Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, BMWMB said:

Dat moet je niet hé. Om de zoveel seconden een lichte tik geven tegen het stuur, en hij is alweer vertrokken voor zoveel seconden. Als je dat doet moet je zelfs niet naar het verkeer kijken. Ik zet daarom mijn knie tegen het stuur, dan kan je AP blijven rijden, want idd, het stuur moet een lichte weerstand voelen. De truc met de sinaasappel werkt dus nog steeds.

Sinds vannacht heb ik ook de nieuwe software update V10, met ook tal van verbeteringen wat AP betreft. Ook leuk is de Smart Summon, waarbij je via de app de auto gewoon naar je toe kan laten rijden. Dus, als het regent, kan ik hier aan de firma de auto tot aan de voordeur laten rijden. Ik wil dat echt snel eens testen. En we kunnen nu Netflix kijken. 

Ik heb gisteren even gefilmd hoe weinig je het stuur moet aantikken om de AP actief te houden.

 

Dat wat jij daar toonde marcheert niet op mijne maat zijn Model S. Die moet veel harder draaien eer dat reageert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat de ene met een roze bril kijkt en de andere wat nuchterder. 

Quote

Ook leuk is de Smart Summon, waarbij je via de app de auto gewoon naar je toe kan laten rijden. Dus, als het regent, kan ik hier aan de firma de auto tot aan de voordeur laten rijden. Ik wil dat echt snel eens testen. En we kunnen nu Netflix kijken. 

Ik ben benieuwd. Vindt die zijn weg op privé terrein? 

aangepast door Waky
Link naar reactie
Delen op andere sites

moet komisch zijn. :D

film dat eens.

hem van op afstand besturen ging al dacht ik? Want heb al filmpjes gezien waar ze vanuit aan kantoorgebouw de wagen een parkeervak meer vooruit zetten. (omdat bv hun parkeertijd op was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don’t wanna rain on BMWMB’s parade maar euhm smart summon werkt niet in Europa [emoji18] erger nog , als je je auto probeert te verplaatsen zonder er vlak naast te gaan gaat er een alarm af...

 

Een gewichtje aan stuur werkt perfect, je moet het wel off center plaatsen. Maar er wordt inderdaad meer weerstand verwacht dan vroeger.

 

Op V10 lijkt AP terug beter te werken, ook versnelt hij sneller, lane change lijkt beter te gaan.. ja ze zitten bijna terug op t niveau van eind 2018 [emoji23]

 

Alleen het superchargen gaat nog trager [emoji108]

 

Pff tesla [emoji57]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens verschillende sites zou die smart summon toch werken als ik dat via google opzoek?
Zou werken tot op een afstand van 200 meter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar bij mij werkt het hetzelfde als bij BMWMB. Sinds Vorige week in het bezit van een long range 100D model S. Ik ben nu eens tot 100% aan't laden. Het laden gaat een stuk sneller dan vroeger. Hiervoor was het maximum 50km/h.

IMG_9981.jpeg

aangepast door iceblue
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kennen ze hun prioriteiten bij Tesla:

 

Tover uw wagen om tot een entertainmentwalhalla, een bioscoop met een geluidskwaliteit waardoor u misschien wel zal overwegen om uw volgende film in uw wagen te kijken. Nodig vrienden uit om mee te zingen of kijk naar uw favoriete video’s met het hele gezin terwijl uw wagen oplaadt.
Een aantal van de nieuwste functies:
  • Cuphead: Geniet van deze klassieker als een exclusieve Tesla editie.
  • Tesla Theater: Geniet met volle teugen terwijl u geparkeerd staat, met uw favoriete films, tv shows en video’s.
  • Caraoke: Zing mee met je favoriete nummers waarbij uw passagiers zullen transformeren in heuse achtergrondzangers.
  • Ik voel me....... Gelukkig? Hongerig? Eén aanraking op het scherm stuurt u op een verrassingsavontuur naar een lokaal restaurant of een plaatselijke attractie.

 

:fp: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, ir_fuel zei:

 

  • Ik voel me....... Gelukkig? Hongerig? Eén aanraking op het scherm stuurt u op een verrassingsavontuur naar een lokaal restaurant of een plaatselijke attractie.

Hopla, naar de hoeren :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kennen ze hun prioriteiten bij Tesla:
 
Tover uw wagen om tot een entertainmentwalhalla, een bioscoop met een geluidskwaliteit waardoor u misschien wel zal overwegen om uw volgende film in uw wagen te kijken. Nodig vrienden uit om mee te zingen of kijk naar uw favoriete video’s met het hele gezin terwijl uw wagen oplaadt.
Een aantal van de nieuwste functies:
  • Cuphead: Geniet van deze klassieker als een exclusieve Tesla editie.
  • Tesla Theater: Geniet met volle teugen terwijl u geparkeerd staat, met uw favoriete films, tv shows en video’s.
  • Caraoke: Zing mee met je favoriete nummers waarbij uw passagiers zullen transformeren in heuse achtergrondzangers.
  • Ik voel me....... Gelukkig? Hongerig? Eén aanraking op het scherm stuurt u op een verrassingsavontuur naar een lokaal restaurant of een plaatselijke attractie.
 
:fp: 


Inderdaad.. dat snap ik ook niet.. spotify werkt amper.. beginnen ze met YouTube en Netflix brol.. alsof dat belangrijk is in een auto [emoji849]

Het niveau bij tesla : het scheetkussen [emoji122][emoji122]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar bij mij werkt het hetzelfde als bij BMWMB. Sinds Vorige week in het bezit van een long range 100D model S. Ik ben nu eens tot 100% aan't laden. Het laden gaat een stuk sneller dan vroeger. Hiervoor was het maximum 50km/h.

IMG_9981.thumb.jpeg.b9ee912bdd816c9cae5d10402d4167bd.jpeg

 

Ik had het over laden aan een SuC.

 

Toen ik ermee op vakantie ben geweest laadde ik tot 80-90kw aan een SOC van 70%

 

Nu heb ik nog 90kw aan 50% SOC en 45kw bij 70% [emoji122]

 

In realiteit kost laden tot 80% ongeveer 20 minuten extra.

 

Tja.. volgens mij hebben ze niet graag dat er nog veel model s’en in de fik vliegen zeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 20/8/2019 om 16:15, iceblue zei:

Dilemma ik krijg een overname bod voor mijn model S van bijna 3 jaar en 50000km.  Met het overnamebod zou ik +/-€20000 moeten opleggen voor een nieuwe waar de volgende voordelen aanhangen:

  • Terug 4 jaar garantie op de hele wagen
  • nieuwe generatie motoren
  • nieuwe generatie Autopilot en boordcomputer
  • nieuwe generatie ophanging
  • betere Audio
  • Verwarmde zetels achteraan + verwarmd stuur
  • Grotere accu met minstens 100km meer range
  • Lagere VAA omwille van de lagere catalogus waarde

 

Je verliest wel je gratis SC veronderstel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Germinal zei:

Mag ik vragen hoeveel dat bod is ? Anders is het zinloos te antwoorden op uw vraag..

Dergelijke vragen zijn niet compatibel met de denkmethodes van Tesla-eigenaars.

Hij moet € 20k opleggen, dat is het gekende bedrag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij nog steeds opvalt na enkele maanden alles vanop afstand te volgen:

- Nog altijd op regelmatige basis (serieuze) panel gaps bij autos die klaar zijn voor levering
- Slechte bereikbaarheid/communicatie van Tesla bij problemen, ze nemen gewoon de telefoon niet op
- Veel Tesla rijders die gewoon aan de laadpaal blijven staan desondanks de wagen al uren of de nacht ervoor volledig werd opgeladen
- Het laden is nog altijd met horten en stoten, laden is geen probleem maar je haalt de snelheid niet altijd die je zou moeten kunnen halen en je kan de oorzaak niet achterhalen (zie filmpje van die Chinese Zweed)

Maar het zou verdomme goed rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Stancke zei:


Maar het zou verdomme goed rijden...

enorm goed!

Als je niks van auto's kent 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid