Davy_ 1.514 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Als ge voor een 996 turbo gaat zou ik em zeker compleet stock laten. Anders maakt ge er echt een foorbak van. IMO En ik heb al meegereden in die die te koop staat en dat is een zeer aangenaam voertuig moet ik zeggen. Ik vind een 993 trouwens zwaar overroepen. Het is een mooi exemplaar maar mist wel een paar belangrijke opties imho,nav en vooral sportzetels(wat zich misschien ook in de prijs refelecteert?) Verstuurd van mijn Galaxy SII met tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B3noît 3.673 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Voor mij sowieso de 997 S cabrio of de 996 turbo. Al zou ik toch de 997 prefereren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.995 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 BMWMB, koop je eerst een 996 turbo, dan kan je die na een half jaar wisselen voor een 993 en tegen dat die dan een goed half jaar is, dan kan je die inruilen voor een 997 turbo Nee, serieus als het is voor te toeren 993 cabrio of targa... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Man spreekt waarheden. Targa of cabrio = genieten Een cabrio heeft een veel te kleine achterbank. Bij een targa weet ik dat eigenlijk niet. Een targa heb ik altijd minder mooi gevonden omwille van die chromé raamlijsten. Het zal ook nooit hetzelfde gevoel geven als een cabrio. Dan kan je beter een mooie coupé met schuifdak nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daann 4.202 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 996 Turbo. Belachelijk snel, en in tegenstelling tot de gewone 996 nog wel knap. 993 is uiteraard knapper, maar een stuk minder sensationeel imo. 997s is iets dat ik nooit zou kopen, 50k uitgeven en dan op elke hoek dezelfde kar zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.406 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 997C4: perfecte daily, zeker op 18" zoals den onze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Het is een mooi exemplaar maar mist wel een paar belangrijke opties imho,nav en vooral sportzetels(wat zich misschien ook in de prijs refelecteert?) Verstuurd van mijn Galaxy SII met tapatalk Denk je echt dat Navi een meerwaarde is op een auto van 2002? t zal nogal ne navi zijn tov de toestellen van vandaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 997C4: perfecte daily, zeker op 18" zoals den onze en waarom ne 4? Compleet nutteloos imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 8 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2012 Denk je echt dat Navi een meerwaarde is op een auto van 2002? t zal nogal ne navi zijn tov de toestellen van vandaag Dat zou idd wel eens kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B3noît 3.673 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Een cabrio heeft een veel te kleine achterbank. Bij een targa weet ik dat eigenlijk niet. Een targa heb ik altijd minder mooi gevonden omwille van die chromé raamlijsten. Het zal ook nooit hetzelfde gevoel geven als een cabrio. Dan kan je beter een mooie coupé met schuifdak nemen. Negatief. Targa is echt wel de max! Ik zag er het nut ook niet van in, maar na 1 week gecombineerd met het prachtige weer van afgelopen week is dit echt wel genieten. Een 997 coup met schuifdak is er echt niet mee te vergelijken, maar idd dan moet je er de chrome omlijsting wel bijnemen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Ik heb eens een paar dagen een 997.2 C4S cabrio gehad als vervangwagen, en per chance was het dan nog super-weer ook. Ik moet zeggen dat dat toch wel leuk is om te rijden op de openbare weg, niet in het minste omdat je veel beter het motorgeluid hoort. Je zit natuurlijk wel super-"exposed" en het komt wel wat patserig over. Maar ik zou het zelf nooit kopen eerlijk gezegd. Heb ooit een paar dagen in een Targa mogen vertoeven. Het enige leuke vond ik dat dankzij dat glazen dak ik mijn gopro in het midden van de wagen kon plakken met een zuignap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B3noît 3.673 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Hehe :-D er is idd weinig aan als het gesloten blijft, maar als je hem open zet heb je toch wel heel veel 'buitenruimte'. Daarenboven heb je ook het geluid van de PSE die zowat evenzeer wordt gehoord als in de cab. Dus het voordeel van minder exposed te zitten dan de cabrio, zonder daarbij de beleving en het geluid te moeten missen. Zowat ideale compromis vind ik, doch kies ik nog steeds voor de cabrio omwille van de prachtige lijn als die open is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 8 september 2012 Delen Geplaatst: 8 september 2012 Voila. Ik zou dus ook kiezen tss coupé of cabrio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 en waarom ne 4? Compleet nutteloos imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.647 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Wachten tot de 997 Turbo in uw budget zit ( wat niet lang meer zal duren ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.406 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 en waarom ne 4? Compleet nutteloos imo. Daar kwam onze pa bij maitrise ook achter, beter ne 2S voor dat geld Maar 18" en gewone vering=comfy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 t is iig de zeldzaamste 911. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Daar kwam onze pa bij maitrise ook achter, beter ne 2S voor dat geld Maar 18" en gewone vering=comfy Zeker met die 997.2 C4 (S), ik had em daar wel nekeer mee willen zien driften. Da is echt ni gemakkelijk door die computer die de 4-wiel-aandrijving stuurt en de mogelijkheid tot 100% FWD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 van elke generatie eh. Het aantal verkochte coupé vs cabrio vs targa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Ja en van de 997 GT3 RS 4.0 zullen er ook wel minder zijn .... en van de Sport Classic ook .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.647 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Targa zou ik dus nooit moeten hebben, ik meen ooit eens wijsgemaakt te zijn dat het tevens 1 van de minder geliefde modellen is onder Porschisten. Is een stuk duurder ook dan een "gewone" 997 ... denk nieuwprijs Targa 4S was het15k meer dan een gewone 997 4S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.920 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Een speedster catalogiseer ik onder een cabrio hoor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTX 4.233 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 En nen 996 4S Cabrio? Of is die ook te klein vanachter? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Een GT3 en een sport classic zijn coupés Een speedster is noch coupé, noch cabrio, noch targa .. Dus ''targa de zeldzaamste'', volgens mij niet Je bent het er echt om aan het doen he? Limited editions tel ik natuurlijk niet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.406 Geplaatst: 9 september 2012 Delen Geplaatst: 9 september 2012 Zeker met die 997.2 C4 (S), ik had em daar wel nekeer mee willen zien driften. Da is echt ni gemakkelijk door die computer die de 4-wiel-aandrijving stuurt en de mogelijkheid tot 100% FWD hij moest van mij op cursus; voormiddag rij-veiligheid, namiddag spelen met de polo hij wou niet maar was na 15min al blij dat hij er was (hij had die C4 ook "achter mijne rug" gekocht, ik hoopte op een caymanS) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.