Ga naar inhoud

Dashcam


GTX

Aanbevolen berichten

2 hours ago, knight-rider said:

D'r zijn mogelijkheden genoeg, hangt er alleen van af hoeveel je eraan wilt uitgeven.

Ja dat dacht ik in het begin ook.

Trust me, dat is niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3/15/2017 om 18:13 zei dragonfly:

Kan nu 11u filmen op mijn CLASS10 kaartje dus moet nog even wachten vooraleer ik kan controleren als het probleem nu opgelost is.

Mijn probleem is opgelost na de firmware upgrade & ander kaartje :party: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dan kunnen ze straffen hoor...Maar bij die BMW rijder die effectief gevaarlijk snel aan een school voorbij reed kunnen ze dan weer niets maken volgens de politie want men heeft uiteraard geen snelheidsregistratie. Een boete geven voor onaangepast rijgedrag of het niet stoppen voor voetgangers die willen oversteken kan perfect... Wat een willekeur toch altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
1 uur terug, gewoon ik zei:

na de 20" navigatiesystemen tegen de voorruit, de nieuwe rage van 20" dashcam onder de spiegel.

 

Dan kan je op het schermpje volgen wat er voor je gebeurt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder deze week een bijna-ongeval gehad, hierdoor is mijn interesse voor een dashcam wederom aangewakkerd. 
Het liefst zou ik eentje hebben die zowel vooraan als achteraan filmt (zo'n duo cam maw :)).

Zijn er naast blackvue nog representatieve alternatieven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Gixxer zei:

DOD

Die ben ik onlangs ook tegen gekomen, ziet er goed uit.

In mijn vorige auto had ik een IRoad IOne, ook een dual dashcam. Altijd tevreden van geweest.
Voor de Megane dacht ik eigenlijk om terug een IRoad te nemen, maar die DOD is wel een mooi alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol::lol:

kan bovenstaande alleen maar beamen...heb mij ooit laten verleiden tot de aankoop van een dashcam uit het kruidvat (20 euro ofzo...) ding heeft welgeteld 3 dagen gefunctioneerd en daarna basta... dusja idd Boecht met grote "B".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid