Ga naar inhoud

DIY Car simulator - Logitech G27 - MB 300 CE


Bompa

Aanbevolen berichten

Die rechtse openingsmond heb ik kapot gedaan tijdens het deinstalleren, die is dus weg, sorry bompi :(

En ik ga kijken of ik die middenste knop los krijg.

Als ge nog iets nodig hebt geeft ge maar een gil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig projectje :lolz::inlove:

Enfin, moest het nodig zijn, dan mag je gerust nog wat "brol" gratis en voor niks hebben die ik hier staan heb.

- 2x 19" widescreen (Samsung denk ik, moet eens kijken, heb ze amper een jaartje gebruikt)

- 42" Philips LCD full HD

En mss heb ik nog een pc staan die stof staat te vergaren, 'k moet eens kijken of die nog werkt. AFAIK zit er een Intel Core2 Duo in, 2x 400GB HDD, 4Gb RAM, speciale VGA en audio kaart. Verder weet ik de specs niet meer, 'k heb die pc amper een jaar gebruikt voordat ik volledig overgestapt ben naar Apple, het geheel staat nu al een jaar of 3 stof te vergaren in een hoekje...

'k Zou eigenlijk eens grote kuis moeten houden, 'k heb hier in totaal 3 oude pc's staan die ik niet meer gebruik, nog een scherm of 4, etc... :lolz: Allemaal van toen ik nog een computer nerd was :D

Moest bompi die 42" niet moeten hebben heb ik anders wel interesse

PS: Om u een idee te geven wat er gevraagd wordt van zo'n control unit:

http://www.ebay.com/...T-/350512751735

Da's natuurlijk ook wel amerikaanse ebay prijs, daar zijn ze sowieso al zeldzamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest bompi die 42" niet moeten hebben heb ik anders wel interesse

Da's natuurlijk ook wel amerikaanse ebay prijs, daar zijn ze sowieso al zeldzamer

meeste dessen zijn geleverd met automatische airco in de usa. Is zeldzamer in europa dan daar. (maar er zijn wel minder mercedessen daar ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rechtse openingsmond heb ik kapot gedaan tijdens het deinstalleren, die is dus weg, sorry bompi :(

En ik ga kijken of ik die middenste knop los krijg.

Als ge nog iets nodig hebt geeft ge maar een gil!

Ach, die vind ik dan wel op kapaza, ebay of tweedehands.nl, nie erg :)

en merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan mag je gerust nog wat "brol" gratis en voor niks hebben die ik hier staan heb.

- 2x 19" widescreen (Samsung denk ik, moet eens kijken, heb ze amper een jaartje gebruikt)

- 42" Philips LCD full HD

een Intel Core2 Duo in, 2x 400GB HDD, 4Gb RAM, speciale VGA en audio kaart.

:lolz: zalig

Het is wel even typisch aan het forum dat niet iedereen dergelijke post zou mogen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's natuurlijk ook wel amerikaanse ebay prijs, daar zijn ze sowieso al zeldzamer

Nope, daar zijn ze veel meer common, zelfs in 190's zitten die dingen daar, zeker in de warme staten en in de iets duurdere zelfs standaard. Hier is dat altijd een enorm dure optie geweest, zelfs in duitsland.

Wat wel is is dat dat een gereviseerde blijkt te zijn en dat had ik niet gelezen :(

Standaard kregen Amerikozen veel meer opties die wij moesten betalen en dat geldt voor gans Europa :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, daar zijn ze veel meer common, zelfs in 190's zitten die dingen daar, zeker in de warme staten en in de iets duurdere zelfs standaard. Hier is dat altijd een enorm dure optie geweest, zelfs in duitsland.

Wat wel is is dat dat een gereviseerde blijkt te zijn en dat had ik niet gelezen :(

Standaard kregen Amerikozen veel meer opties die wij moesten betalen en dat geldt voor gans Europa :(

moest ook wel, anders kregen ze die auto's daar niet verkocht. De amerikaanse bakken kwamen standaard met zaken die hier lang optie zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C_X, ik ben nog wat aan het prullen geweest. Heb dashboard eens met interior cleaner een veegje gegeven, is nog veel cooler nu.

De chauffeurszetel heeft al een stevige schrobbeurt ondergaan op het zitvlak en de zijwang, met handborsteltje en gliptone cleaner en conditioner. Miljaar, dat leder was echt kurkdroog :D

Ik kon wel aan mijn zoon zeggen dat hij nu wel zal begrijpen wat het nut is om twee maal per jaar heel m'n interieur van m'n volvo te behandelen. Heeft 100 000 km meer gebold (is wel een beetje jonger dan de MB) en het leder ziet er nog zeer goed uit voor z'n leeftijd.

Wat ik ook nog mis, zijn de chromen handgreepjes om de deuren te openen + de schelpjes waarin ze zitten. Zou je die nog hebben?

Handschoenkastje is al provisoir gemonteerd, 't ziet er echt wel cool uit. M'n zoon wordt ook met de dag ongeduldiger :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee! De originele papieren krijgen daar een ereplaats :)

Ruimte genoeg voor het dashboard voor zo een dingen. Is wel geen slecht idee. Vanop de achterbank de PS3, vooraan de G27 links, en de nintendo ds rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig projectje :lolz::inlove:

Enfin, moest het nodig zijn, dan mag je gerust nog wat "brol" gratis en voor niks hebben die ik hier staan heb.

- 2x 19" widescreen (Samsung denk ik, moet eens kijken, heb ze amper een jaartje gebruikt)

- 42" Philips LCD full HD

En mss heb ik nog een pc staan die stof staat te vergaren, 'k moet eens kijken of die nog werkt. AFAIK zit er een Intel Core2 Duo in, 2x 400GB HDD, 4Gb RAM, speciale VGA en audio kaart. Verder weet ik de specs niet meer, 'k heb die pc amper een jaar gebruikt voordat ik volledig overgestapt ben naar Apple, het geheel staat nu al een jaar of 3 stof te vergaren in een hoekje...

'k Zou eigenlijk eens grote kuis moeten houden, 'k heb hier in totaal 3 oude pc's staan die ik niet meer gebruik, nog een scherm of 4, etc... :lolz: Allemaal van toen ik nog een computer nerd was :D

En daar sta ik dan met mijn 2 15erkes :lolz:

Zalig Bralo dat je snormans wil helpen. :up:

Bij deze Bompa, ge moogt mijne sigaar aan den Bralo doneren als hij u dat voor een prijzeke bezorgd ;).

Onze IT-peet is gans de week in verlof, dus tga nog wel even duren voor ik nieuws heb. Laat je me gewoon iets weten als je een afspraak hebt met Bralo, dan weet ik dat ik er niet verder voor moet kijken opt werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C_X, ik ben nog wat aan het prullen geweest. Heb dashboard eens met interior cleaner een veegje gegeven, is nog veel cooler nu.

De chauffeurszetel heeft al een stevige schrobbeurt ondergaan op het zitvlak en de zijwang, met handborsteltje en gliptone cleaner en conditioner. Miljaar, dat leder was echt kurkdroog :D

Ik kon wel aan mijn zoon zeggen dat hij nu wel zal begrijpen wat het nut is om twee maal per jaar heel m'n interieur van m'n volvo te behandelen. Heeft 100 000 km meer gebold (is wel een beetje jonger dan de MB) en het leder ziet er nog zeer goed uit voor z'n leeftijd.

Wat ik ook nog mis, zijn de chromen handgreepjes om de deuren te openen + de schelpjes waarin ze zitten. Zou je die nog hebben?

Handschoenkastje is al provisoir gemonteerd, 't ziet er echt wel cool uit. M'n zoon wordt ook met de dag ongeduldiger :D

Dat heb ik nog wel liggen denk ik.

En ja zoals ik je al zei, van die auto is nooit erg veel zorg gedragen, het leder van Helga ziet er ook 1000 keer beter uit maar dat is wel steeds gevoed geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me seffes te schamen dat ik geld vroeg voor dat interieur :wacko:

Je kan het nog altijd terugbrengen. En als je je echt te hard schaamt, regel ik dat wel voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me seffes te schamen dat ik geld vroeg voor dat interieur :wacko:

Ben je gek???

Een compleet interieur. Met alle speciallekes die ik maar wenste.

Ik hoef maar te vragen en je kijkt ernaar. Krukjes, draaiknopje, dakhemel, 't stuur, afmetingen nemen ....

Mits een paar keer te reinigen en te soigneren en een potje colourlock is dat weer zo goed als nieuw.

En bovendien moet dat helemaal geen spic en span interieur zijn he, 't is "maar wat speelgoed" :D

Ik wil alleen het gevoel hebben in een auto te zitten. En dat zal al zeer goed lukken.

No way dat je jou schuldig moet voelen.

Wat ik wou aantonen is: als je zo een paar uur ligt te frotten op je interieur, en dat blijft maar goed, vraag je jou soms af waarom je dat doet, dus of dat niet zo goed zou blijven zonder twee maal per jaar te behandelen. Nee dus. Leder heeft onderhoud nodig.

Maar perfect hoeft het niet te zijn, alleen .... we zijn automobielliefhebbers en dan komt de kuisdoos naar boven he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat om 20:00 pas in mijne zetel, en ben al van 5:30 weg.

Morgen idem. Donderdag nog idemmer. Vrijdag beter, maar toch. Dus dit weekend, mannen. Dit weekend.

Vandaag heb ik nog wat dingen zitten passen en heb ik in al mijn brochures van MB er alle W124-boekjes uitgehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me vanavond wat bezig gehouden met het kloppend hart.

PC aangesloten, twee schermen aangesloten, 5.1-setje aangesloten.

De 5.1 kreeg ik in win XP niet te zien in de Realtek Device Manager, alleen headphone en 2.1.

Alles toch aangesloten en alles op line-out gezet ipv mic/headphone/...

In sommige spellen kan je 5.1 surround aanduiden en dan gaat het wel. Verbluffend lekker, die sound. Heb er wel m'n dochter die boven de garage slaapt mee wakker gemaakt :oops:

De twee schermen kreeg ik ook aan de praat, laagste resolutie, gedeeld scherm (beeld verdelen over de twee schermen, Radeon kaartje met twee uitgangen).

Echter, wanneer ik Flatout en NFS opstart, springt het naar 1 scherm :(

Geen idee waaraan dat kan liggen. Iemand hier ervaring mee?

't XP-dink is verre 't einde ....

Verder nog wat maten genomen; voorste gedeelte zal 1.60m breed zijn en 1.40 diep (van voorkant dashboard tot achterzijde voorzetels), de achterzijde 1,60m breed en 0,80m diep.

Alles max 0,75m hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ga je de geluidsinstallatie onderbrengen? Mij lijkt het doenbaar om zelf iets in elkaar te steken met compo-sets in de daarvoor bestemde openingen in het interieur: dasboard 2 x 12cm, deuren 2 x 16 o.i.d., en in de hoedenplank 2 x eigen keuze. + eventueel subwoofer onder de hoedenplank?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid