Ga naar inhoud

DIY Car simulator - Logitech G27 - MB 300 CE


Bompa

Aanbevolen berichten

Hij heeft je precies wel alle nodige rommel ineens ook meegegeven

Zeg wel: nodige rommel. Ik zal het allemaal nodig hebben, behalve de kofferbekleding.

Al wat je ziet zal gebruikt worden ;)

Hefwerk met blote voeten.

Wat was jouw job nu weer? :D

In de autosector gelden andere wetten! :)

Hoe ziet dat ding er nu uit uiteindelijk?

Wat bedoel je? Nu: zoals het er ligt. Binnenkort: als een echte W124 maar met twee schermen ipv een voorruit :D

Wat is daar nu zo grappig aan?

Wel, dat is toch maar gewoon een usb-kabeltje insteken, en onderling alles verbinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je? Nu: zoals het er ligt. Binnenkort: als een echte W124 maar met twee schermen ipv een voorruit :D

Waarom hebt ge de rest van de rommel niet gekocht dan ? 300 Euro en C_X liet die boel wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, dat is toch maar gewoon een usb-kabeltje insteken, en onderling alles verbinden?

Dat lukt me nog net maar vanuit een bureaustoel rijdt dat niet echt goed, dus nog maar een keer of 5 mee gespeeld. Nu ik zie mijn wederhelft nog niet akkoord gaan met een auto bij ons te installeren om computerspelletjes mee te spelen.

Volgende keer dat ik naar Torhout kom breng ik mijn spel mee en installeren we dat ineens aan de passagierskant. Kunnen we een avondje indoor tegen elkaar racen :biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rest had ik niet (meer) nodig.

Bedoeling is om voorzetels en achterzetels modulair op te bouwen, zodat ik 't geheel nog kan verhuizen. Met een stalen kooi al wat moeilijker ;)

Maar mocht ik echt vast zitten, is dat nog een optie, de gehele kooi uitslijpen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lukt me nog net maar vanuit een bureaustoel rijdt dat niet echt goed, dus nog maar een keer of 5 mee gespeeld. Nu ik zie mijn wederhelft nog niet akkoord gaan met een auto bij ons te installeren om computerspelletjes mee te spelen.

Volgende keer dat ik naar Torhout kom breng ik mijn spel mee en installeren we dat ineens aan de passagierskant. Kunnen we een avondje indoor tegen elkaar racen :biggrin:

Ahzo!

Deal :)

Een eenvoudigere opstelling is ook mogelijk hoor. Autozetel met frame. Voorbeelden zat op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal ware een zwart interieur geweest. Maar daartegenover staat echt wortelnotenhout ipv het lelijke zebrano én de zeldzame automatische airco :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal ware een zwart interieur geweest. Maar daartegenover staat echt wortelnotenhout ipv het lelijke zebrano én de zeldzame automatische airco :inlove:

Hebt ge die erbij gekregen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bompi, dat stuk blauwe plastic da ge nie weet wat het is is van de middenarmsteun tussen de 2 achterzetels, das een soort beugel om het hewricht van dat ding in te houden dacht ik.

Ik volg dit ook sowieso op, racesim met een deftig interieur :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt ge die erbij gekregen ??

De bediening, ja. Als die ooit de deur terug uitgaat is het eerst via C_X ;)

De compressor, verdamper, enz: nee :D

Bompi, dat stuk blauwe plastic da ge nie weet wat het is is van de middenarmsteun tussen de 2 achterzetels, das een soort beugel om het hewricht van dat ding in te houden dacht ik.

dankjewel!

dakhemeltje niet weggooien he aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die simulator ooit de deur terug uitgaat, is het eerst via C_X ;)

Wedden dat hij zelfs die z'n motor naar de filisteinen kan helpen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar het resultaat ...

Komt naar de crémaillère bij Bompa en brengt mee:

- Alexanderr - 1 bak Duvel

- DDke - 17" scherm en een fles blonde St. Feullien

- Kakker Scheef - een racegame naar keuze (welk platform eigenlijk?)

- Abtler - het lokale Zonderikbier met bijbehorende Zonderikworstjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik meebouwen?

Ik heb nu de botten technische kennis, maar ik kan wel een kruiwagen sneeuw meebrengen om rijden op ijs precies echt te maken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog wat gebakken lucht voor de Dakar na te bootsen.

Paar scheten laten en ge kunt u inbeelden dat ge tussen de varkenskwekerijen de rally van Ieper aan het rijden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid