Ga naar inhoud

DIY Car simulator - Logitech G27 - MB 300 CE


Bompa

Aanbevolen berichten

Schitterend, méga-zalig gedacht.

Ik probeer deze week onze IT-er vast te krijgen om te weten welke schermen er nog buiten mogen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar het resultaat ...

Hmmm .... die worstjes, die lijken me wel lekker!

Mag ik meebouwen?

Ik heb nu de botten technische kennis, maar ik kan wel een kruiwagen sneeuw meebrengen om rijden op ijs precies echt te maken :D

Mja. Dan wel die airco opzetten of 't smelt!

Tegen dat uw project af is heb ik nog wel een Xbox360 die ik eventueel wil doneren :)

Zo snel een Xbox doneren! :D

We zoeken nog wat entertainment voor op de achterbank. Zou niet misstaan daar :)

Paar scheten laten en ge kunt u inbeelden dat ge tussen de varkenskwekerijen de rally van Ieper aan het rijden zijn.

De varkenslucht hebben we hier anders zo al hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar droom ik dus al een klein beetje van he :)

Maar pc'tje is niet geschikt. Heb talloze zotte gedachten rond dit project. Mini schermpje in de achteruitkijkspiegel, tgv de zijruiten een scherm met zijzicht enz. Maar veel van die zaken zijn in de meeste spellen niet ondersteund.... En kosten bovendien te veel. Klein beginnen, klein beginnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bediening, ja. Als die ooit de deur terug uitgaat is het eerst via C_X ;)

De compressor, verdamper, enz: nee :D

dankjewel!

dakhemeltje niet weggooien he aub

Aja just, ja... Ik vrees wel dat om het er deftig uit te halen ik de achterruit er uit ga moeten gooien en ik weet niet of ge het weet maar een Benz hemel hangt opgespannen vast aan de zijkanten en is dus niet gelijk een BMW van dezelfde generatie in 1 hard stuk karton, das een soortement gordijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet trouwens iemand of die racesimulator op basis van een Ferrari F40 interieur al klaar is, in dat speelhuisje van Naish?

tnx.

Simulotor???

Zijn nu bezig het kart circuit aan te leggen in het huisje, twijfel nog om een stukje outdoor te laten gaan over het terras of niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zotjes.

Zou het niet helpen om eerst wat op te meten in die Mercedes zelf?

Ik had meter en papier bij, want ik had daar ook aan gedacht.

Maar heb in de plaats daarvan massa's foto's genomen van het interieur. En C_X staat paraat om eens een maat links of rechts te nemen.

Toen ik gisteren alles naast elkaar legde, zag ik aan de bevestigingsgaten in de tapijten al redelijk goed wat waar moest komen. Het enige wat ik nu al weet nodig te zullen hebben is de hoogte van de zijdelingse bevestigingsgaten van het dashboard. Maar tov welke referentie is nogal moeilijk te zeggen met de oneffen bodemplaat.

Dus heb ik er iets op bedacht: ipv vijsgaten een gleuf zodat het dashboard nadien nog wat bij te stellen is.

Dat het allemaal niet van de eerste keer juist gezaagd zal zijn, dat weet ik nu al. Diverse steunen zal ik een paar keer met trial and error opnieuw moeten maken, maar een cls'ke kost nu de wereld niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Projectjes :inlove:

Ik maak er de uitdaging van om alles op voorhand uit te werken en te berekenen en dan zoals plan uitzagen en als het dan klopt :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zijn. Als ze niet willen genomen worden, zal hij dat ook niet doen, dat klopt. Ik kan het weten, ik stond in de absolute donker in een of andere louche afgelegen schuur met hem. En hij was alles aan 't filmen bovendien.

Wederzijds vertrouwen :inlove:

Ik ken hier forummers die met een vrouw in zo een situatie andere dingen zouden doen dan gewoon 't licht aansteken.

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zot. Gisteren pas om 20:00 thuis, dan nog gegeten; en dan was ik pompaf.

Volgend weekend wat plaatmateriaal kopen, deze week zo nu en dan al wat maten nemen en schetsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoogte van het dashbord is nie moeilijk bompi.

Neem de middenconsole en kijk waar het dash past op het deel waar de HVAC in zit en ge weet waar het moet komen, gans da spel past ineen als een puzzel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig projectje :lolz::inlove:

Enfin, moest het nodig zijn, dan mag je gerust nog wat "brol" gratis en voor niks hebben die ik hier staan heb.

- 2x 19" widescreen (Samsung denk ik, moet eens kijken, heb ze amper een jaartje gebruikt)

- 42" Philips LCD full HD

En mss heb ik nog een pc staan die stof staat te vergaren, 'k moet eens kijken of die nog werkt. AFAIK zit er een Intel Core2 Duo in, 2x 400GB HDD, 4Gb RAM, speciale VGA en audio kaart. Verder weet ik de specs niet meer, 'k heb die pc amper een jaar gebruikt voordat ik volledig overgestapt ben naar Apple, het geheel staat nu al een jaar of 3 stof te vergaren in een hoekje...

'k Zou eigenlijk eens grote kuis moeten houden, 'k heb hier in totaal 3 oude pc's staan die ik niet meer gebruik, nog een scherm of 4, etc... :lolz: Allemaal van toen ik nog een computer nerd was :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoogte van het dashbord is nie moeilijk bompi.

Neem de middenconsole en kijk waar het dash past op het deel waar de HVAC in zit en ge weet waar het moet komen, gans da spel past ineen als een puzzel.

inderdaad, eigenlijk wel.... heb alles wondermooi kunnen presenteren.

PS: Om u een idee te geven wat er gevraagd wordt van zo'n control unit:

http://www.ebay.com/...T-/350512751735

:shock: :shock: :shock:

Deze gaat echt niet weg. Is veel te mooi en te cool.

Kan jij nog eens kijken of je dat rechter uitblaasroostertje niet hebt liggen, ergens?

En de draaiknop in het midden van de verluchtingsmonden zit er ook niet bij dacht ik, maar dat zag ik nog zitten in de MB zelf. Als deze niet los kan, plak ik wel een zwarte tape voor de opening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig projectje :lolz::inlove:

Enfin, moest het nodig zijn, dan mag je gerust nog wat "brol" gratis en voor niks hebben die ik hier staan heb.

- 2x 19" widescreen (Samsung denk ik, moet eens kijken, heb ze amper een jaartje gebruikt)

- 42" Philips LCD full HD

En mss heb ik nog een pc staan die stof staat te vergaren, 'k moet eens kijken of die nog werkt. AFAIK zit er een Intel Core2 Duo in, 2x 400GB HDD, 4Gb RAM, speciale VGA en audio kaart. Verder weet ik de specs niet meer, 'k heb die pc amper een jaar gebruikt voordat ik volledig overgestapt ben naar Apple, het geheel staat nu al een jaar of 3 stof te vergaren in een hoekje...

'k Zou eigenlijk eens grote kuis moeten houden, 'k heb hier in totaal 3 oude pc's staan die ik niet meer gebruik, nog een scherm of 4, etc... :lolz: Allemaal van toen ik nog een computer nerd was :D

Daar zit inderdaad wel wat bij wat het geheel serieus zou kunnen opvrolijken! Die pc (zelfs zonder hard disks), die schermen ....

Als je 't eens bekeken hebt, stuur me gerust een pm... we kunnen dan zien wat we kunnen doen. Dankjewel voor het aanbod :inlove:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid