Ga naar inhoud

Welke 911 voor een budget van 50k euro?


BMWMB

Aanbevolen berichten

Zijn je kinderen ondertussen niet al te groot aan het worden om nog achterin in een porsche plaats te nemen?

Ik blijf er bij, die ruimte achterin is zo beperkt en zou je geen enkel kind of mens mogen aandoen. Voor 5 min is het doenbaar maar niet als je meer dan 30 min in de auto zit. Die achterbank is er ook niet echt voor gemaakt. Plus het ziet er ook nog eens ongelooflijk belachelijk uit maar dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je echt dat Navi een meerwaarde is op een auto van 2002? t zal nogal ne navi zijn tov de toestellen van vandaag :)

Dat is wel waar maar het toont ook mooier tov zo een din radiotje:)

Verstuurd van mijn Galaxy SII met tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hypotheek nemen en gaan voor een nieuw model

In geen geval. Deze wagen koop ik privé en zal dus niet geleend worden. het bedrag dat je dan per maand betaalt ben je effectief kwijt, enkel al door het waardeverlies. Geen denken aan dus... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom, maar naar wat gaat zelf je voorkeur uit?

Vandaag heb ik het meeste zin in een 996 turbo.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog met geen van deze 3 auto's heb gereden. Alvorens ik een beslissing neem wil ik ze allemaal eens gereden hebben. Het kan zijn dat ik daarna van gedachte verander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zilvergrijs een zeer mooie kleur voor eender welke Porsche. Het is een kleur die de mooie lijnvoering accentueert. Voor de 993 4S is zilver absoluut de knapste kleur. In het geval van de 996 turbo zou ik even graag zwart hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer spijtig dat er vroeger geen 993 2S werd gemaakt...

In 1997 werd de 993 modellenreeks verrijkt met de Porsche 993 Carrera 2S. Deze werd alleen in 1997 en '98 gebouwd. Qua onderstel, carrosserie en uitrusting waren de Nederlandse uitvoeringen van de 2S gelijk aan de 4S. Enig technisch verschil: de 2S heeft geen 4-wielaandrijving. In Duitsland was de 2S wel standaard uitgevoerd met het onderstel en carrosserie van de 4S maar waren de 18”-Turbo velgen, de witte knipperlichten voor, de rode knipperlichten achter en het Turbo-interieur optioneel.

Een opvallend (en mooiste) verschil is dat bij de 2S in de spoiler 2 roosters zitten in plaats van 1 en deze worden gescheiden door een in de carrosseriekleur gespoten stijl.

Van de 2S werden in zijn 2-jarige bouwtijd 3.370 ex. in 1997 gebouwd en 1.123 ex. in 1998, waarvan 993 voor de Amerikaanse en Canadese markt.

bv. (helaas is dit wel een accident geweest)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=214419423&cd=634829139820000000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap! :inlove:

Wat mij opviel toen ik met die 996 reed vorige week, waren de plastieken richtingaangevers. Dat voelt dus echt zoals in een oudere wagen he :D

?? in welk materiaal zijn die in uwe skoda?

Link naar reactie
Delen op andere sites

?? in welk materiaal zijn die in uwe skoda?

Van dat 'zacht' aanvoelend plastic. Dit waren echt van die harde plastieken hendels die een 'goedkope' klik maakten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind zilvergrijs een zeer mooie kleur voor eender welke Porsche. Het is een kleur die de mooie lijnvoering accentueert. Voor de 993 4S is zilver absoluut de knapste kleur. In het geval van de 996 turbo zou ik even graag zwart hebben.

Als je zilver zo mooi vindt heb nog een jaarke geduld .... mijn vennoot verkoopt de zijne volgend jaar

Nieuwstaat en denk maximum 50.000km ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik zou niet het gevoel hebben met iets speciaals rond te rijden wat voor een derde kar toch wel een vereiste is.

²²²²

Voor BMWMB duidelijk de 996. Hij ziet die graag, het is een turbo (dus wat specialer in onze/zijn ogen), hij wil de duw in de rug, en hij is betaalbaar. Ideaal.

Voor mezelf, geen van de drie. De 993 te oud om echt te kunnen gebruiken, de 996 te lelijk, de 997 te gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zilver zo mooi vindt heb nog een jaarke geduld .... mijn vennoot verkoopt de zijne volgend jaar

Nieuwstaat en denk maximum 50.000km ;)

996 of 997?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid