Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, B3noît zei:

Hehe die rijden inderdaad ook voor ja (al zal dat een heel stuk zijn emoji28.png)

Maar goed ook , want dat zijn van die streverkes die doen alsof ze u niet zien aankomen in hun spiegels.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, B3noît zei:

hier op het einde van filmpje op eerste kp zondag 6u Kortrijk
 

 

En zonder mistfahre nondedju

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/10/2020 om 09:54, B3noît zei:

Hehe zo ziet de organisatie het voor de moment heb ik de indruk...
Gisterenavond de deelnemerslijst online gepost en ik heb zowaar m'n laagste startnummer ooit verkregen, en dit met de snelste wagen die ik al ga gereden hebben...

92ste op 140 deelnemers. Een toyota yaris en 208 R2 voor me, een astra achter me. Met alle respect voor hen, maar toch wel bizar met een R4 wagen.
Maar goed, ik ga er me niet te druk in maken en vooral eens wat voorbereidingen moeten treffen dit weekend. Gezien de drukte misschien niet het ideale moment om zoiets te doen. Echter is de goesting wel groot!

Dat is puur omdat je weinig wedstrijden rijdt. Bij mij is dat ook altijd het probleem.

Die Yaris start in bijna elke VAS-rally hier in de regio en die 208 denk ik ook... Kunt ge weinig aan doen vrees ik. 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maxime S zei:

Dat is puur omdat je weinig wedstrijden rijdt. Bij mij is dat ook altijd het probleem.

Die Yaris start in bijna elke VAS-rally hier in de regio en die 208 denk ik ook... Kunt ge weinig aan doen vrees ik. 

Freddy van de autostal belde me vrijdag en zei het ook dat het niet kon en ik zeker alternatieve startorde moest aanvragen.

Maar heb precies de indruk dat ze hun mails niet lezen daar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Hemicuda doorgaat krijgen we daar een mini WRC manche voorgeschoteld. Naast Ogier en Evans met de Yaris WRC zijn in laatste instantie Tanak en Breen toegevoegd aan de deelnemerslijst.

Zij gingen normaal gezien zaterdag in de South Belgian starten...

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Hemicuda doorgaat krijgen we daar een mini WRC manche voorgeschoteld. Naast Ogier en Evans met de Yaris WRC zijn in laatste instantie Tanak en Breen toegevoegd aan de deelnemerslijst.
Zij gingen normaal gezien zaterdag in de South Belgian starten...
https://www.rallylovers.be/nb/11631/Bevestiging-Ott-Tnak-en-Craig-Breen-in-Hemicuda-Rally?fbclid=IwAR3SltAO34MFHn2C-IxWoTjLdKGDBo1noIcGgx5KsJDTTd-q_e_Cy22RFuQ

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas geen Hemicuda dit weekend......😢

en nu @B3noît ? Terug die livery vd wagen doen? Je gaat het inschrijfgeld toch integraal terugkrijgen mag ik hopen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Vanni zei:

Helaas geen Hemicuda dit weekend......😢

en nu @B3noît ? Terug die livery vd wagen doen? Je gaat het inschrijfgeld toch integraal terugkrijgen mag ik hopen?

 

Inschrijvingsgeld is het allerminste van m'n zorgen. Is peanuts in alle voorbereidingen...

Ik heb efkes volledig genoeg van die f$cking corona. Godganse dagen m'n trut afdraaien om er maar te staan voor de maatschappij en dan dit...

122306968_2746628588941020_2687004766270

122284633_2746628952274317_7282626684779
122625126_2746628805607665_8672451116632

  • Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, kl**tzakken zijn het, maar werken moeten we helaas des te meer doen.

Vooral gewoon al weken naar aan het uitzien, als uitlaatklep in de immense drukte, waar we tevergeefs gewoon zitten te dweilen met de kraan open... Courage trouwens ook, collega!!

 

En net nu wanneer we een grote stap gingen maken naar een R4 wagen [emoji17]

 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me echt af waarom dit niet mag? Wielerwedstrijden geen probleem, voetballen doe maar op, maar rally lag dan niet doorgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, knight-rider zei:

Ik vraag me echt af waarom dit niet mag? Wielerwedstrijden geen probleem, voetballen doe maar op, maar rally lag dan niet doorgaan?

Veel mensen zijn tegen rally dus Corona is dan een ideaal excuus om de boel te saboteren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, knight-rider zei:

Ik vraag me echt af waarom dit niet mag? Wielerwedstrijden geen probleem, voetballen doe maar op, maar rally lag dan niet doorgaan?

Voetbal is achter gesloten deuren 🤷🏻‍♂️. Het is natuurlijk moeilijk om een wedstrijd op de openbare weg (wieler, rally, etc.) compleet af te sluiten van het publiek. Er zullen altijd wel idioten gaan kijken en/of samentroepen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Voetbal is achter gesloten deuren 🤷🏻‍♂️.

.. en die droppen ze per persoon vanuit een heli (of komen ze en masse naar het stadion 🤔) en laat men ze dan daar ook 10 dagen (in alle stilte en op veilige afstand) in quarantaine?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, abtler zei:

.. en die droppen ze per persoon vanuit een heli (of komen ze en masse naar het stadion 🤔) en laat men ze dan daar ook 10 dagen (in alle stilte en op veilige afstand) in quarantaine?

 

Die mannen trainen samen hé, das 1 bubbel. Die zien elkaar elke dag. Ik ben geen voetballiefhebber maar kan nu wel rationeel het verschil zien tussen een evenement op de openbare weg, wat je dus per definitie niet achter gesloten deuren kan doen, en voetbal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid