Phil 12.482 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Mensen die onnodig remmen of aan een rood licht op een volledig vlakke baan op hun rem staan (geen automaat). Krijg er het schijt van. Quote
de messias 884 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Mensen die onnodig remmen of aan een rood licht op een volledig vlakke baan op hun rem staan (geen automaat). Krijg er het schijt van. Waarom krijg je daar het schijt van? Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Mensen die onnodig remmen of aan een rood licht op een volledig vlakke baan op hun rem staan (geen automaat). Krijg er het schijt van. Ik sta altijd op mijn rem als ik stilsta, automaat of niet. Wat is daar in hemelsnaam mis mee? Quote
Phil 12.482 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Ik sta altijd op mijn rem als ik stilsta, automaat of niet. Wat is daar in hemelsnaam mis mee? Say what?!! Op zich wel extra veiligheid, maar sommige auto's hebben enorm straffe stoplichten die gewoonweg verblinden. Kan dus zeer storend zijn. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Say what?!! Op zich wel extra veiligheid, maar sommige auto's hebben enorm straffe stoplichten die gewoonweg verblinden. Kan dus zeer storend zijn. En wat doe je als die mensen wel een automaat hebben? Mag het dan ineens wel ofzo en stoort het dan niet? Quote
Phil 12.482 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 En wat doe je als die mensen wel een automaat hebben? Mag het dan ineens wel ofzo en stoort het dan niet? In dat geval kan ik het volledig begrijpen. Blijft wel storend voor m'n oogjes. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Aan de lichten sta ik gewoon in neutraal, eventueel met handrem op. Eens het voor de anderen oranje wordt ga ik in vitesse. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Als de baan plat ligt probeer ik er zoveel mogelijk op te letten niet te remmen, al gebeurt het vaak dat ik dat gewoon vergeet. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Het is officieel, ik HAAT middenvak rijders ! Godver, ik steek ze rechts voorbij, de maat is vol ! Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Donderdagavond een top-dagje op de E40... 87 stuks tussen drongen en brugge Dan nog eens 7 extra op de E403 tussen brugge en torhout... Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Ik vraag mij af hoeveel seconden, of misschien zelfs minuten, je hiermee wint? Als ik 's avonds naar huis rij is 't meestal net iets te druk om rechts in te halen, je rijdt jezelf dan vast (rechts vrachtwagens, midden inhalers à 105, links rijtje à 120). Ofwel moet je je ongeneerd in een gaatje van 5-10m wringen, maar zo ben ik (nog) niet, da's te gevaarlijk voor de 2-3 auto's die dan achterkomen door remmanoeuvres. Ik heb meestal slechts dat probleem tussen G-Bijgaarden & Aalst. Vanaf Aalst is het vlotter, E17 Gent-Waregem is cruise control 170 haalbaar Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Gaat niet over tijd winnen... Daarvoor moet je er idd slechts een paar doen... Het is het principe... Ik win er sowieso op die rit op zo'n vrijdagavond of avond voor lang weekend enorm veel mee. Anders zo goed als niets. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Zaterdagavond weer iets leuks meegemaakt. Op een 70-baan komt er voor mij zo'n pickup geval de baan opgedraaid. Het was donker, en hij had me goed genoeg al zien aankomen. Ik blijf dus mooi 70 rijden, in de hoop dat meneer wel een beetje zal optrekken om mij niet te hinderen.. Voor de rest was er zo goed als geen kat op de baan. Niet dus, ik moet afremmen en ik rij tot op 2-3m van zijn achterkant. Ik moet eerlijk zijn, ik heb al dichter op iemand zijn achterkant gereden.. Maar meneer vond dat blijkbaar al storend en begon te vertragen al toeterend:? Daar word ik dus een beetje pissig van. Daarna gaat de baan naar 4 vakken, waarvan 2 om af te slaan. Ik kan hem voorbijsteken, dus natuurlijk trakteer ik hem ook op een toeterconcert. Was met het autootje van mijn vriendin, die er ook bij zat, en dat trekt zo hard niet op als de M3, dus moet ik noodgedwongen nog remmen om niet door het rood te rijden. Die mens moet daar ook afslaan, dus komt natuurlijk naast mij staan. Trekt zijn deur open, begint vanalles te roepen, gaat naar de koffer van zijn pickup en pakt daar een schop uit. Ondertussen had ik al mijn gordel los, voor het geval hij iets zou proberen. Gelukkig voor hem bleef het bij roepen en tieren. Dus rustig kunnen doorrijden bij groen. Zo'n figuur was het ongeveer:D Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Geplaatst: 14 november 2011 Gaat niet over tijd winnen... Daarvoor moet je er idd slechts een paar doen... Het is het principe.... Inderdaad, het gaat erom dat je zelf geen deel bent van het probleem. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 ik zou zo een foto zelfs niet eens in een kwis durven steken. Voertuig van waaruit de foto getrokken is, begaat ook een fout: rijdt evenmin uiterst rechts. Dus het juiste antwoord staat er niet op Quote
fiddy 782 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 (aangepast) ik zou zo een foto zelfs niet eens in een kwis durven steken. Voertuig van waaruit de foto getrokken is, begaat ook een fout: rijdt evenmin uiterst rechts. Dus het juiste antwoord staat er niet op Je kan toch niet zien of er rechts van dat voertuig nog een ander voertuig rijdt? Iets waar ik me wel vaak aan erger: 4-vaksbaan zonder veel verkeer, jij rijdt rechts aan een constante pakweg 140km/u, en zo'n 2 à 3 wagenlengtes achter je blijft er een auto aan exact dezelfde snelheid linksplakken. En telkens je een tragere voorligger nadert geeft die wagen op het linkerbaanvak lichtjes gas bij zodat hij naast je komt te rijden op het moment dat je wil inhalen, en jij zodus in de remmen mag. Ik accelereer dan telkens en voeg me er nog tussen, en neem vervolgens terug rustig m'n tempo aan. Maar er zijn dus bestuurders die er in slagen om dat spelletje over een stuk van 100km vol te houden, en niet doorhebben dat ze ofwel rechts en achter mij moeten gaan rijden, ofwel me voorbijsteken zonder me daarbij te 'blokken' en maar aan een vlotter tempo hun reis moeten verderzetten. Zero verkeersinzicht. Soms kriebelt het om dan eens, nadat ik me er tussen gewrongen heb, keihard op m'n rem te gaan staan zodat ie eindelijk doorheeft wat hij verkeerd doet. Maar dan ben jij het weer geweest 14 november 2011 aangepast door fiddy Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Je kan toch niet zien of er rechts van dat voertuig nog een ander voertuig rijdt?Iets waar ik me wel vaak aan erger: 4-vaksbaan zonder veel verkeer, jij rijdt rechts aan een constante pakweg 140km/u, en zo'n 2 à 3 wagenlengtes achter je blijft er een auto aan exact dezelfde snelheid linksplakken. En telkens je een tragere voorligger nadert geeft die wagen op het linkerbaanvak lichtjes gas bij zodat hij naast je komt te rijden op het moment dat je wil inhalen, en jij zodus in de remmen mag. Ik accelereer dan telkens en voeg me er nog tussen, en neem vervolgens terug rustig m'n tempo aan. Maar er zijn dus bestuurders die er in slagen om dat spelletje over een stuk van 100km vol te houden, en niet doorhebben dat ze ofwel rechts en achter mij moeten gaan rijden, ofwel me voorbijsteken zonder me daarbij te 'blokken' en maar aan een vlotter tempo hun reis moeten verderzetten. Zero verkeersinzicht. Soms kriebelt het om dan eens, nadat ik me er tussen gewrongen heb, keihard op m'n rem te gaan staan zodat ie eindelijk doorheeft wat hij verkeerd doet. Maar dan ben jij het weer geweest Herkenbaarheid:roll: Meestal trek ik dan door naar 200 om er vanaf te zijn. Vreemd genoeg kom je ze dan terug tegen na 5min, om dan weer hetzelfde spelletje te doen. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Geplaatst: 14 november 2011 Herkenbaarheid:roll: Meestal trek ik dan door naar 200 om er vanaf te zijn.Vreemd genoeg kom je ze dan terug tegen na 5min, om dan weer hetzelfde spelletje te doen. Ik heb er ooit zo een gehad die me constant zat voorbij te steken om nadien voor me in te voegen en te vertragen :x Na 5 keer was ik het spelleke beu, en heb ik even doorgetrokken naar 180 om afstand te maken van die pipo. Toen ik enkele minuten later weer een normale snelheid reed op het rechtervak, kwam die andere ook ineens aangereden op het linkervak, om vervolgens wéér voor mijn neus in te voegen en zich te laten uitzakken Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Ik heb er ooit zo een gehad die me constant zat voorbij te steken om nadien voor me in te voegen en te vertragen :xNa 5 keer was ik het spelleke beu, en heb ik even doorgetrokken naar 180 om afstand te maken van die pipo. Toen ik enkele minuten later weer een normale snelheid reed op het rechtervak, kwam die andere ook ineens aangereden op het linkervak, om vervolgens wéér voor mijn neus in te voegen en zich te laten uitzakken Na een tijd voeg ik net voor hun neus in. Of zet ik ze vast achter een andere auto. Dat werkt dan meestal wel:oops: Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Het was gisteren weer mistlichten festival Quote
tato 1.906 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Het was gisteren weer mistlichten festival Deze morgen anders ook hoor. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Geen last van op de trein Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 Deze morgen anders ook hoor. Agreed:fp: Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 14 november 2011 Auteur Geplaatst: 14 november 2011 Deze morgen anders ook hoor. Daarnet nog zelfs Veel kans dat dat mensen zijn die over 14 dagen nog met hun mistlicht aan rijden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.