Ga naar inhoud

Dashcam


GTX

Aanbevolen berichten

3 hours ago, Soundstorm said:

Waarom terug een 0806 genomen? De 0903 en 0807 zijn met condensator ipv batterij.

Ik ben aan het zoeken geweest, maar waar kan ik zo een 0903 momenteel bestellen? Vind niet zo direct iets in Europa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, ir_fuel said:

Ik ben aan het zoeken geweest, maar waar kan ik zo een 0903 momenteel bestellen? Vind niet zo direct iets in Europa.

Ik zou denken Amazon, maar blijkbaar hebben die dat ook nog niet. Was zelf van plan een 0903 op Gearbest te kopen. Moet dan waarschijnlijk wel een half jaar wachten eer ik hem heb, maar bon, heb nu toch geen dashcam, dus mis nog niks!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denken Amazon, maar blijkbaar hebben die dat ook nog niet. Was zelf van plan een 0903 op Gearbest te kopen. Moet dan waarschijnlijk wel een half jaar wachten eer ik hem heb, maar bon, heb nu toch geen dashcam, dus mis nog niks!


https://www.amazon.co.uk/Uphig-EYOYO-09031080p-Capacitor-Vision/dp/B01FFMH8ZC/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&qid=1471378853&sr=8-1&keywords=mini+0903&linkCode=ll1&tag=supe0e5-21&linkId=258cce66588f39dae7641b242f3015dc
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei dragonfly:

Fuel en dashcams :D 

Wifi is wel handig, dat mis ik wel want nu meestal te lui om dat kaartje eruit te halen

Tijd dat Apple eentje ontwikkelt. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al enkele jaren een IRoad IOne 3300 CH.
Heeft altijd goed en zonder problemen gewerkt, tot nu, de laatste tijd enkele problemen met de opslag van beelden op de camera.

ik heb nu een nieuwe auto besteld, en ben aan het kijken voor een nieuwe camera.
Ik denk eraan om terug voor een IRoad te gaan, namelijk de IRoad V9

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Kenwood is beginnnen flippen. Even naar gekeken: blijkbaar is de SD Card kaput. Kenwood doet normaal zonder sd card erin en mijn computer kan de kaart noch lezen noch formateren. 

En ik denken dat SD kaartjes niet kapot kunnen :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@ir_fuel : welke dashcam heb jij nu? Gemerkt dat mijn 0806 soms stukken miste en met corrupte bestanden zat. Blijkbaar gekend probleem.

Er zat wel een Class6 kaartje in dus nu CLASS10 ingestoken en firmware ge-update dus even afwachten als het nu opgelost is.

http://www.mini0806.com/update.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zou zijn dat hij de stroom afsluit terwijl hij nog data aan het wegschrijven is naar het kaartje. Dat bestand geraakt dan corrupt en kan niet verwijderd worden voor de loop recording.

En zo mis je dus stukken. Zoals ik deze week terwijl er een oude Volvo net de pipo aan het uithangen was op de E17. CLASS10 wordt wel aangeraden dus even afwachten als het nu beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu al een tijdje een 0903 aan het gebruiken. Doet wel zijn werk, behalve de GPS dan. De meegeleverde kabel (of eerder de connector) is volgens mij niet de beste kwaliteit, want als ik die gebruik heb ik zo goed als nooit een GPS fix. Hang ik hem met een goede kabel aan een batterij, dan heb ik binnen de 3 min een fix.

Ga nu wel de moeite niet nemen om de auto weer open te breken om een andere kabel te steken. Uiteindelijk weet je wel waar je aan het rijden bent, en snelheid kan je in principe wel afleiden uit de beelden ook (in het geval het echt van belang is).

Met 'Registrator Viewer' wel veel fragmenten die corrupt zijn. VLC doet er echter niet moeilijk over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Bompa said:

Die 0806 is precies toch één en al miserie.

t is kiezen. Ofwel een brooddoos aan je ruit, ofwel zo een Mini, met idd de nodige issues.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, dragonfly said:

@ir_fuel : welke dashcam heb jij nu? Gemerkt dat mijn 0806 soms stukken miste en met corrupte bestanden zat. Blijkbaar gekend probleem.

Er zat wel een Class6 kaartje in dus nu CLASS10 ingestoken en firmware ge-update dus even afwachten als het nu opgelost is.

http://www.mini0806.com/update.html

Ik heb een 0806 hangen, aangezien mijn 0903 fubar was bij levering. Teruggestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 09:54 zei ir_fuel:

t is kiezen. Ofwel een brooddoos aan je ruit, ofwel zo een Mini, met idd de nodige issues.

Echt geen andere keuzes?

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dure blackvue zeker ofzo?

Kan nu 11u filmen op mijn CLASS10 kaartje dus moet nog even wachten vooraleer ik kan controleren als het probleem nu opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

D'r zijn mogelijkheden genoeg, hangt er alleen van af hoeveel je eraan wilt uitgeven.

Ik ben ook nog volop aan het zoeken wat ik ga kopen om in de megane te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, dragonfly said:

Dure blackvue zeker ofzo?

Kan nu 11u filmen op mijn CLASS10 kaartje dus moet nog even wachten vooraleer ik kan controleren als het probleem nu opgelost is.

Ik heb hier een Blackvue ook liggen. Daar zijn ook problemen mee en die is nog een stuk groter dan een Mini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid