Ga naar inhoud

Welke 911 voor een budget van 50k euro?


BMWMB

Aanbevolen berichten

ik ook niet. En dat het minder snel rijdt dan een tegenwoordige 2.0TDCDTFI met een chip zou ik niet wakker van liggen. Jij hebt de sound en het uitzicht, wat zij niet hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

996 Turbo zonder te twijfelen.

Mint zetten en wat tunen richting 500 pk en je hebt een monster.

Waarom moet je zoiets tunen in hemelsnaam? Om sneller stuk te gaan?

Om pk gewijs te stoefen? Om 0.1 sneller naar de 100 of 200 te gaan?

Geef wat geld aan hoe kan ik deze auto leren besturen, dat zal de beste tuning zijn.

My alle cents.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet je zoiets tunen in hemelsnaam? Om sneller stuk te gaan?

Om pk gewijs te stoefen? Om 0.1 sneller naar de 100 of 200 te gaan?

Geef wat geld aan hoe kan ik deze auto leren besturen, dat zal de beste tuning zijn.

My alle cents.

Voila, het gezonde verstand heeft gesproken. Kan er niets aan toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mint zetten en wat tunen richting 500 pk en je hebt een monster.

.. dan ga meteen voor deze (meer zou dat voor mij niet hoeven te zijn)

http://www.autoscout...0000000&asrc=fa

997 met alle leuke (goede) gadgets (OZ, Billstein, H&R, 9ff)

(of doorsparen voor dit 'tuningspel' ... http://www.autoscout...0000000&asrc=fa , die er dik over is .. 933pk - 997 snuit - teveel wit etc.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet je zoiets tunen in hemelsnaam? Om sneller stuk te gaan?

Om pk gewijs te stoefen? Om 0.1 sneller naar de 100 of 200 te gaan?

Geef wat geld aan hoe kan ik deze auto leren besturen, dat zal de beste tuning zijn.

My alle cents.

Lol.

Mijn doel was gewoon om aan te tonen dat je vrij simpel veel meer vermogen uit een 996 Turbo kunt halen. Zo geraak je hem ook minder rap beu? En begin ik nog niet eens over chassis tuning.

Ik zou dat wrs wel doen ja, maar vooral als resultaat van een andere uitlaatlijn en diverse optimalisaties, zonder dat 500 pk ineens een doel wordt maar eerder om de totale beleving te versterken.

Rijderskunsten hebben daar geen kloten mee te maken. Kijk eerst eens in de spiegel, hoe jij dacht 2 jaar geleden. Ge moet het mij niet uitleggen hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid