Ga naar inhoud

DIY Car simulator - Logitech G27 - MB 300 CE


Bompa

Aanbevolen berichten

Komt naar de crémaillère bij Bompa en brengt mee:

- Alexanderr - 1 bak Duvel

- DDke - 17" scherm en een fles blonde St. Feullien

- kwiekie - een aantal blikken Red Bull :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt naar de crémaillère bij Bompa en brengt mee:

- Alexanderr - 1 bak Duvel

- DDke - 17" scherm en een fles blonde St. Feullien

- kwiekie - een aantal blikken Red Bull :D

- DenDuvel: 1 bak Duvel en nootjes, veel nootjes. (en natte doekjes)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol: schatjes allemaal

Salokin: je mag komen kijken, maar 't spel zal nog niet af zijn hoor.

Ik ga snel, maar zo snel nu ook weer niet. Heb er gisteren een halve dag aan gewerkt en vandaag een halve dag.

Update:

Aanpassing van de dashboardsteun, omdat anders de aircobediening niet diep genoeg geraakte en bovenste dashboarddeel niet aan de console kon bevestigd worden:

IMAG1331.jpg

IMAG1332.jpg

IMAG1333.jpg

Steun voor de achterste zitbank:

IMAG1334.jpg

IMAG1335.jpg

Bevestiging van zittingen op de steun: met een lange bout die door de steunbalk gaat en vastgeschroefd zal worden:

IMAG1337.jpg

Nog vlug een foto nemen van wat binnenkort terug onder de zetels zit dus niet meer leesbaar:

IMAG1338.jpg

Oudste dochter doet de test:

IMAG1339.jpg

IMAG1342.jpg

Diverse foto's, wat troebel door gsm zonder trillingsensor :)

IMAG1344.jpg

IMAG1345.jpg

IMAG1346.jpg

IMAG1347.jpg

IMAG1348.jpg

IMAG1349.jpg

IMAG1350.jpg

Uit mijn persoonlijke collectie: (was handig om bepaalde aansluitingen van panelen of posities van schakelaars terug te vinden)

IMAG1352.jpg

De zoon komt ook even testen (hebben beide wel meegeholpen, in de loop van de namiddag)

IMAG1353.jpg

IMAG1354.jpg

En het is beslist: het dak moet er op. :D

We hebben de a-stijlen en het bovenste stuk even gepresenteerd ... fak, dat is het helemaal.

Wel probleempke: ook al waren het stevige wieltjes, door het IMMENSE gewicht is het rubber al gebarsten van één van de 4. Hier zal ik met een krik 't spel moeten opheffen en toch wat stevigere erop zetten.

Maar dju, ik amuseer me rot! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Bompa

Mijn Mercedes-Benz C124 300CE kon geen beter einde kennen dat dit, 3 gelukkige kinderen, 1 gelukkige huisband en 1 nukkige moeder :D

Ziet er super uit!

Auto staat nu leeg, buiten en voor de sloop :(

Al wat je vroeg ligt trouwens klaar, incl. de klinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :inlove:

Schitterende dienst na verkoop! :)

Ik passeer wel nog eens, dat lukt wel.

Als je jouw foto's van de volledige kar nog eens terugvindt, mag je ze ook altijd posten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :inlove:Schitterende dienst na verkoop! :)Ik passeer wel nog eens, dat lukt wel. Als je jouw foto's van de volledige kar nog eens terugvindt, mag je ze ook altijd posten hier.

4 wieletjes...ik heb 12 wieletjes met kogellagers onder mijn zelfgemaakte parasolvoet van 220 kg gezet. Zou je dus aanraden er nog wat meer onder te steken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zot hoe erg dit al op terug op een echte auto lijkt

Da's de hoofdbedoeling he :D

Maar 't gaat inderdaad snel. Nu nog aan de voeten vooraan alles dicht. Grootste verandering zal nog het dak zijn.

Heb trouwens van Zwoemba zaterdag zijn momo logitech stuur gekregen. Is in betere staat dan 't onze, dus in afwachting van de G27 kunnen we hiermee voort. Nogmaals dikke merci, Zwoemba!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's de hoofdbedoeling he :D

Maar 't gaat inderdaad snel. Nu nog aan de voeten vooraan alles dicht. Grootste verandering zal nog het dak zijn.

Heb trouwens van Zwoemba zaterdag zijn momo logitech stuur gekregen. Is in betere staat dan 't onze, dus in afwachting van de G27 kunnen we hiermee voort. Nogmaals dikke merci, Zwoemba!

Ik heb die G27 gehad, zeker en vast een aanrader!! Je hebt in die prijscategorie (of iets duurder) nog namaak Porsche stuurkes ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic starten? Die 227€ is onze aankoop. Maar voor meerdere stuks kan ik nog wel eens luisteren. Idem met de playseats.

Zelf ook al eens zitten zien naar zo een playseat. :-)

heb jij een mercury contract misschien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig! Goed idee voor het "mannenhok" dat ik ooit wil bouwen om met mijn zoon te gaan ontstressen als het vrouwvolk weer op scherp staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het interieur hangt momenteel vol met houtspanen :)

Wat stof opkuisen, leder opfrissen (glyptone en colourlock) en stofzuigen van de gereinigde tapijten, en 't is weer fris. Een derde auto om te onderhouden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig! Goed idee voor het "mannenhok" dat ik ooit wil bouwen om met mijn zoon te gaan ontstressen als het vrouwvolk weer op scherp staat :)

Da's een mooie benadering. En een mooie naam :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@C_X , zou je nog eens kunnen kijken of je 't volgende nog weervindt?

- de "achterplaat" van de knopjes in de middenconsole, nu kunnen ze nergens in vastklikken of aan bevestigd worden en ze glijden los door de openingen in het hout.

- idem voor de knopjes van de ruitbediening op de middenconsole beneden onder de armsteun.

- het "binnenwerk" van de lichtschakelaar en de verlichting van deze + wat er rond ligt

- de verlichting van de draaiknoppen (3) naast de luchtinblaasmonden van het dashboard, dus eigenlijk de verlichting naast de blaasopeningen.

Dikke merci alvast!

(als ik er een foto moet van nemen, geef maar een seintje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@C_X , zou je nog eens kunnen kijken of je 't volgende nog weervindt?

- de "achterplaat" van de knopjes in de middenconsole, nu kunnen ze nergens in vastklikken of aan bevestigd worden en ze glijden los door de openingen in het hout.

- idem voor de knopjes van de ruitbediening op de middenconsole beneden onder de armsteun.

- het "binnenwerk" van de lichtschakelaar en de verlichting van deze + wat er rond ligt

- de verlichting van de draaiknoppen (3) naast de luchtinblaasmonden van het dashboard, dus eigenlijk de verlichting naast de blaasopeningen.

Dikke merci alvast!

(als ik er een foto moet van nemen, geef maar een seintje)

Foto's nodig beste man, weet niet ower wat ge het hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seffes wa kuilen op uw aangezicht!

Daarbij kan ik nog helpen, bij de rest niet wegens twee linkerhanden

Wegens mijn leeftijd zal het ook maar een klein kuiltje meer zijn, mijn excuses kiss

edith, zijn de smiley's weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid