Ga naar inhoud

Welke 911 voor een budget van 50k euro?


BMWMB

Aanbevolen berichten

Persoonlijk heb ik 'm in deze kleurcombinatie nooit echt graag gezien. Veel liever zou ik 'm hebben met de kleuren andersom, dus oranje met zwarte accenten.

Ook heeft 'm geen GPS, en... geen achterbank. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is idd nog vetter.

Die GPS daar moet je niet naar zien. Die is echt zwaar gedateerd vandaag de dag. Zoiets koop je imo ook maar enkel als je echt van plan bent te gaan tracken. Zonde van de auto anders. is redelijk hardcore op de openbare weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n GT3 is niet wat ik wil, net omdat ik 'm veel wil gebruiken in m'n vrije tijd, en deze iets te 'hard' is. Voor dit budget koop je al bijna een GTS of een turbo mk2 met PDK. Dat gaat mij veel beter liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die PCCB's zijn toch wel de grap van de eeuw bij Porsche.

Op straat heb je daar geen bal aan, en op circuit gaan ze binnen de kortste keren naar de kloten als je hard gaat of niet kunt rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die PCCB's zijn toch wel de grap van de eeuw bij Porsche.

Op straat heb je daar geen bal aan, en op circuit gaan ze binnen de kortste keren naar de kloten als je hard gaat of niet kunt rijden.

Maar het toont wel sjiek meneer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een turbo heeft een grotere duw in de rug.

En daar hou ik dus van. Deze week al +1000km gereden met mijn 530d, en elke km is puur genot. Wat is dat ding lekker brutaal. Enkele weken geleden heb ik kunnen meerijden met de Panamera turbo van mijn buurman. Gisterenavond laat kwam ik 'm nog tegen. Effe een sprintje getrokken... Het verschil is echt wel enorm groot. Zo'n Panamera turbo vertrekt als een pijl uit de boog. Twee weken geleden heb ik dat dus aan der lijve kunnen ondervinden. Nooit eerder heb ik zoveel 'duw in de rug' gevoeld. En dan dat geluid. Hiermee vergeleken klinkt een M3 als een wekkerradio. Man, wat zou ik dat graag als daily willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar hou ik dus van. Deze week al +1000km gereden met mijn 530d, en elke km is puur genot. Wat is dat ding lekker brutaal. Enkele weken geleden heb ik kunnen meerijden met de Panamera turbo van mijn buurman. Gisterenavond laat kwam ik 'm nog tegen. Effe een sprintje getrokken... Het verschil is echt wel enorm groot. Zo'n Panamera turbo vertrekt als een pijl uit de boog. Twee weken geleden heb ik dat dus aan der lijve kunnen ondervinden. Nooit eerder heb ik zoveel 'duw in de rug' gevoeld. En dan dat geluid. Hiermee vergeleken klinkt een M3 als een wekkerradio. Man, wat zou ik dat graag als daily willen.

Euh, wil je nu een Panamera?

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik wil (nu) geen Panamera turbo. :D Ik wil een 911. Ik wil enkel maar aanduiden dat ik denk dat zo'n turbo echt mijn ding is. Duw in de rug... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar hou ik dus van. Deze week al +1000km gereden met mijn 530d, en elke km is puur genot. Wat is dat ding lekker brutaal. Enkele weken geleden heb ik kunnen meerijden met de Panamera turbo van mijn buurman. Gisterenavond laat kwam ik 'm nog tegen. Effe een sprintje getrokken... Het verschil is echt wel enorm groot. Zo'n Panamera turbo vertrekt als een pijl uit de boog. Twee weken geleden heb ik dat dus aan der lijve kunnen ondervinden. Nooit eerder heb ik zoveel 'duw in de rug' gevoeld. En dan dat geluid. Hiermee vergeleken klinkt een M3 als een wekkerradio. Man, wat zou ik dat graag als daily willen.

Een standaard Panamera Turbo die beter klinkt dan een M3 V8??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid