Ga naar inhoud

VW GOLF VII GTI en GTD

Aanbevolen berichten

Gast caoimhin
Geplaatst:

Dat vind ik zo kort door de bocht, dat het belachelijk wordt. Kom ICM, ik ben beter van je gewend.

Geplaatst:

Die kerel dacht een sportwagen te rijden. "Is wel een GTI hé".

Als ik nog geen BMW 3 diesel kon losrijden, zou ik geen GTI moeten hebben.  En dat is niet gericht op die GTI, maar op eender welke nafte.

Als je geen zware benzine kan rijden, diesel.

Cabrio, dieselgeronk.

Ja, lijkt me beter dan een lichte benzine B)

Geplaatst:

Dat vind ik zo kort door de bocht, dat het belachelijk wordt. Kom ICM, ik ben beter van je gewend.

Bwa. Ik zou nooit een -bvb- Audi A4 in 2.0 benzine kopen. Misschien in een hot hatch, maar dan kom je tegen wat m'n collega voorhad.

Op zich is dat het probleem van de zware diesels tegenwoordig (en er bestaat al wat hevigers dan 'mijn' drieliter diesel). Ik herinner me nog de kop van de 996 C2 rijder toen ik naast hem verscheen aan de lichten, nadat hij vergeefs had geprobeerd me los te rijden. Daar sta je dan met je Porsche. (en ook dat gevoel ken ik ;) )

Ieder z'n meug, dwz: IMO.

Geplaatst:

volkswagen-golf-7-gti-3.jpg

volkswagen-golf-7-gti-1-e1361912334435.j

volkswagen-golf-7-gti-2-e1361912486905.j

Binnenkort ook in onze showroom in dezelfde config, oryx white, zelfde velgen. Wel manueel en 5deurs.

Geplaatst:
Binnenkort ook in onze showroom in dezelfde config, oryx white, zelfde velgen. Wel manueel en 5deurs.

Nice, ik ging net vragen of dat het metallic wit was :)

Zit daar ook zo een gele schijn in of niet ? Ik heb liever iets meer naar het grijs of zilver toe ...

Geplaatst:

Bwa. Ik zou nooit een -bvb- Audi A4 in 2.0 benzine kopen. Misschien in een hot hatch, maar dan kom je tegen wat m'n collega voorhad.

Op zich is dat het probleem van de zware diesels tegenwoordig (en er bestaat al wat hevigers dan 'mijn' drieliter diesel). Ik herinner me nog de kop van de 996 C2 rijder toen ik naast hem verscheen aan de lichten, nadat hij vergeefs had geprobeerd me los te rijden. Daar sta je dan met je Porsche. (en ook dat gevoel ken ik ;) )

Ieder z'n meug, dwz: IMO.

Wat zijn de specs van jouw 3?
Geplaatst:

Wat zijn de specs van jouw 3?

290pk/600Nm of zoiets

Geplaatst:

Als je geen zware benzine kan rijden, diesel.

Als je geen benzine neemt, een BMW kopen in plaats van een Porsche.

Geplaatst:

Ik herinner me nog de kop van de 996 C2 rijder toen ik naast hem verscheen aan de lichten, nadat hij vergeefs had geprobeerd me los te rijden.

Kerel kan niet rijden mvg

Geplaatst:

Als je geen benzine neemt, een BMW kopen in plaats van een Porsche.

Euh, ik volg je niet helemaal. Ze staan hier naast elkaar. 

Maar voor wat betreft de Cayenne geldt hetzelfde verhaal. Ik heb geen geld voor een Cayenne turbo, dus rij ik liever met een V6 diesel dan de equivalent V6 nafte. 

Geplaatst:

Kerel kan niet rijden mvg

:D 

In hoge toeren en in bochten had hij het verschil moeten kunnen maken, maar in de hernemingen reed ik bijna in 'zijn gat'.

Geplaatst:

Euh, ik volg je niet helemaal. Ze staan hier naast elkaar. 

Maar voor wat betreft de Cayenne geldt hetzelfde verhaal. Ik heb geen geld voor een Cayenne turbo, dus rij ik liever met een V6 diesel dan de equivalent V6 nafte. 

Ik probeerde het gewoon verder in het belachelijke te trekken  :mellow:

Geplaatst:

Nu quasi alle benzinemotoren met een turbo uitgerust worden, geldt je argument steeds minder. Ze voelen niet meer amechtig aan in vergelijking met de equivalente diesels.

Geplaatst:

Wel nice trouwens dat het GTI-motiefje nu met halfleder kan!

Geplaatst:

Nice, ik ging net vragen of dat het metallic wit was :)

Zit daar ook zo een gele schijn in of niet ? Ik heb liever iets meer naar het grijs of zilver toe ...

Nope, heel anders dan metallic wit van Mercedes bv, veel witter.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nope, heel anders dan metallic wit van Mercedes bv, veel witter.

Mooi mooi, zou denk ik mijn keuze zijn op een GTI :)

Geplaatst:

reed ik bijna in 'zijn gat'.

Deugnietje 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Donderdag met de GTD meegereden, zeer vreemde vogel. Vanvoor een echt dieselgeluid van de motor en aan uitlaatzijde best sportief. 

Imho liever een scirocco R of een gti.

Geplaatst:

volkswagen-golf-7-gti-2-e1361912486905.j

Knap interieur, I like it.

Dat glanzend grijs paneel dat de basis is van het dashboard (rond tellers, hvac en pook), wat is dat juist? Glanzend grijs plastic? Faux carbon? Iets anders?

Kan je dat in andere materialen krijgen, al dan niet samen met andere interieurlijsten (dashboard passagierskant en deurlijsten)? OEM? Accessoire? Aftermerket?

Geplaatst:

Carbonlook, niet in ander materiaal te verkrijgen in de optielijst. Aftermarket zal er wel wat anders voor bestaan, of via namontage een hele sierlijstenset bestellen van een highline (zwart hoogglans) of een trendline (donkergrijs).

Geplaatst:

Bah, jammer. Ook geen alu of iets in die aard verkrijgbaar via R-Line?

Geplaatst:

Dat in alu zou me teveel doen denken aan de Passat...

Geplaatst:

Dat in alu zou me teveel doen denken aan de Passat...

Passat en alle andere VW's.

Ik hou ook niet van de alu look.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in