Ga naar inhoud

Alfa Romeo Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

Dat is de SS prototipo van Lopresto, heeft afgelopen weekend gewonnen in villa d'Este.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/29/2017 at 9:55 PM, Vicious said:

Schitterend ding, zo'n Super Sprint. Een vijftal jaar geleden quasi niks waard, nu bijna onbetaalbaar.

We hebben nog 2 wrakken staan die ooit eens zouden moeten gerestaureerd worden. :) Interesse ? 

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simoni:

We hebben nog 2 wrakken staan die ooit eens zouden moeten gerestaureerd worden. :) Interesse ? 

 

 

@Simoni

Vertel....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
22 hours ago, Tjeu said:

Geel is echt een kleur dat heel weinig gekozen wordt, maar vaak echt wel een heel goede keuze is. 

Inderdeed.

Ben ook hoe langer, hoe meer fan aan het worden van geel op een aantal wagens. Heb onlangs nog een 991 GT3RS in iets donkerder geel gezien en dat was by far al het mooiste exemplaar dat ik al ben tegengekomen.

Het mag gewoon niet te fel zijn. Vraag mij af of zo'n Giulia QV mooi zou zijn in zo'n geel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalige maar gevaarlijke kleur, idd. Op de 8C vind ik geel met ruime voorsprong de mindere keuze, die auto is een elegante, bijna tijdloze schoonheid en daar past iets minder hard beter op, vind ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei gTa:

Zalige maar gevaarlijke kleur, idd. Op de 8C vind ik geel met ruime voorsprong de mindere keuze, die auto is een elegante, bijna tijdloze schoonheid en daar past iets minder hard beter op, vind ik.

Anderzijds, iedereen heeft em in dat diepe rood. Weinig origineel meer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei ir_fuel:

"Iedereen" is natuurlijk wel relatief. Het is geen BMW 5.

Ik wist dat één of andere nitwit dit ging antwoorden. Nee dat klopt, maar van alle 8C's die ik al gezien heb was er maar 1 in een andere kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/8/2017 om 16:42 zei Tjeu:

Geel is echt een kleur dat heel weinig gekozen wordt, maar vaak echt wel een heel goede keuze is. 

27567025731_feff2ea46c_k.jpg

In dit geval is dat echt een supergoede keuze ! :inlove:

Grote aaibaarheidsfactor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid