Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
28 minuten geleden, josenjef zei:

Die 2.4 zonder het hybride verhaal was euro4 vanaf 2003 dacht ik. Dus dit kan wel kloppen volgens mij.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
 

Ik had gedacht dat het met die hybride juist wel euro6 ging zijn. Soit, dan valt deze al af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Ik had gedacht dat het met die hybride juist wel euro6 ging zijn. Soit, dan valt deze al af.

 

Euro 5 was ten tijde van de homologatie de hoogste euronorm, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
2 minutes ago, Jochen said:

Ook niet mis dat oranje :inlove:

Maar er klopt precies iets niet aan die velgen? Ander model/replica? @Bompa

Nee, die velgen zijn Volvo velgen, maar ik denk van een generatie ouder. Die zaten ook onder de 850 T5-R. Onder de 850R zaten andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Pegasus-velg is enorm veel nagemaakt. Ik had de originele op mijn V70, dan ken je de details op den duur wel, want als je er hele dagen op kijkt en je ziet een replica, valt meteen de frank.

Bij deze denk ik dat het aan volgende details ligt:

Bij de originele zitten de vijsgaten thv de spaken, niet tussenin; dat zorgt er ook voor dat de "vulling" tussen de twee spaken verder naar buiten komt bij deze van de aanbieding. Rood is hoe originele zijn volgens mij.

Pegasus.jpg.1835dbce790ff93f954ea821c5290481.jpg

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: toch even mijn mening herzien ...

er is naast de Pegasus nog een andere velg blijkbaar.

SATELITE (alleen 850)

WHL-SATELITE.jpg

Dus lijken me originele, maar met recentere hubcaps.

 

Beetje wat the swede zei dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, The Swede zei:

Inderdaad, prachtig voor aanvaardbare prijs. De sedan is veel minder gewild dan de break, dat kan een reden zijn.

Steek daar een origineel zwart stuur op ipv een origineel beige-zwart, en die ketel is af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Bompa zei:

De Pegasus-velg is enorm veel nagemaakt. Ik had de originele op mijn V70, dan ken je de details op den duur wel, want als je er hele dagen op kijkt en je ziet een replica, valt meteen de frank.

Bij deze denk ik dat het aan volgende details ligt:

Bij de originele zitten de vijsgaten thv de spaken, niet tussenin; dat zorgt er ook voor dat de "vulling" tussen de twee spaken verder naar buiten komt bij deze van de aanbieding. Rood is hoe originele zijn volgens mij.

Pegasus.jpg.1835dbce790ff93f954ea821c5290481.jpg

 

Dat is inderdaad wat me opviel. Lijkt een 17" daardoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bompa said:

Inderdaad, prachtig voor aanvaardbare prijs. De sedan is veel minder gewild dan de break, dat kan een reden zijn.

Steek daar een origineel zwart stuur op ipv een origineel beige-zwart, en die ketel is af.

Klopt. Persoonlijk vind ik de berline nog aantrekkelijker want heeft een nog hoger “ouwe venten” of “notarisauto” gehalte. 
Deze heeft een grondige opfrisbeurt van het interieur nodig, maar is ook 10k goedkoper dan wat ik anders zie staan als R . (Of toch met handbak).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid