Ga naar inhoud

Plasti Dipped MINI Cooper S R53


Greg

Aanbevolen berichten

DIt is best interessant.

Hoe goed kan die verf tegen hitte?

Vrij goed in mijn ogen. Plastidip zelf zegt tot 100 graden.

Ik heb het op een afdekking hangen van mijn uitlaat op mijn moto. En dat wordt best warm, maar geeft geen krimp. Anderen dippen zelfs hun hele uitlaat bij auto's.

En tegen de krasstraat?

Je bedoelt de wasstraat? Gaat perfect. De eerste keer dat we zo'n groffe textuur hadden, hebben we er zelfs met schuurpapier opgezeten. Kwam niet los ;) Het kan vooral niet tegen scherpe dingen, bv. een kras van een sleutel of dergelijke.

je moet dat niet wassen, het vuil haal je samen met de verf eraf. Supergemakkelijk

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan Plastidip ook laten "blinken", als het ware een vernislaag. Tot over 1 maand kon je daarin enkel spuitbussen bestellen, dus de meesten deden "satin-look" velgen of volledige wet-look. Nu bestaan er ook gallons glossifier, dus is het gemakkelijker volledige auto's te doen. Zoals je in de volgende filmpjes kunt zien, best vet!:

Kijken vanaf 6:40:

http://www.youtube.com/watch?v=F_Dw2fVoIqA

Ok, het zal nooit metallic lak worden, maar blinkt toch best mooi moet ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoelang zou je erover doen om velgen te plastidippen? en wat vraag je er voor? ik zou mijn winterwielen willen plastidippen om ze wat te beschermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb niets, en gewoon matzwart.

En dan zeker de buitenkant en mss een stukje binnenkant dat het niet zo hard opvalt.

Het zou over deze velgen gaan.

leon_style_03.jpg

er zitten al wel winterbanden op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb niets, en gewoon matzwart.

En dan zeker de buitenkant en mss een stukje binnenkant dat het niet zo hard opvalt.

Het zou over deze velgen gaan.

leon_style_03.jpg

er zitten al wel winterbanden op.

Hoeveel inch is dat? 16 gok ik?

Dat de banden er al opzitten maakt niet zoveel uit.

Ik heb nog 3 bussen matzwart staan, en dat zou normaal genoeg moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik eigenlijk ook nog best zien zitten op mijn wintervelgen, overwoog zowiezo om ze zwart te laten spuiten, maar met dit kan ik het er weer afhalen als het mij niet aanstaat.

Greg, zie je het zitten om plastidipper te worden in bijberoep?

Valt dat ergens te kopen in België?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik eigenlijk ook nog best zien zitten op mijn wintervelgen, overwoog zowiezo om ze zwart te laten spuiten, maar met dit kan ik het er weer afhalen als het mij niet aanstaat.

Greg, zie je het zitten om plastidipper te worden in bijberoep?

Valt dat ergens te kopen in België?

Dat is het plan eventueel ja :)

Ja, maar aan 15-20€ per spuitbus meestal, terwijl ze er in de VS (waar het vandaan komt), er 5-6€ voor betalen ;)

En daar bestellen gaat niet particulier, want de verf mag niet per vliegtuig vervoerd worden (hazardous substances)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid