Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
5 minuten geleden, tuscani zei:

op laguna seca blijkbaar ook al gespot.

Tesla-Model-S-Plaid-retractable-spoiler.

uykpkbk2dyzrugwao15n

Dat is de auto waar ze hun record run op laguna seca gedaan hebben, dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Lol, halverwege, als hij stopt op dat parkeerterrein, aanziet hij dat kind op dat kinderfietsje eerst als een hond :D
Wel impressionant, idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tesla is het minst betrouwbare automerk (test-aankoop.be)
 

Quote

Eigenaars van een Tesla rapporteren vaker problemen met hun auto dan bestuurders van andere merken. Wie de komende weken gebruik wil maken van de saloncondities, pakt er beter onze rangschikking van meest betrouwbare automerken bij.

Aan bestuurders in vijf landen (België, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal) hebben we gevraagd wat er over de jaren heen zoal aan hun wagen heeft geschort. Zo kregen we feedback over meer dan 60 000 auto’s. De meeste problemen (17 % van de defecten) blijken zich voor te doen met elektrische functies zoals de accu, lampen, ramen en centrale vergrendeling. Iets minder auto’s (13 % van de probleemgevallen) moeten naar de garage omdat de remmen niet meer optimaal werken. De top drie wordt vervolledigd door defecten in de verbrandingsmotor.

 

Defecten in de verbrandingsmotor ga je toch al niet meer hebben!

Quote

De elektrische auto van Elon Musk haalt de laagste score van alle merken. Paradoxaal genoeg zijn eigenaars van een Tesla de meest tevreden bestuurders op onze wegen. Ze nemen de kinderziektes er blijkbaar bij.

Verder nog: diesels zijn het minst betrouwbaar, en Japanners over het algemeen het meest. 

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, Marvin said:

Paradoxaal genoeg zijn eigenaars van een Tesla de meest tevreden bestuurders op onze wegen. Ze nemen de kinderziektes er blijkbaar bij.

Dat is omdat ze geen "kosten" hebben aan hun auto :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En omdat veel Tesla-rijders echte Tesla-lovers zijn die weten dat andere merken niet kunnen wat hun Tesla kan. Als je houdt van de talenten van een Tesla, dan is er vandaag geen alternatief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, BMWMB zei:

die weten dat andere merken niet kunnen wat hun Tesla kan.

Tot je ontdekt dat andere wagens ook muziek kan afspelen via Spotify :lolz: 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Polygoon zei:

Tot je ontdekt dat andere wagens ook muziek kan afspelen via Spotify :lolz: 

Neen, dat kunnen ze niet zoals een Tesla. Maar, ik denk dat Spotify voor de meesten niet het belangrijkste is. Dat gaat eerder Autopilot zijn en in Amerika (waar het wel mag) de Full Self Driving, alsook de Over The Air Updates, en hun Superchargernetwerk. Voorlopig blijven ze de beste van de klas... en het grote voorbeeld voor de andere merken, want toen ik in de zomer in Duitsland een convooi van nog afgeplakte Mercedessen EQS en EQE tegenkwam, reden er ook 2 Tesla's mee. Dat zegt alles...

Andere merken kijken naar Tesla, en als er iets mis is met een Tesla, dan haalt dat steeds het wereldnieuws. 

Als ik vandaag mijn Tesla vervang, is er geen enkele auto voor deze prijs die kan wat een Tesla kan. Ik ben zot van de e-tron GT, maar als ik 'm koop, moet ik mij erbij neerleggen dat 'm bepaalde dingen niet meer kan. Echte Tesla-lovers willen dat niet opgeven, en hebben dan ook geen andere keuze dan terug een Tesla te kopen. Ikzelf ben wat minder echt liefhebber, en ben bereid bepaalde dingen op te geven voor een mooiere, beter afgewerkte, en beter rijdende EV zonder eigen laadnetwerk, zoals bijvoorbeeld een e-tron GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Logic said:

De super zuinige Tesla's... wanneer je ontdekt dat de verwarming zelfs helemaal niet meer werkt als het écht koud is. 

https://www.autoevolution.com/news/tesla-owners-complain-about-life-threatening-heating-issues-with-their-evs-178775.html

Is dat niet een typisch probleem van een warmtepomp, wanneer het te koud is? Had daar een hele tijd terug al eens iets over gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid