Ga naar inhoud

Welke 911 voor een budget van 50k euro?


BMWMB

Aanbevolen berichten

Dus een 4,1, bedankt voor de bevestiging!

Wordt 4,2 genoemd maar is effectief 'slechts' een 20 fpk. En gek genoeg massa's vraag naar.

Op zich vind ik dat zo gek niet, hoeveel RR TDV8's hebben zelfs in België een koper gevonden. Ook onder Cayennes zie je nog altijd een redelijk percentage S-modellen rondrijden. Ik denk inderdaad dat die S-diesel met open armen zal ontvangen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BMWMB : ivm Porsche Turbo van mijn vennoot :

Hij krijgt 72k overname bij Porsche Ingelmunster dus zeker geen interessante koop te doen.

Jaar en km's ? (van de turbo ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, in't huidig economisch klimaat een auto lanceren met 224g CO2 en minstens 100k kostend, vind ik toch op z'n minst gedurfd :)

In volle crisis als verkoper voor een luxemerk aan de slag gaan is dat evenzeer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, in't huidig economisch klimaat een auto lanceren met 224g CO2 en minstens 100k kostend, vind ik toch op z'n minst gedurfd :)

Je vergeet er aan toe te voegen: "in België".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu steeds naar de dealer in NL Maastricht, omdat deze het kortstbij gelegen is voor ons. Misschien kan ik beter naar Penders gaan voor betere condities?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft geen zin.

Je gaat bij Penders 3% krijgen, zoals overal bij Porsche. Het is wel een hele goeie garage, ook qua werkplaats.

Btw "steeds"? Met welke Porsche ga je daar nu dan langs? :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de verkopers van Porsche Maastricht woont hier in de buurt en was destijds verkoper bij PRS in Peer waar ik toen op onderhoud ging met mijn 964. Ik krijg nu telkens uitnodigingen als er nieuwe modellen worden voorgesteld. Zo ben ik een paar weken geleden in Rosmalen de 991 Carrera 4(S) mogen gaan testen. Liefst van al zou ik ook daar op garage gaan als ik een Porsche koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij gaat daar gewoon boekjes halen. :D

Neen, ik ga die verkopers steeds wijsmaken dat ik een 991 wil kopen, om testritten te mogen doen. Dat is voor mij de enige manier om eens een Porsche te kunnen rijden. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik ga die verkopers steeds wijsmaken dat ik een 991 wil kopen, om testritten te mogen doen. Dat is voor mij de enige manier om eens een Porsche te kunnen rijden. :P

Dan kan je beter in België gaan en ervoor zorgen dat ze je bij d'Ieteren testcenter in Drogenbos een auto ter beschikking stellen voor 2 uur zonder begeleiding :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar al een 991 meegekregen voor een halve dag, en onlangs hetzelfde met een tweedehands 997 4S. Een paar weken geleden ben ik in avant-première de 4/4S mogen gaan testen in Rosmalen, een ganse dag met ontbijt en lunch. Voor zoiets heeft Penders mij nog nooit gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen in Rosmalen waren er een aantal Penders klanten bij. Ik ben er zeker van dat ze concurrentie voelen van deze garage in Maastricht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Lach maar. Als ik ooit een Porsche koop, dan zal het niet bij Penders zijn.

Destijds ben ik ook zo van verdeler bij BMW veranderd. Ik reed toen nog maar een jaar met een 335i coupé en had bij mijn verdeler laten vallen dat ik wel een M3 zou willen. Blijkbaar hebben die verkopers toen ook zo gelachen, maar een paar maanden later nodigde een andere verdeler mij uit op een M3 testdag en de bestelbon was getekend. Klant kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid