Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

22 minutes ago, Marvin said:

Maar wat doe je dan ondertussen?

Het doel van dat gewicht is toch net om je stuur niet vast te moeten houden, dus ga ik ervan uit dat je dan iets anders doet, en je concentratie op de weg bijgevolg minder is? Je Tesla denkt nog altijd dat jij je stuur vasthebt en onder controle hebt, dus zal hij geen waarschuwingen geven dat je je stuur beter wél zou vasthouden.

Alles wat ik normaal ook doe, maar dan zonder mijn stuur vast te houden. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, DDke said:

Alles wat ik normaal ook doe, maar dan zonder mijn stuur vast te houden. 

Je stuur vasthouden dus, maar dan zonder je stuur vast te houden 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Marvin said:

Je stuur vasthouden dus, maar dan zonder je stuur vast te houden 🤪

Ja ‘t is goe jong. Ben dat gewichtje eraf gaan halen, heb het in de vuilnisbak gezwiert en heb Navigate on Autopilot afgezet. Beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat dat mens toch zeuren. Mijn vader zaliger zei vroeger altijd, wat een boer niet kent, dat eet hij niet. [emoji23] Wij weten wel beter… [emoji1303]

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

b0e5c7ff73cbdd50dd53f671bfe0ca35.jpg&key=63bee2906e6590336f57557294f7d0be2a913d4fc45b57c92a1fa649b173b96a

Lijkt met dom van Tesla ? [emoji2369] het SuC netwerk is een USP van Tesla.. dat gooien ze zomaar weg…

Binnenkort kom je met je S aan een SuC en kan je wachten omdat er wat taycans, ID3’s etc zitten te laden [emoji18]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat ik moet van denken, maar zie het niet zo negatief. Enerzijds vind ik dat je gelijk hebt, want hier in België zijn er nog maar weinig andere superchargers, waardoor je best een Tesla koopt om vlot ons land te doorkruisen zonder laadstress. Echter, ik zie dat er onlangs in Peutie een laadstations is geopend, en ik verwacht dat er nu snel meerdere laadpunten gaan bijkomen. Als er genoeg laadpunten gaan zijn, waarom zou je dan nog een Tesla moeten kopen, want dan is dat USP ook nog weinig waard. Ik verwacht wel dat Tesla-rijders steeds aan een lager tarief gaan kunnen laden, en dat Musk voor andere merken niet minder zal vragen dan wat het aan andere laadpunten kost.

We komen net terug van Frankrijk, en het viel me op dat daar wel al veel snelladers staan aan tankstations langs snelwegen, en wat nog meer opviel is dat er zelden een auto stond te laden. Ik denk dus niet dat de Tesla laadpunten snel overbevolkt gaan worden.

Voor Musk is het een slimme zet, want dit gaat hem veel geld opbrengen. Hij heeft nu al gezegd dat we ons als Tesla-eigenaars geen zorgen moeten maken, want als het te druk wordt aan bepaalde laadstations, dan zal hij ze uitbreiden. Komt dus wel goed volgens mij. Tijd brengt raad. [emoji1303]

 

Ik ga nog iets aanvullen hier…

Een evolutie die ik begin te merken is dat steeds meer bedrijven laadpalen plaatsen, waar iedereen mag laden die er op bezoek is. Ik heb zo de voorbije maanden al meerdere keren dit kunnen doen, waardoor ik onderweg niet meer hoefde bij te laden. Kijk naar mijn laadprofiel van de app EEVEE. Normaal heb ik nog geen 5% Supercharging, maar het is lichtjes gestegen door onze reis naar Frankrijk.

De openbare laadpunten is stijgende, want dat zijn laadmomenten aan bedrijven/hotels.

 

672eb95f10ce8658c98222dfee3046f2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/30/2021 at 9:38 AM, BMWMB said:

Ik heb pas een ‘dikke’ 330e mogen rijden met full leather individual interieur, en idd, dat interieur is zeer veel knapper. Toch vind ik dat interieur van de Model 3 ook iets hebben met dat grote centrale scherm. Vandaag zou ik de Model 3 kiezen, omdat ik ondertussen gewoon ben aan de ‘features’ van een Tesla, en ik er moeilijk zonder kan, en uiteraard ook omdat de BMW 3 nog niet elektrisch is. Er komt nu wel de i4, maar wordt deze niet veel duurder dan een Model 3?

Ik heb vooral moeite met de buitenkant eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zegt men al meer dan 5 jaar.

Nu gaat het toch snel veranderen. Gisteren uit nieuwsgierigheid eens gestopt in Houthalen aan het Total tankstations, en daar staan sinds kort ook 2 snelladers. Ook daar stond niemand te laden…
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vooral moeite met de buitenkant eigenlijk.

Ik vind de Model S ook de enige echte knappe Tesla. De Model 3 vind ik ook minder, maar lelijk is ‘m zeker niet. De X vind ik een gedrocht, en de Y heb ik irl nog niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, BMWMB said:

Ik vind de Model S ook de enige echte knappe Tesla. De Model 3 vind ik ook minder

Dat is ook mijn mening. De mooiste blijft de Model S. De 3 heeft zo een rare neus. Die lage "motorkap" en dan die hoge ruit erachter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is ook mijn mening. De mooiste blijft de Model S. De 3 heeft zo een rare neus. Die lage "motorkap" en dan die hoge ruit erachter.

 

image.jpeg.da1dc68e28d21fedcd24d984e85b48c4.jpeg

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat die roadster er nog steeds niet is, is onbegrijpelijk. Musk stelt al dingen voor, die eigenlijk nog niet klaar zijn voor productie. Net zoals de Model S Plaid+ met een nieuw type batterijen waardoor de actieradius theoretisch 800km zou zijn. Een paar weken vooraleer 'm de eerste op de markt zou brengen, schrapt 'm de +, en verplicht 'm de kopers een gewone Plaid te nemen met de 'oude' batterij. En toch verkoopt 'm ze als zoete broodjes.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op onze heen en terug naar zuid-spanje eens gelet op de laders bij de tankstations dat ik gedaan heb...

Op gelet dat meestal als er ionity was, er ook tesla chargers waren en dan was bezetting meestal max 25% aan de tesla chargers en 0% aan de ionity...

Maar ik onthaal het ook positief dat de tesla chargers open gaan gesteld worden. Eigenlijk zou het stom zijn om voor alle verschillende systemen aparte dingen op te zetten. Beetje als een station om diesel te tanken en dan een andere voor benzine...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Naish zei:

Op onze heen en terug naar zuid-spanje eens gelet op de laders bij de tankstations dat ik gedaan heb...

Op gelet dat meestal als er ionity was, er ook tesla chargers waren en dan was bezetting meestal max 25% aan de tesla chargers en 0% aan de ionity...

Maar ik onthaal het ook positief dat de tesla chargers open gaan gesteld worden. Eigenlijk zou het stom zijn om voor alle verschillende systemen aparte dingen op te zetten. Beetje als een station om diesel te tanken en dan een andere voor benzine...

Eerder een apart tankstation voor BMW-diesel en benzine, met aan de overkant een Mercedes-Benz tankstation met hun benzine en diesel speciaal voor Mercedessen. Absurd 🤭

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:

Dat die roadster er nog steeds niet is, is onbegrijpelijk. Musk stelt al dingen voor, die eigenlijk nog niet klaar zijn voor productie. Net zoals de Model S Plaid+ met een nieuw type batterijen waardoor de actieradius theoretisch 800km zou zijn. Een paar weken vooraleer 'm de eerste op de markt zou brengen, schrapt 'm de +, en verplicht 'm de kopers een gewone Plaid te nemen met de 'oude' batterij. En toch verkoopt 'm ze als zoete broodjes.    

Wel een rare redenering dat het onbegrijpelijk is dat de roadster er nog niet is, aangezien ze daarvoor ook de nieuwe batterijen nodig hebben die er dus blijkbaar nog altijd niet zijn (of toch nog niet op punt staan om in productie te nemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er één zekerheid is bij tesla dan is het wel dat er veel gezegd en beloofd wordt, maar dat er ofwel niets van komt ofwel met veel vertraging ;)

Uiteindelijk is de nieuwe S in feite de oude S maar met andere motoren en een Chrome delete en beetje ander interieur. Hetzelfde voor de x

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Model S is inderdaad een facelift, maar wel een heel geslaagde. En het interieur is compleet nieuw en ook zeer geslaagd. Het is de beste EV die nog verfijnder is geworden. Me like very much. Maar ik geef toe dat ik ook liever een nieuw uiterlijk had gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, BMWMB zei:

Stel zo’n auto dan nog niet voor hé. Zorg eerst dat je ‘m kan maken, vooraleer je ‘m voorstelt.

Voila, zelfde met hun vrachtwagen die de wereld ging veroveren 😄 

Cybertruck is trouwens ook uitgesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid