Ga naar inhoud

Welke 911 voor een budget van 50k euro?


BMWMB

Aanbevolen berichten

Als ge voor een 996 turbo gaat zou ik em zeker compleet stock laten. Anders maakt ge er echt een foorbak van.

IMO

En ik heb al meegereden in die die te koop staat en dat is een zeer aangenaam voertuig moet ik zeggen.

Ik vind een 993 trouwens zwaar overroepen.

Het is een mooi exemplaar maar mist wel een paar belangrijke opties imho,nav en vooral sportzetels(wat zich misschien ook in de prijs refelecteert?)

Verstuurd van mijn Galaxy SII met tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BMWMB, koop je eerst een 996 turbo, dan kan je die na een half jaar wisselen voor een 993 en tegen dat die dan een goed half jaar is, dan kan je die inruilen voor een 997 turbo :D

Nee, serieus als het is voor te toeren 993 cabrio of targa...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man spreekt waarheden. Targa of cabrio = genieten

Een cabrio heeft een veel te kleine achterbank. Bij een targa weet ik dat eigenlijk niet.

Een targa heb ik altijd minder mooi gevonden omwille van die chromé raamlijsten. Het zal ook nooit hetzelfde gevoel geven als een cabrio. Dan kan je beter een mooie coupé met schuifdak nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

996 Turbo. Belachelijk snel, en in tegenstelling tot de gewone 996 nog wel knap. 993 is uiteraard knapper, maar een stuk minder sensationeel imo. 997s is iets dat ik nooit zou kopen, 50k uitgeven en dan op elke hoek dezelfde kar zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een mooi exemplaar maar mist wel een paar belangrijke opties imho,nav en vooral sportzetels(wat zich misschien ook in de prijs refelecteert?)

Verstuurd van mijn Galaxy SII met tapatalk

Denk je echt dat Navi een meerwaarde is op een auto van 2002? t zal nogal ne navi zijn tov de toestellen van vandaag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je echt dat Navi een meerwaarde is op een auto van 2002? t zal nogal ne navi zijn tov de toestellen van vandaag :)

Dat zou idd wel eens kunnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een cabrio heeft een veel te kleine achterbank. Bij een targa weet ik dat eigenlijk niet.

Een targa heb ik altijd minder mooi gevonden omwille van die chromé raamlijsten. Het zal ook nooit hetzelfde gevoel geven als een cabrio. Dan kan je beter een mooie coupé met schuifdak nemen.

Negatief.

Targa is echt wel de max! Ik zag er het nut ook niet van in, maar na 1 week gecombineerd met het prachtige weer van afgelopen week is dit echt wel genieten. Een 997 coup met schuifdak is er echt niet mee te vergelijken, maar idd dan moet je er de chrome omlijsting wel bijnemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens een paar dagen een 997.2 C4S cabrio gehad als vervangwagen, en per chance was het dan nog super-weer ook. Ik moet zeggen dat dat toch wel leuk is om te rijden op de openbare weg, niet in het minste omdat je veel beter het motorgeluid hoort. Je zit natuurlijk wel super-"exposed" en het komt wel wat patserig over.

Maar ik zou het zelf nooit kopen eerlijk gezegd.

Heb ooit een paar dagen in een Targa mogen vertoeven. Het enige leuke vond ik dat dankzij dat glazen dak ik mijn gopro in het midden van de wagen kon plakken met een zuignap :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe :-D er is idd weinig aan als het gesloten blijft, maar als je hem open zet heb je toch wel heel veel 'buitenruimte'.

Daarenboven heb je ook het geluid van de PSE die zowat evenzeer wordt gehoord als in de cab.

Dus het voordeel van minder exposed te zitten dan de cabrio, zonder daarbij de beleving en het geluid te moeten missen. Zowat ideale compromis vind ik, doch kies ik nog steeds voor de cabrio omwille van de prachtige lijn als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kwam onze pa bij maitrise ook achter, beter ne 2S voor dat geld

Maar 18" en gewone vering=comfy

Zeker met die 997.2 C4 (S), ik had em daar wel nekeer mee willen zien driften. Da is echt ni gemakkelijk door die computer die de 4-wiel-aandrijving stuurt en de mogelijkheid tot 100% FWD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Targa zou ik dus nooit moeten hebben, ik meen ooit eens wijsgemaakt te zijn dat het tevens 1 van de minder geliefde modellen is onder Porschisten.

Is een stuk duurder ook dan een "gewone" 997 ... denk nieuwprijs Targa 4S was het15k meer dan een gewone 997 4S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een GT3 en een sport classic zijn coupés :)

Een speedster is noch coupé, noch cabrio, noch targa ..

Dus ''targa de zeldzaamste'', volgens mij niet ;)

Je bent het er echt om aan het doen he?

Limited editions tel ik natuurlijk niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker met die 997.2 C4 (S), ik had em daar wel nekeer mee willen zien driften. Da is echt ni gemakkelijk door die computer die de 4-wiel-aandrijving stuurt en de mogelijkheid tot 100% FWD

hij moest van mij op cursus; voormiddag rij-veiligheid, namiddag spelen met de polo

hij wou niet maar was na 15min al blij dat hij er was

(hij had die C4 ook "achter mijne rug" gekocht, ik hoopte op een caymanS)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid