Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat Volvo inzette op SUVs omdat dat toestond hun productie te stroomlijnen: zelfde platform voor electrisch en brandstof.  Maw om de overgang naar electrisch te kunnen verteren zonder eronderdoor te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt.

En toch is het jammer, ik ben sedan-fan. En break-fan. Heb al monovolume, SUV, berline, break, terreinwagen, hatchback, ... gereden, de berline of break blijven m'n voorkeur dragen. Helaas.... niet zo een SUV-fan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

axnndbA.jpg

Volvo Philip

The Volvo Philip was a concept car built, which was by Volvo in 1952. It was designed, especially, for the market of the United States, so it was fitted with one prototype V8 engine, called the B8B, producing 120 hp (89 kW) at 4000 rpm, and was fitted with whitewall tires, and one hint of tailfins.

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites

a26c6d5e88b2b828bb446adb53d9e895.jpg

efc599116e34243f3f66d3733ca29aca.jpg

ac942c2e51699049d21bf2fc2c97babd.jpg

Volvo 263 GL 2.7, 1975. A prototype fastback version of the V6 200 series 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wie reed er hier nu weer met een zwart V60 T8 Polestar en waar is dat topic?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gTa zei:

Wie reed er hier nu weer met een zwart V60 T8 Polestar en waar is dat topic?

Guilty as charged 😁

heb onlangs iemand een DM gestuurd met mijn ervaringen, intentie is om dat als basis te gebruiken voor mijn te openen topique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

En dan weet je alleen aan de kleur van de rook dat het van de banden is, maar het kon ook de dieselmotor zijn :D

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou een goed idee zijn, maar er is nog meer dan Volvo in het leven, en kerstkaarten haat ik eigenlijk :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 5 weken later...

Is inderdaad OEM, maar weinig verkocht, klopt. Onterecht want mooie velg.

Sleipner, 18". Was nochtans dé velg die op 70% van de foto's stond in de brochure van 2013 - 2014. Niet verkrijgbaar op D2, en volgens de brochure alleen als optie op basisuitvoering, wat uiteraard niet klopt, past op alle uitvoeringen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een schande dat ze het een full option noemen. O.a. de helft van mijn opties zitten er niet op.

Geen geventileerde zetels, geen adaptive cruise control, geen lane assistant, geen open dak, geen automaat, geen automatisch dimmende achteruitkijkspiegel, geen premium sound, geen elektrisch verwarmde voorruit, geen verwarmde zetels achteraan, geen verwarmd stuur, geen parkeersensoren vooraan, geen trottoircamera, zelfs geen elektrische zetels L+R met geheugen, geen ingebouwde kinderverhoogkussens achter, geen summum, geen anti-inbraakglas, geen geluidswerend glas, geen alarm, enz...

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid