ir_fuel 52.111 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Bedrijven hebben nog 1 uitweg als ze een nieuwe auto kopen. De auto leasen, en laten inschrijven op de leasemaatschappij met haar zetel in Brussel. Dan zit je nog onder het oude systeem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OlivierV 198 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 100 euro + 20 euro per jaar per gram CO2 boven de 100. Praktisch voorbeeld: uw M3: 293g = 100+3860 = 4000 euro Vanwaar haal je deze berekeningswijze? Als dat de formule wordt voor de jaarlijkse taks, amai zeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik acht de kans klein. De berekening zal wel met een exponentiële factor zijn, zoals bij de BIV, anders staat morgen half Schaarbeek aan de OCMW om bijstand voor de taks van hunne Mercedes van 20 jaar oud Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Over een paar jaar rijdt dus iedereen met max een 1,5 als ik het goed heb? Al de rest zit toch best ver boven die 100 gr. Wordt tof Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.692 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 100 euro + 20 euro per jaar per gram CO2 boven de 100. Praktisch voorbeeld: uw M3: 293g = 100+3860 = 4000 euro ??? the fuck Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de messias 884 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 100 euro + 20 euro per jaar per gram CO2 boven de 100. Praktisch voorbeeld: uw M3: 293g = 100+3860 = 4000 euro Vanaf wanneer gaat dit in? En heb je daar bewijs van? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Dus voor een stomme 3l diesel zou je binnenkort bijna 1900 euro tax moeten betalen? Dat bestaat toch niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Dus voor een stomme 3l diesel zou je binnenkort bijna 1900 euro tax moeten betalen? Dat bestaat toch niet Ik zou al aan 2500 zitten met een stomme 2 liter benzine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Er wordt hier wel heel hard van stapel gelopen door iemand zijn random berekening zonder bronvermelding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik neem het sowieso niet aan voor waarheid, lijkt me veel te ridicuul Maar dat is de huidige BIV ook in sommige gevallen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ambi 1.477 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ik acht de kans klein. De berekening zal wel met een exponentiële factor zijn, zoals bij de BIV, anders staat morgen half Schaarbeek aan de OCMW om bijstand voor de taks van hunne Mercedes van 20 jaar oud in Schaarbeek zie ik eigenlijk meer dikke bakken dan iets anders Alé toch veel nieuwe Bmw's en Benzen. Vroeg eens aan iemand uit de buurt hoe ze dat eigenlijk konden betalen. Antwoord: "wiet, hasjiesj ,coke" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Echt ??? Fuck dan verkoop ik die hoor ( alhoewel niemand dit nog gaat willen natuurlijk ) No way?? Vanwaar haal je deze berekeningswijze? Als dat de formule wordt voor de jaarlijkse taks, amai zeg Ik acht de kans klein. De berekening zal wel met een exponentiële factor zijn, zoals bij de BIV, anders staat morgen half Schaarbeek aan de OCMW om bijstand voor de taks van hunne Mercedes van 20 jaar oud ??? the fuck Over een paar jaar rijdt dus iedereen met max een 1,5 als ik het goed heb? Al de rest zit toch best ver boven die 100 gr. Wordt tof Vanaf wanneer gaat dit in? En heb je daar bewijs van? Ik zou al aan 2500 zitten met een stomme 2 liter benzine Geloof nooit zomaar alles wat je op internet leest Het is nog niet zeker hoe ze het gaan doen, maar zal 9/10 met een vaste en variabele factor zijn. Maar uiteraard heb ik dit overdreven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 ongelofelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OlivierV 198 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 En toch heb ik schrik dat het niet veel zal schelen. Alle nieuwe maatregelen worden gerelateerd aan de CO2 uitstoot van de auto's... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 En toch heb ik schrik dat het niet veel zal schelen. Alle nieuwe maatregelen worden gerelateerd aan de CO2 uitstoot van de auto's... Dat komt erdoor ja, maar niet in die mate. Dat krijgen ze er nooit door dat dat zo een bedragen gaan zijn. Als dat al volgens die formule gaat zijn zal dat eerder 10 euro per gram CO2 zijn, en zelfs dat is veel. En het basisbedrag gaat hoger zijn, anders maken ze teveel verlies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2012 http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=217238172&cd=634870655530000000 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.855 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 ziet er een mooi exemplaar uit, ik stoor me alleen aan die "collector" in de titel, het is niet eens een exemplaar met WLS. Maar dat kan aan mij liggen, zich storen aan zulke zaken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.641 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Mooi exemplaar, maar waarom dan niet die van galhund? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2012 Vandaag wordt er sowieso nog niets gekocht. Ik zal nog een half jaar geduld moeten hebben. Ondertussen kijk ik wat rond wat de mogelijkheden zijn. Ik wil sowieso de wagen van Galhund eens gaan bekijken, maar we hebben nog niets concreet afgesproken. Wat is WLS? Edit zegt mij dat wls een vermogensstijging is. Als ik een 996 turbo koop, dan moet deze in mint conditie zijn. Ik ben bereid daar ook wat meer voor te betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.111 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 55000km op 11 jaar? Wie was de vorige eigenaar? BMWMB? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
galhund 11 Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Vandaag wordt er sowieso nog niets gekocht. Ik zal nog een half jaar geduld moeten hebben. Ik wil sowieso de wagen van Galhund eens gaan bekijken, maar we hebben nog niets concreet afgesproken. Awel qua timing komt dat perfect uit. Volgende week gaat de 996TT naar de winterstalling (vriend van me heeft droomgarage gebouwd en heeft nog een plaatsje over) en ik zal dan zien dat ie tegen het voorjaar pico bello staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
galhund 11 Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Dat is wat de test zegt hé. Ik kijk meestal naar wat de fabrikant opgeeft voor het verbruik in de stad. Dat is meestal mijn gemiddeld verbruik. Bij deze 991 zal dat rond de 12 liter liggen. Dat blijft zeer zuinig. Op de snelweg aan constant 130 kan je er dus wel 9 liter mee rijden. Mijn M3 verbruikte aan die snelheid al 12 liter. Met de 996TT constant aan 130 km/u en zachte voet geraak ik zonder veel moeite aan 10,5 - 11 liter (hangt af van het reliëf). Maar dat duurt meestal niet lang... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 55000km op 11 jaar? Wie was de vorige eigenaar? BMWMB? Neen, want dan had 'm veel minder km's gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 Awel qua timing komt dat perfect uit. Volgende week gaat de 996TT naar de winterstalling (vriend van me heeft droomgarage gebouwd en heeft nog een plaatsje over) en ik zal dan zien dat ie tegen het voorjaar pico bello staat. En ik wilde net dit weekend eens komen rijden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kris 10 Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 Moest ik puur op model kiezen, zou ik voor 993 gaan. Blijft imo gewoon de mooiste porsche die er ooit gemaakt is. Ook denk ik dat deze van de 3 het beste zijn waarde gaat houden. Ben op zoek naar tijdelijke fun dan zou ik voor de turbo gaan. Heb ik het verleden enkele keren mogen meerijden en zelf rijden met deze wagen en ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds onder de indruk van prestaties. Wel een kleine opmerking voor de turbo, als je er een zou kopen, twijfel dan niet tussen de automaat en de manuele en kies voor een manuele bak. Tip tronic was mss een mooi concept toen in der tijd maar ik vind persoonlijk dat deze technologie de dag van vandaag gewoonweg te oud geworden is. En daarbij, er gaat niets boven een leuke manuele bak! 997 is op zich een zeer mooie reeks van 911 maar ik denk dat deze te snel in waarde zullen dalen in vergelijking met de andere 2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.