Salokin 8.216 Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 Een standaard Panamera Turbo die beter klinkt dan een M3 V8?? Ik vind beiden standaard eigenlijk niet goed klinken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 tbh klinkt een M3 nu ook niet zo geweldig eh. Veel inductie ja, maar niet noodzakelijk knap voor een V8 te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2012 Een standaard Panamera Turbo die beter klinkt dan een M3 V8?? Ik vind van wel. Het geluid is totaal anders. Bij de M3 is deze meer 'racy' en heeft dus een hogere stem. Het mooiste is nog het gorgelend geluid van de luchtinlaat. De Posche klinkt zoals de stem van Barry White, heerlijk zwaar. Dat hoor ik veel liever. Daarom vind ik bijvoorbeeld een V8 van Ferrari niet echt mooi klinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daann 4.202 Geplaatst: 28 november 2012 Delen Geplaatst: 28 november 2012 Een standaard Panamera Turbo die beter klinkt dan een M3 V8?? Panamera Turbo met PSE klinkt toch knap vind ik hoor Maar als het om het geluid gaat => Italiaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Matteus 510 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Jammer dat porsche die v8's niet in een echte sportwagen steekt, een nieuwe 928 ofzo zou dat blok volgens mij meer tot zijn recht laten komen dan een panamera of zeker cayenne Cayenne Turbo rijdt veel plezanter dan Panamera Turbo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.535 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 En je betaalt dan ook nog eens BTW op je taksen in de leaseprijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.326 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 En je betaalt dan ook nog eens BTW op je taksen in de leaseprijs. Ja. De helft van de BTW dan toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.535 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Bon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
galhund 11 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 En ik wilde net dit weekend eens komen rijden... Geen probleem. Zondag (2/12) moet lukken. Ik moet hem vrijdag sowieso toch uithalen want heb kandidaat-koper die komt kijken (allé, ik ga er naartoe want is dicht bij plaats waar ik vrijdag een meeting heb). Bel me! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.326 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Bon. Allez, behalve particulieren dan. Maar wordt inderdaad over snel over het hoofd gezien. BIV en rijtaks niet direct betalen? Spreiden per maand? Ideaal! Behalve dat je er intrest op betaalt + 10,5% extra... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.135 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Zetel hoeft zelfs niet in Brussel te zijn. Van zodra de inschrijving gebeurt op naam van een leasemaatschappij (statutair bepaald) val je onder het oude stelsel. Maar ook dat is slechts een tijdelijke oplossing want bij afloop vd lease moet je toch herinschrijven ... En ondertussen zitten uw taksen mee in de leaseprijs en dus ook bepalend voor uw intrestbedrag. Er is maw geen ontkomen aan .. En je betaalt dan ook nog eens BTW op je taksen in de leaseprijs. Allez, behalve particulieren dan. Maar wordt inderdaad over snel over het hoofd gezien. BIV en rijtaks niet direct betalen? Spreiden per maand? Ideaal! Behalve dat je er intrest op betaalt + 10,5% extra... Dan nog he. 10.000 euro BIV dokken, of 5500 ( 5K + 10% BTW) + intrest Denk dat het nog altijd interessanter is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.326 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Dan nog he. 10.000 euro BIV dokken, of 5500 ( 5K + 10% BTW) + intrest Denk dat het nog altijd interessanter is Yep. Had niet gezien dat het over dat tweedehands Brussel verhaal was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.326 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 http://www.aircraft24.com/fr/search/search-jet.htm?SHOW_AD_ID=101928&showpage=9&dosearch=1&SEARCH_ADTYPE_ID=J&SEARCH_CURRENCY_ID=EUR&SEARCH_PRICEMIN=500000&SEARCH_ORDERBY=AD_PRICEEUR&numresults=132 ook praktisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Challazer 3.549 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Zeer dik. Deze is 10k goedkoper: http://www.abauto.be...stem-Nieuwstaat Heeft enkele opties minder: *PCCB *Al de carbon shizzle in het interieur *30k km meer ... Nieuwprijs van de onze was 177.900 EURi's, geschift eigenlijk wat je verliest in 2 jaar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Heeft enkele opties minder: *PCCB *Al de carbon shizzle in het interieur *30k km meer ... Nieuwprijs van de onze was 177.900 EURi's, geschift eigenlijk wat je verliest in 2 jaar... Als ik bedenk wat ik mijn 550i nieuw gekost heeft en wat ik uiteindelijk 'maar' betaald heb. Ik denk niet dat ik ooit nog een nieuwe auto zal kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.135 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Heeft enkele opties minder: *PCCB *Al de carbon shizzle in het interieur *30k km meer ... Nieuwprijs van de onze was 177.900 EURi's, geschift eigenlijk wat je verliest in 2 jaar... PCCB en carbon shizzle --> who cares Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.135 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Als ik bedenk wat ik mijn 550i nieuw gekost heeft en wat ik uiteindelijk 'maar' betaald heb. Ik denk niet dat ik ooit nog een nieuwe auto zal kopen. Leftlane heeft een A8L 4.2TDI gekocht voor het bedrag dat de eerste eigenaar enkel aan de opties had gegeven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.135 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Het enige probleem dat ik heb met okkazies is dat ik constant het gevoel heb dat het een sport is van "licht de koper zoveel mogelijk op", zeker als we het over auto's van 4 jaar en ouder hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Geen probleem. Zondag (2/12) moet lukken. Ik moet hem vrijdag sowieso toch uithalen want heb kandidaat-koper die komt kijken (allé, ik ga er naartoe want is dicht bij plaats waar ik vrijdag een meeting heb). Bel me! Ik vrees dat het alweer niet zal lukken. Ik kreeg daarnet nl. een uitnodiging om zondag middag naar de voetbal te gaan in Westerlo. Dat is de ganse namiddag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Als ik bedenk wat ik mijn 550i nieuw gekost heeft en wat ik uiteindelijk 'maar' betaald heb. Ik denk niet dat ik ooit nog een nieuwe auto zal kopen. PCCB en carbon shizzle --> who cares Ik ben toch eerder voorstander om nieuw te kopen. Tweedehands vind je zelden wat je echt wil. Altijd mist er wel een optie, en als je dan eentje vind met de juiste uitrusting, dan is het meestal niet de geliefde kleur. In het verleden heb ik wel een aantal tweedehands wagens gekocht, en telkens heb ik daar veel problemen mee gehad. Bij een nieuwe kan dat natuurlijk ook het geval zijn, maar dan heb je wel steeds een deftige garantie. Als daily om 40k km per jaar mee te doen zal ik sowieso steeds nieuw blijven kopen. Voor een hobbywagen die je privé koopt, ligt dat wel anders. Als je nieuw koopt heb je ook het voordeel dat er de eerste jaren geen onvoorziene kosten gaan komen. Stel dat ik een tweedehands 997 turbo zou kopen. Je weet dat er elk moment iets stuk kan gaan door slijtage. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de koppeling. Bij zo'n wagen kost dat dan handen vol geld. Mijn voorkeur vandaag blijft om de 135i te verkopen en een 991 in de plaats te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Het enige probleem dat ik heb met okkazies is dat ik constant het gevoel heb dat het een sport is van "licht de koper zoveel mogelijk op", zeker als we het over auto's van 4 jaar en ouder hebben. idd, maar dan vooral bij goedkopere auto's denk ik er zijn ook veel mensen die hun auto wegdoen omdat er problemen mee zijn denk ik, dan krijgt ge dat al snel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.326 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 en telkens heb ik daar veel problemen mee gehad. Bij een nieuwe kan dat natuurlijk ook het geval zijn, maar dan heb je wel steeds een deftige garantie. *kuch* 740d *kuch* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Mijn voorkeur vandaag blijft om de 135i te verkopen en een 991 in de plaats te kopen. Word je vrouw niet gek van jou?:lol: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik ben toch eerder voorstander om nieuw te kopen. Tweedehands vind je zelden wat je echt wil. Altijd mist er wel een optie, en als je dan eentje vind met de juiste uitrusting, dan is het meestal niet de geliefde kleur. In het verleden heb ik wel een aantal tweedehands wagens gekocht, en telkens heb ik daar veel problemen mee gehad. Bij een nieuwe kan dat natuurlijk ook het geval zijn, maar dan heb je wel steeds een deftige garantie. Als daily om 40k km per jaar mee te doen zal ik sowieso steeds nieuw blijven kopen. Voor een hobbywagen die je privé koopt, ligt dat wel anders. Als je nieuw koopt heb je ook het voordeel dat er de eerste jaren geen onvoorziene kosten gaan komen. Stel dat ik een tweedehands 997 turbo zou kopen. Je weet dat er elk moment iets stuk kan gaan door slijtage. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de koppeling. Bij zo'n wagen kost dat dan handen vol geld. Mijn voorkeur vandaag blijft om de 135i te verkopen en een 991 in de plaats te kopen. Mijne was een tweedehands van net 6 maanden en 6030km op de teller en als ik dan bedenk hoeveel die wagen in waarde verminderd is dan zoek ik mij de volgende keer opnieuw een jonge okkazie. Bovendien heb ik dezelfde garantie van een nieuwe wagen en meer dan alle opties die ik wou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.649 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Nieuw kan ik nooit shoppen in de categorie waar ik nu in shop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.