Ga naar inhoud

Alfa Romeo Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

Ervaringen met de Giulia QV hier?

Jammer dat ze geen simpelere 3.0 leveren in de kas van de superveloce, die is uiterlijk veel knapper en ik blijf toch vragen stellen bij een alfa met 510pk die ook dagelijks moet rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een testrit mee gedaan van een uurtje of 2 en kan u alleen vertellen dat moest hij 20k goedkoper geweest zijn ik zo 1 had gekocht.
Damn zo een beest [emoji7] 12f25335bd6a406e2326f859cb2e2d7a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei bossie:

Knap in het zwart,12000 euro korting momenteel op 4C

Op hoeveel kom je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit curiositeit geconfigureerd en kwam aan een 56000/58000 euro, leder,open dak, navi groot...voor een 2,2 D,  210 pk.
ZF versnellingsbak.
Geen procentuele korting,enkel gratis packs.

Hahahaha

Dat is toch belachelijk veel voor een 2.2 diesel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee dat je er ook zo veel ziet rijden. :D 

Ik ben er niet rouwig om. Ik vind het gewoon geen mooie auto. Hoe hard ik ook m'n best doe en hoezeer ik ook Alfa-fan ben... nope.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4C coupé zit nu met weinig km rond de 50

4C spider: ze proberen er nog "iets" voor te krijgen: is zowiezo beduidend mottiger dan de coupé

irl is dat ook plastic à gogo

 

echt: teleurstelling v/d eeuw op automotive vlak, imho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren in Zierikzee voor t eerste eentje irl gezien.

Uniek, ja. Mooi, smaken verschillen, maar ik vind het niet mooi. Achterkant gaat nog een beetje, maar voorkant valt echt tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem wel iets hebben. In Latem staat er een nieuwe voor 55000 euro. Had ik de cayman niet in bestelling zou ik dat nog durven kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond vandaag eentje op de parking van het ziekenhuis in Kortrijk / bestuurder zat bij de fysio, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei ex-Mooseman:

Er stond vandaag eentje op de parking van het ziekenhuis in Kortrijk / bestuurder zat bij de fysio, denk ik.

Ik peinze dat er genoeg zijn, midlifers die hun sportieve auto opgeven omdat ze te veel last hebben aan hunne rug.

De proporties zijn niet echt geslaagd en de lijnen zijn wat te hard, en dan die spinnekoplampen nog. Maar moest het om te rijden zijn dan zou het nog t overwegen waard zijn - voor iemand die er de centen voor over heeft .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond vandaag eentje op de parking van het ziekenhuis in Kortrijk / bestuurder zat bij de fysio, denk ik.

Donkergrijze 4C? Is van een dokter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid