Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

Dus als ik een tweedehands tesla koop van iemand, dan moet ik er van uit gaan dat ik die zonder "opties" koop, ook al stonden die er bij de vorige eigenaar op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik een tweedehands tesla koop van iemand, dan moet ik er van uit gaan dat ik die zonder "opties" koop, ook al stonden die er bij de vorige eigenaar op?


Denk dat je niet goed gelezen hebt.. blijkbaar waren die opties per ongeluk actief op dat voertuig.. zonder dat de oorspronkelijke eigenaar doorvoor had betaald.. dan is die verkocht als hebbende die opties.. en dan heeft tesla die opties verwijderd...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

“Premium Connectivity eindigt op 18/05/2020”

Toen ik mijn auto kocht ( september / 2018) werd er met geen woord gerept dat dit ooit betalend zou worden..

Nu moet je blijkbaar gaan betalen voor allerlei functies en dan wordt er een voor mij willekeurig onderscheid gemaakt voor auto’s gekocht voor juni en na juni 2018.

Gekocht voor die datum blijft het gratis [emoji2369]

Als je ooit in de zak gezet wil worden... koop tesla ! 10 euro betalen voor spotify terwijl het amper werkt ?? [emoji849]

Je verliest dan ook nog eens real traffic info

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Redelijk aangepaste Model 3 geshoot voor Lenoir eerder dit jaar, wel knap zo eigenlijk. 

Wat verlaagd, dikke Vossen wielen, recaro's met daytona-patroon, wat carbon en alcantara...

49521390892_07bef3752a_h.jpg

 

49521721406_21919f6231_h.jpg

 

49521905497_a4a270883e_h.jpg

 

49521165353_3f31ad0128_h.jpg

 

49521688851_4c6b5a4f6e_h.jpg

 

49521694996_29e972cf3f_h.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/4/2020 at 10:24 PM, knight-rider said:

Dat zegt wel niet veel over de distributie van je chauffeurs. Hoe meer auto's van een bepaald merk verkocht worden, hoe groter de kans dat het gemiddelde omlaag gaat, omdat er veel meer soorten mensen rijden met die auto's.

Plus, hoe hoger de investering, hoe meer kans dat je daar ook enige return voor wil en dus kilometers zal malen (tot op zekere hoogte, anders stonden Ferrari en Rolls-Royce bvb bovenaan) - of omgekeerd: hoe meer kilometers je zal rijden, hoe meer je kan investeren in je wagen of hoe meer je werkgever er in wil investeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt wel niet veel over de distributie van je chauffeurs. Hoe meer auto's van een bepaald merk verkocht worden, hoe groter de kans dat het gemiddelde omlaag gaat, omdat er veel meer soorten mensen rijden met die auto's.
Plus, hoe hoger de investering, hoe meer kans dat je daar ook enige return voor wil en dus kilometers zal malen (tot op zekere hoogte, anders stonden Ferrari en Rolls-Royce bvb bovenaan) - of omgekeerd: hoe meer kilometers je zal rijden, hoe meer je kan investeren in je wagen of hoe meer je werkgever er in wil investeren. 


Ik bezie de tesla ook louter als een puur vervoersobject ( heb daar echt geen enkele “emotionele”
band mee ) hoe meer km is ermee kan malen hoe beter want des te goedkoper de prijs /km [emoji108]

Anderzijds ben je natuurlijk veel goedkoper af met een goedkope diesel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdagavond mijn model S met 7% baterij geparkeerd.. nu volledig dood.. zelfs de 12V batterij..

Tesla zegt : trek uw plan

[emoji57]

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Germinal said:


Tesla zegt : trek uw plan

 

Met dit acuut probleem, of algemeen met de batterijevolutie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das toch iets wat ge den Elon moet nageven. Hij heeft "one hell of a business-plan". Iedereen een voorschot laten betalen voor ne auto die nog moet komen. (was volgens mij met elk model tot nu toe zo). En dan mensen wat langer laten wachten, en als ze beginnen mopperen wat extra software gadgets beloven.

(ook vreemd van de mensheid zelf) als ze een nieuw keuken of badkamer of dak willen is t "how, voorschot? no-way, betalen als t geleverd is", maar ne nog niet eens bestaande auto, daar gaan ze dan 100% voorschot betalen?

Hoe zit het ondertussen met die 25000$ model 3?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Shit man.

Ken iemand die eentje besteld heeft.

En bestellen = de ganse aankoopsom in 1 keer over maken :tct: 

Website Tesla zegt 4k nu en nog eens 39k binnen 10d?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Joske zei:

Das toch iets wat ge den Elon moet nageven. Hij heeft "one hell of a business-plan". Iedereen een voorschot laten betalen voor ne auto die nog moet komen. (was volgens mij met elk model tot nu toe zo). En dan mensen wat langer laten wachten, en als ze beginnen mopperen wat extra software gadgets beloven.

(ook vreemd van de mensheid zelf) als ze een nieuw keuken of badkamer of dak willen is t "how, voorschot? no-way, betalen als t geleverd is", maar ne nog niet eens bestaande auto, daar gaan ze dan 100% voorschot betalen?

Hoe zit het ondertussen met die 25000$ model 3?

 

Ken je het verhaal van Peter en de Wolf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, ir_fuel zei:

?

excuus! Officieel is het de Fabel van Aesopus; de jongen die 'wolf' riep. 

In mijn sprookjes reeks met luister cassettes en 'ping' als je de bladzijde moest draaien was het volgens mij wel Peter en de wolf. Maar dat is 30 jaar geleden, dus kan mis zijn. 

 

Leturama-luistersprookjes-set-titel.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok  dat is de fabel van het inbraakalarm dat altijd afgaat zonder reden en niet meer geloofd wordt. Maar daarmee hebt ge nog niet uitgelegd wat de parallel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid