Ga naar inhoud

Volvo lovers


walter

Aanbevolen berichten

Toen BMW en Mercedes hun begrenzing op 250 km/u communiceerden was het ook drama. Nu is dat aanvaard. Door de meesten toch [emoji4]
 


Bij die merken kan je de begrenzer mits meerprijs nog wel laten verwijderen dacht ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig wel, toen niet.

Pas op, ik vind het ook maar een beetje hypocriet hoor. Of goedkope voortrekkersrolreclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 ca va nu nog, alle meestal ga je daar toch niet over . Maar 180 gebeurt nu toch wel wekelijks eens😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij is al begrensd op 180! Op zich wel nog handig, want de CC werkt niet boven de 150. Als ik aan mijn rijbewijs denk, zou 168 dus eigenlijk ook goed geweest zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Bart said:

@yvesken persoonlijk rijd ik regelmatig meer dan 180, ben net op skiverlof en toch continu rond de 180 gereden , dat is toch mijn keuze. 

Je kan nog steeds rond de 180 rijden dan, ik zie het probleem niet. Voor die enkele keren dat ik eventueel sneller zou willen ga ik echt geen auto laten staan als die mij aanstaat. En anders wordt er ergens anders geshopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het gewoon jammer, Volvo maakt de Laatste jaren opnieuw mooie modellen, waardoor zelfs niet Volvo klanten/ liefhebbers in de verleiding komen om er een te kopen.

dan maken ze de beslissing om enkel viercilinders te leveren, maar bon met hybride techniek erbij valt er nog mee te leven qua vermogen. 

2 de idiote beslissing van een naft tank van 45 liter te stoppen in de hybride auto’s om meer aan te zetten om elektrisch op te laden. ( de reden dat ik geen XC 90 gekocht heb)

3 de idiote beslissing we gaan ze allen op 180 begrenzen.

 

tja , hopelijk volgt polestar die redenering niet als sport-afdeling , of de kans dat ik klant word gaat heel klein worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



Bij die merken kan je de begrenzer mits meerprijs nog wel laten verwijderen dacht ik.


Soms voor zotte prijzen.
Mooie extra inkomsten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bart said:

de idiote beslissing van een naft tank van 45 liter te stoppen in de hybride auto’s om meer aan te zetten om elektrisch op te laden. ( de reden dat ik geen XC 90 gekocht heb)

Die heeft ondertussen een tank van 70 liter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/5/2019 at 1:11 PM, Germinal said:

 


Bij die merken kan je de begrenzer mits meerprijs nog wel laten verwijderen dacht ik.

 

Enkel bij bepaalde M-modellen, mits volgen een rijcursus (M Drivers Package), en dan wordt de limiet verhoogd, niet verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Veel liever dit dan een Amazon, eigenlijk.

De 6 cil, ook al was hij wat twijfelachtig in betrouwbaarheid, de extra luxe van toen, en de vorm van de auto boeien me veel meer. En dan nog in deze kleur :inlove:

Al een paar keer zo eentje zien passeren op de oldtimermarkt, steeds kietelt het ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Bompa zei:

Veel liever dit dan een Amazon, eigenlijk.

De 6 cil, ook al was hij wat twijfelachtig in betrouwbaarheid, de extra luxe van toen, en de vorm van de auto boeien me veel meer. En dan nog in deze kleur :inlove:

Al een paar keer zo eentje zien passeren op de oldtimermarkt, steeds kietelt het ....

Ik ga met plezier nog eens mee!

Straalt zelfs een beetje Jaguar uit. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid