Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, The Swede zei:

Proberen op de volgende AM meet?

Ik heb geen rwd 😬 of permanente 4x4 😅 met de 190 vaak gedaan, ging beter dan met de 325i, met de Subaru ging dat ook als het nat genoeg was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Krikkie said:

Ik heb geen rwd 😬 of permanente 4x4 😅 met de 190 vaak gedaan, ging beter dan met de 325i, met de Subaru ging dat ook als het nat genoeg was. 

Met die Golf lukt dat ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, The Swede zei:

Met die Golf lukt dat ook. 

En plots zie je het verschil met de pro rijders op dat rond punt. Ragnotti was ook zo en krak. En niet te vergeten Michele Mouton en Walter Rorhl met de Quattro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, The Swede zei:

Met die Golf lukt dat ook. 

Moet je er al serieus mee smijten, je kan alles afzetten en een Scandinavian flick doen maar meer dan even zijn kont zetten doet hij niet, heb het al meerdere malen geprobeerd, in de sneeuw ging het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel droog op dat rond punt. Combineer dat met middelmatig vermogen en we hebben een verzachtende omstandigheid voor de sukkelaartjes in het begin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon compleet niet te vergelijken imo.

De piloten spelen zeker een rol, maar ook vermogen, hardheid/strakheid van de ophanging, hydraulische handrem of niet, sperwerking...

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Weet je wat dat is, nen Haldex?

Nog altijd beter dan te staan "patineren" aan de lichten met 300pk op de voorwielen 😁, voor wat het moet dienen is het goed genoeg. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, 3000 said:

Lijkt me geen toeval. Het WK was al beslist, Dus de constructeurs zullen wel een "duwke" hebben gegeven om die verre verplaatsing niet te moeten doen en dat budget te kunnen steken in testen voor volgend seizoen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, The Swede said:

Lijkt me geen toeval. Het WK was al beslist, Dus de constructeurs zullen wel een "duwke" hebben gegeven om die verre verplaatsing niet te moeten doen en dat budget te kunnen steken in testen voor volgend seizoen. 

Teams hebben de verplaatsing al gemaakt hoor. Ook de meeste piloten waar daar zal om de jetlag te verwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, lancer-evo said:

Teams hebben de verplaatsing al gemaakt hoor. Ook de meeste piloten waar daar zal om de jetlag te verwerken.

Da's kut in da geval. Desalniettemin. een race kost handenvol geld en deze zou waarschijnlijk niet echt veel gevolgd zijn geweestm wereldwijd want weinig suspens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minutes ago, 3000 said:

Spijtige zaak, geen PSA in het WRC. Hopelijk een return met Peugeot in 2021?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtige zaak, geen PSA in het WRC. Hopelijk een return met Peugeot in 2021?


Bwa, Peugeot heeft net bekend gemaakt dat ze terug Le Mans gaan rijden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar Le Mans gaat hen nooit dezelfde return opleveren als de boost die de 205T16 destijds gaf aan de verkoop van de 205.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, The Swede zei:

Ja, maar Le Mans gaat hen nooit dezelfde return opleveren als de boost die de 205T16 destijds gaf aan de verkoop van de 205.

De tijd dat het imago van je rallywagens op je gamma afstraalde is ook voorbij he. In Le Mans en de hypercars zullen veel publiciteit krijgen door fabrieksdeelname van prestigieuze constructeurs en de ex F1-coureurs die er zullen deelnemen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid