Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

Op 27/5/2022 om 09:45, tuscani zei:

dit is de offieciele omleiding die ze 2jaar gaan moeten volgen. 🤔😂

een kouterbaantje dat nu al vol modder ligt. dat beloofd voor komende winter

283779156_5609553792389299_8518852679821768755_n.thumb.jpg.ddec70589d533120b9d25b0e96bdb59c.jpg

 

@Maaher

  • Grappig 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/6/2022 om 09:31, tuscani zei:

wat ze dus van plan zijn tijdens de werken

286492321_5654467831231228_2863169375263337375_n.thumb.jpg.b934fe97eefb7bc171ed680b57e6b505.jpg

je gaat dus van de E40 af en gaat daarnaast rijden om er dan weer op te komen. je moet dan wel een "goede" berg op (de ophoging om oorspronkelijk de E40 over te rijden als plaatselijk verkeer) dan over een noodbrug de spoorlijn over en dan weer de E40 op. Als je snel genoeg gaat, knal je direct het kerkhof er vlak naast in. :D wat dus wel wilt zeggen dat ze gewoon door een veld een autostrade gaan leggen :D

ze snijden dus gewoon de straat er naast door gedurende de werken. Daarmee dat wij nu redelijk vast zitten om met de fiets naar school te gaan (die brug en straat is een drukke plaats voor fietsers die naar aalst gaan)

 

455.thumb.jpg.23905fe5946fcdb658ad854a507373c9.jpg

volledige presentatie staat hier: https://wegenenverkeer.be/sites/default/files/uploads/documenten/Presentatie infosessie 8 juni 2022.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het blijft in het verkeer het meest ergerlijk ras van de planeet en omstreken 🤬

Stond deze week in de Limburg op een parking, kerel komt aangereden en doet zelfs geen moeite…

31F1CA19-3A11-4E7C-A2DD-402094F0BC60.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Het blijft in het verkeer het meest ergerlijk ras van de planeet en omstreken 🤬

Stond deze week in de Limburg op een parking, kerel komt aangereden en doet zelfs geen moeite…

31F1CA19-3A11-4E7C-A2DD-402094F0BC60.jpeg

Gisteren paar tegen gekomen met een caravan ter grootte dat je er 3 in die van u kan parkeren, uiteraard op de vrachtwagen parking. Want de parking voor auto's met caravan, dat lukt wss niet. Nochtans zouden die Hollanders toch ervaring moeten hebben met alles in nauwe plekjes te zetten als je ziet hoe "groot" ze wonen. 

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, CAS zei:

Gisteren paar tegen gekomen met een caravan ter grootte dat je er 3 in die van u kan parkeren, uiteraard op de vrachtwagen parking. Want de parking voor auto's met caravan, dat lukt wss niet. Nochtans zouden die Hollanders toch ervaring moeten hebben met alles in nauwe plekjes te zetten als je ziet hoe "groot" ze wonen. 

De parkeerplaatsen voor caravans zijn exact dezelfde grootte als die voor vrachtwagens (anders zou ik er niet in geraken).

Probleem is dat ze in de zomer steeds volgeparkeerd staan met idioten met enkel een auto die zich daar komen afzetten “want zij staan en de rest kan den boom in”… (zelfde mentaliteit als die gasten die op twee plaatsen parkeren). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De werken op de E40 in Erpe-Mere zijn gestart.

Gisterenavond nog van Erpe-Mere naar Aalst gereden, en ze hadden net de linkerrijstrook afgezet in de tegenrichting. Gevolg: er stond al 3-4 kilometer stilstaande file tussen de werken en complex Aalst. En dat op een zondag om 22:55. :tct:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Goesting zei:

De werken op de E40 in Erpe-Mere zijn gestart.

Gisterenavond nog van Erpe-Mere naar Aalst gereden, en ze hadden net de linkerrijstrook afgezet in de tegenrichting. Gevolg: er stond al 3-4 kilometer stilstaande file tussen de werken en complex Aalst. En dat op een zondag om 22:55. :tct:

Was ook kustverkeer bij. Het verkeer dat in file staat omdat ze denken dat ze file gaan hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Goesting zei:

De file stond richting kust. Op een zondagavond komt het grootste deel toch van de kust?

Ah ja. Niet goed gelezen. 
dat beloofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/8/2022 om 08:25, Goesting zei:

De werken op de E40 in Erpe-Mere zijn gestart.

Gisterenavond nog van Erpe-Mere naar Aalst gereden, en ze hadden net de linkerrijstrook afgezet in de tegenrichting. Gevolg: er stond al 3-4 kilometer stilstaande file tussen de werken en complex Aalst. En dat op een zondag om 22:55. :tct:

Ben content dat ik niet thuis ben. Heb al verschillende filmpjes online gezien van een serieus lawaai dat over volledig erpe mere te horen is. Het inbrengen van stalen wanden door middel van in te trillen ofzo.  Wat een geluid, blijkbaar van 7u smorgens tot.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/8/2022 om 18:51, The Swede zei:

Het blijft in het verkeer het meest ergerlijk ras van de planeet en omstreken 🤬

Stond deze week in de Limburg op een parking, kerel komt aangereden en doet zelfs geen moeite…

31F1CA19-3A11-4E7C-A2DD-402094F0BC60.jpeg

Als ik zoiets zie gebeuren, ga ik altijd de chauffeur aanspreken. Burgerplicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

Ben content dat ik niet thuis ben. Heb al verschillende filmpjes online gezien van een serieus lawaai dat over volledig erpe mere te horen is. Het inbrengen van stalen wanden door middel van in te trillen ofzo.  Wat een geluid, blijkbaar van 7u smorgens tot.....

Zal 3 weken duren 😉

De aannemer zal op 8 augustus meteen starten met het heien van damwanden langs het spoor. Dit is nodig voor het bouwen van de tijdelijke brug. Deze werken gebeuren met grote heimachines die metalen profielen in de grond slaan. Deze werken zullen overdag maar deels ook 's nachts uitgevoerd worden. De nachtelijke werken zijn noodzakelijk omdat ze dicht bij het spoor gebeuren en uit veiligheidsoverwegingen enkel toegelaten worden als het spoor 's nachts buiten dienst kan gesteld worden. Het geluid en de trillingen zullen in de omgeving merkbaar zijn. Deze werken zullen ongeveer 3 weken in beslag nemen.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Next level middenvakplakken: ik stak rechts voorbij, coupeerpoging van jewelste van die gast (gaat dus naar het eerste waardoor ik effectief moet remmen om een ongeval te vermijden, waar ik ook steeds op mijn hoede voor ben). Ga naar het derde, geef wat gas bij, doet die teken dat ik dat niet mag. Ik doe teken dat hij naar het eerste moet. Zijn getaande huid en bijhorend temperament etalerend, gaat hij naar het derde vak en blijft daar km's rijden :lolz:

Die wou me dus de les spellen, en was er dus zeker van dat hij niks fout deed. Of toch zeker van dat iemand anders niet moet zeggen wat hij moet doen.

Bleef dan wel achter mij, maar als het terug wat drukker was, verdween die snel, dat kon hij dan moeilijker meester.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Middenvakplakkers...... in Italië doen ze niets anders. De meeste blijven gewoon rijden terwijl je ze rechts inhaalt.  ( ben het beu om steeds helemaal links te gaan en dan weer helemaal naar rechts) en een enkeling begint dan opeens te versnellen om je voor te blijven..... sorry maar de mijne is nog sneller.  Wat een dwaas volkje op de baan.

En hun superkleine parkeerplaatsen  met hoge kutborduren en trappen in, hebben mij al een kras op mijn velg bezorgd.  ☹

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon linls rijden, en bluvn goan, met je linkerpinker uit.  Iedereen gaat aan de kant, en, contrarie aan langs hier, ga je geen enkele middelvinger of andere agressie te verwerken krijgen.

Rechtervak is voor de camions.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

Middenvakplakkers...... in Italië doen ze niets anders. De meeste blijven gewoon rijden terwijl je ze rechts inhaalt.  ( ben het beu om steeds helemaal links te gaan en dan weer helemaal naar rechts) en een enkeling begint dan opeens te versnellen om je voor te blijven..... sorry maar de mijne is nog sneller.  Wat een dwaas volkje op de baan.

En hun superkleine parkeerplaatsen  met hoge kutborduren en trappen in, hebben mij al een kras op mijn velg bezorgd.  ☹

Enkele weken geleden was ik beu en ben ze rechts beginnen voorbij gaan. Die maken daar niet van hun oren als je dat doet. Italianen en verkeersinzicht gaan niet samen, rap rijden lukt (soms) maar de rest…

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/11/2022 at 12:12 PM, 3000 said:

Als ik zoiets zie gebeuren, ga ik altijd de chauffeur aanspreken. Burgerplicht.

Mensen die zo'n dingen doen, zijn mensen zonder schaamte. Die trekken zich daar gewoon niks van aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Gewoon linls rijden, en bluvn goan, met je linkerpinker uit.  Iedereen gaat aan de kant, en, contrarie aan langs hier, ga je geen enkele middelvinger of andere agressie te verwerken krijgen.

Rechtervak is voor de camions.

 

 

Klopt, viel wel op, zelfs zonder pinker, gewoon even aandringen en ze gingen zonder probleem aan de kant, maar meestal waren ze al weg omdat ze het gezien hadden. Wel alleen op het derde vak 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Ugeken zei:

Enkele weken geleden was ik beu en ben ze rechts beginnen voorbij gaan. Die maken daar niet van hun oren als je dat doet. Italianen en verkeersinzicht gaan niet samen, rap rijden lukt (soms) maar de rest…

Krijgen jullie hier in Belgie dan nog veel reactie op rechts inhalen? Ik quasi nooit (meer). Vroeger was dat wel anders…

 

Gisterennamiddag op de E314. Met die extra spitsstrook wordt er gigantisch veel midddenvak gereden. Links een treintje met oa 2 camionetten die constant op hun rem gingen staan, middenvak was vrij druk, rechts reed zo’n 300m niemand. Daar dus even gaan rijden en heel die rits (makkelijk een auto of 20) ingehaald en mij terug links gezet. Geen kat die reageert.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid