Ga naar inhoud

Dashcam


GTX

Aanbevolen berichten

Op 12/21/2016 om 10:24 zei ir_fuel:

@dragonfly gebruik jij die mini 0806 nog? De mijne valt regelmatig gewoon uit bij het rijden. Geen crash ofzo, maar je hoort dat muziekje en dan gaat hij gewoon uit. Een druk op de knop en hij is terug aan. Vrij vervelend.

@ir_fuel Yep en ik heb er geen problemen mee. Misschien slechte converter gebruikt?

Mijne komt van china en alles zelf geplaatst.

https://nl.aliexpress.com/item/Brand-New-Carchet-DC-DC-Converter-12V-to-5V-3A-Step-Down-Power-Supply-Module-Micro/32613624565.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft een jaar goed gewerkt en dat is nu plots begonnen. Als ik wat rondlees zou het aan de batterij kunnen liggen. Ik heb er hier toch 2 liggen dus ga eens de andere in mijn bmw hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne ligt nog ergens in m'n garage. Sinds juli 'de tijd nog niet gevonden' om 'm te monteren. 

Zal dan waarschijnlijk ook wel al naar de zak zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei DenDuvel:

Mijne ligt nog ergens in m'n garage. Sinds juli 'de tijd nog niet gevonden' om 'm te monteren. 

Zal dan waarschijnlijk ook wel al naar de zak zijn?

Neen hoor, mijne heeft ook ff thuis gelegen. Na m'n ongeval dan maar meteen geplaatst in de nieuwe auto en mezelf al 10x voor de kop geslaan dat ik het nog niet gedaan had :fp: 

Zou het één en ander duidelijker gemaakt hebben :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, DenDuvel said:

Mijne ligt nog ergens in m'n garage. Sinds juli 'de tijd nog niet gevonden' om 'm te monteren. 

Zal dan waarschijnlijk ook wel al naar de zak zijn?

Zou t schijnt vooral komen door in de hitte achter de voorruit te hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei ir_fuel:

Zou t schijnt vooral komen door in de hitte achter de voorruit te hangen.

Die in de A5 moest dan al lang kapot geweest zijn. Jouw dashcam via Amazon gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dragonfly gebruik jij die mini 0806 nog? De mijne valt regelmatig gewoon uit bij het rijden. Geen crash ofzo, maar je hoort dat muziekje en dan gaat hij gewoon uit. Een druk op de knop en hij is terug aan. Vrij vervelend.


M'n vader klaagt van hetzelfde.
Mijn 0801 doet het nog steeds uitstekend!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Chinese brol is het.

Gisteren de andere die ik hier nog had liggen dan maar eens in de houder geplugd. Die filmt 5 seconden en dan loopt het beeld vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb nog wat testen gedaan. Als ik dat ding uittrek houdt hij het welgeteld 5 seconden uit voor er low battery warnings verschijnen om dan direct erna uit te vallen.

Heb hem dan ook eens aan een usb kabel van mijn computer gehangen en laten opnemen. Zelfde gedrag. Na X minuten valt hij uit. Spel is dus kapot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n vader ervaart net hetzelfde; zou hem dus ook moeten opsturen, maar geen idee of dat in hun policy zit om te vervangen indien kapot enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ir_fuel:

Ik heb nog wat testen gedaan. Als ik dat ding uittrek houdt hij het welgeteld 5 seconden uit voor er low battery warnings verschijnen om dan direct erna uit te vallen.

Heb hem dan ook eens aan een usb kabel van mijn computer gehangen en laten opnemen. Zelfde gedrag. Na X minuten valt hij uit. Spel is dus kapot. 

Dat klinkt toch helemaal alsof de batterij versleten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Le Capri Mauve said:

Dat klinkt toch helemaal alsof de batterij versleten is.

Jup. Denk ik ook. 

Blijkbaar moet je eigenlijk een dashcam pakken met een supercapacitor in ipv een gewone batterij. Die zouden veel beter tegen de hitte kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bompa said:

Mja. Die oude telefoon is dan toch zo slecht nog niet. Geen miserie mee.

Het is niet zo hip, dat klopt. Like I care.

t gaat em vooral over de ruimte die dat inneemt. Ik heb gewoon geen zin in een ding van die afmetingen tegen de voorruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2017 om 01:17 zei ir_fuel:

Ik heb nog wat testen gedaan. Als ik dat ding uittrek houdt hij het welgeteld 5 seconden uit voor er low battery warnings verschijnen om dan direct erna uit te vallen.

Heb hem dan ook eens aan een usb kabel van mijn computer gehangen en laten opnemen. Zelfde gedrag. Na X minuten valt hij uit. Spel is dus kapot. 

Zelf met "netstroom" uitvallen. Is het dan nog wel de batterij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Polygoon said:

Zelf met "netstroom" uitvallen. Is het dan nog wel de batterij?

Goeie vraag. Volgens wat ik lees wel, hoewel ik het ook raar vind. Ik heb me eens een paar van die batterijen gekocht om te testen. 5 batterijen voor 8 euro ... We zullen zien :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal daar iets inzitten dat er voor zorgt dat als de batterij niet optimaal meer is, ze niet meer opgeladen kan worden. En aangezien het een chinees ding is, zal dat laadcircuit niet apart zijn, en valt dus het hele toestel uit.

Batterij vervangen kan inderdaad wel helpen. Volgens mij zou je dat wel kunnen ombouwen naar een supercap, maar dat zal niet gewoon 2 draadjes solderen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎24‎/‎12‎/‎2016 at 7:47 AM, DenDuvel said:

Mijne ligt nog ergens in m'n garage. Sinds juli 'de tijd nog niet gevonden' om 'm te monteren. 

Zal dan waarschijnlijk ook wel al naar de zak zijn?

Zorgt maar dat hij aangesloten is tegen dat je naar Charleroi moet pendelen, het zal nodig zijn :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid