Ga naar inhoud

Plasti Dipped MINI Cooper S R53


Greg

Aanbevolen berichten

Hoe zit dat met de keuring en als de politie je papieren controleert?

Op mijn inschrijvingsbewijs staat bij kleur "grijs" maar wat als ik mijn auto (ik zeg nu maar wat) in het geel doe?

Moet ik dat dan laten aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit dat met de keuring en als de politie je papieren controleert?

Op mijn inschrijvingsbewijs staat bij kleur "grijs" maar wat als ik mijn auto (ik zeg nu maar wat) in het geel doe?

Moet ik dat dan laten aanpassen?

Goede vraag, maar volgens mij niet zo'n issue. Mijn motor is op papier ook geel, in de praktijk is hij grijs/zwart/rood. Kortom, heeft een keer andere kuipen gekregen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit dat met de keuring en als de politie je papieren controleert?

Op mijn inschrijvingsbewijs staat bij kleur "grijs" maar wat als ik mijn auto (ik zeg nu maar wat) in het geel doe?

Moet ik dat dan laten aanpassen?

Wel lachen, je laat je sportwagen in een andere kleur spuiten, valse nummerplaten er op en langs alle flitscamera's scheuren. Dan wanneer je thuiskomt haal je alles er af, originele platen en klaar. :ninja: Kunnen ze niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit begint steeds interessanter en interessanter te worden :D

Nog een vraagske :D

Stel dat ik de de logo's op de achterklep verwijder, dan blijf ik met gaatjes over. Kan ik dat met iets opvullen dat enerzijds een goede ondergrond is om plastidip over te spuiten maar anderzijds terug kan verwijderd worden zodat er later de logo's terug op kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mss kan ik mijn e30 in het rood plastidippen. Dan nog een spoiler op de koffer, 2 letters op de nummerplaat vervangen en klaar.

En je haar blonderen.

Dit begint steeds interessanter en interessanter te worden :D

Nog een vraagske :D

Stel dat ik de de logo's op de achterklep verwijder, dan blijf ik met gaatjes over. Kan ik dat met iets opvullen dat enerzijds een goede ondergrond is om plastidip over te spuiten maar anderzijds terug kan verwijderd worden zodat er later de logo's terug op kunnen?

Plamuur of wat gebruiken ze bij carroseriewerk? Ik vermoed wel dat je dat er niet meer afkrijgt:D

Ik heb al karren gezien die in erbarmelijke staat waren, waarbij men de roest hier en daar geplamuurd had tot een mooi vlak, en dan gespoten met plastidip. Was opeens optisch een nette kar :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat foto's van andere karren gedaan met Plastidip om te laten zien wat er allemaal kan. En dit is nog maar een klein stukje van de mogelijkheden.

Standaard blauw plastidip:

004_zpscce2cfee.jpg

008_zps563c0166.jpg

019_zps6e2d58a0.jpg

HfahI.jpg

Camo green plastidip:

177084_10151885517965105_1618281489_o.jpg

Fluo green:

alpes2012-19.jpg

photo-5_imagesia-com_20oh_large.jpg

photo-4_imagesia-com_20of_large.jpg

Matzwart:

Screenshot_2012-09-23-22-54-08_zps7e2c6d46.png

photo-5_zps6312fce8.jpg

2012-09-22202835_zps4d8dbab9.png

Zelfs uitlaten worden gedipt, dus tegen warmte kan de verf ook vrij goed:

20120924_180735-1.jpg

Babyblauw: standaard blauw gemixt met wit:

7966481742_34edb918c2_z.jpg

7966479018_10c1c21dda_z.jpg

Donkerblauw: standaard blauw gemixt met zwart:

bluepd4.jpg

bluepd1.jpg

Mat wit:

photo2-1.jpg

photo6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achzo... :D

:lol:

Ik vind het eigenlijk nog wel vet :oops:

Op zo'n ding kan dat wel, zo'n kleur. Zijn trouwens wat foto's van een roadtrip met een Renault Spider ook :inlove: Maar die is niet gedipt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

Ik vind het eigenlijk nog wel vet :oops:

Op zo'n ding kan dat wel, zo'n kleur. Zijn trouwens wat foto's van een roadtrip met een Renault Spider ook :inlove: Maar die is niet gedipt :D

Dat is ook vet, en mijn interieurkleur past er ook nog eens beter bij...

Maar de volledige auto fluogroen lijkt me niet ideaal, ik moet daar af en toe nog mee onder de mensen komen. :lol: De velgen en wat kleine details fluogroen, dat gaat sowieso wel nog gebeuren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel lachen, je laat je sportwagen in een andere kleur spuiten, valse nummerplaten er op en langs alle flitscamera's scheuren. Dan wanneer je thuiskomt haal je alles er af, originele platen en klaar. :ninja: Kunnen ze niets doen.

Wat houdt je dan tegen om nu al valse nummerplaten op je auto te hangen? Enkel op kleur en type gaan ze je niet terugvinden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met spuitbussen kan dat ook?

ik ga me daar eens op bevragen voor volgend jaar. lijkt me ideaal om tijdens men jaarlijkse sponsoring bij de wielerkoersen hier. :D

de mondeo in een opvallende kleur spuiten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

met spuitbussen kan dat ook?

ik ga me daar eens op bevragen voor volgend jaar. lijkt me ideaal om tijdens men jaarlijkse sponsoring bij de wielerkoersen hier. :D

de mondeo in een opvallende kleur spuiten :lol:

Jep!

Sommigen doen hun hele kar met spuitbussen. Als je dat redelijk goed kan, valt dat vrij goed mee. Alleen ga je een zere vinger hebben achteraf, en er zo'n 15-20 bussen doorjagen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid