laten wachten. Mei 2022 loopt de leasing van mijne af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, BMWMB zei:

Pas beschikbaar einde 2021... Dat is geen goed signaal voor een compleet nieuwe Model S die dan nog langer op zich zal laten wachten. Mei 2022 loopt de leasing van mijne af.

Inderdaad, ik had toch ergens een facelift verwacht.

Straks is dat model 10 jaar oud ( hoewel het er nog niet aan te zien is )

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, Rabbit said:

Inderdaad, ik had toch ergens een facelift verwacht.

Straks is dat model 10 jaar oud ( hoewel het er nog niet aan te zien is )

Nog steeds lelijk, bedoel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rabbit said:

Inderdaad, ik had toch ergens een facelift verwacht.

Straks is dat model 10 jaar oud ( hoewel het er nog niet aan te zien is )

Dat spel heeft al een facelift gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Nog steeds lelijk, bedoel je?

Ik kan niet zeggen dat dat een waarlijk mooie auto is, maar lelijk vind ik hem allerminst. Het design heeft de tand des tijds, in facelift vorm toch, goed doorstaan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Rabbit said:

Ik kan niet zeggen dat dat een waarlijk mooie auto is, maar lelijk vind ik hem allerminst. Het design heeft de tand des tijds, in facelift vorm toch, goed doorstaan.

Typisch Amerikaanse bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat nu toch ook geen lelijke auto. Alvast niet typisch Amerikaans ogen, lijkt naar mijn mening vooral erg hard op de middenklasse Jag. En z'n neus vind ik sinds de facelift echt dik. Z'n kont is wel z'n zwakke kant, qua looks. Rommelig, lelijke lichten. Maar all-in-all ... er rijdt héél wat lelijker materiaal rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, gTa zei:

Ik vind dat nu toch ook geen lelijke auto. Vind ik niet zo typische Amerikaans ogen, lijkt vooral erg hard op de middenklasse Jag, imo. En z'n neus is sinds de facelift echt dik, imo.
Z'n kont is wel z'n zwakke kant, qua looks. Rommelig, lelijke lichten. Maar all-in-all ... er rijdt héél wat lelijker materiaal rond, imo.

Is ook mijn mening. Die neus is zo clean en af sinds de facelift. De zijkant heeft een zeer mooie lijn . Maar de achterkant is idd een inspiratieloos geheel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Germinal said:

Ik kom na 2 jaar en meer dan 80.000 km gereden te hebben ongeveer 70-80km minder ver op een lading...

EV’s emoji108.pngemoji849.png
 

welke auto, en hoeveel oorspronkelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF is er ineens met de prijzen va  Tesla gebeurd? De model X en S op de site zijn plots zo een 10.000 euro goedkoper geworden. Bij de 3 lijken de prijzen gelijk gebleven.  (Bij de auto's die op de site onder "direct beschikbaar" staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF is er ineens met de prijzen va  Tesla gebeurd? De model X en S op de site zijn plots zo een 10.000 euro goedkoper geworden. Bij de 3 lijken de prijzen gelijk gebleven.  (Bij de auto's die op de site onder "direct beschikbaar" staan)


Niemand koopt nog een S/X zeker
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Model S 100D

 

Oorspronkelijk rond de 440km max en nu een 360km

Ik heb ook 80k km nu in iets meer dan 2 jaar, en ik heb nog goed 94% van de batterij-capaciteit. Vorige week naar Oostende gereden, en van 89% tot 8% gereden, over een afstand van 360km. Met een volledige lading is dat nog vlot +400km.

Het is geweten dat de capaciteit van de batterij de eerste 50k 5% verliest, en daarna nog 1% per volgende 50%. De mijne zit dus nog perfect op schema, en ben nog steeds supertevreden.

 

Van 440 naar 360 is een verlies van meer dan 20%! Niet normaal volgens mij.

 

Ondertussen wordt het ook kouder, en per °C onder de 20°C daalt de actieradius met 1%.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Germinal said:


Model S 100D

Oorspronkelijk rond de 440km max en nu een 360km

miljaar, dat is véél verlies.  zou eerder rond de 5% moeten zitten. ben je op de hoogte van wat er allemaal slecht is voor de levensduur van een lithium batterij?

https://batteryuniversity.com/learn/article/bu_1003a_battery_aging_in_an_electric_vehicle_ev

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/9/2020 om 20:30, knight-rider zei:

WTF is er ineens met de prijzen va  Tesla gebeurd? De model X en S op de site zijn plots zo een 10.000 euro goedkoper geworden. Bij de 3 lijken de prijzen gelijk gebleven.  (Bij de auto's die op de site onder "direct beschikbaar" staan)

Waar zie je dat? Ik krijg 1 rode s te zien en geen enkele x?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid