Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Ok. Ik dacht dat we het over publiek hadden of is dat nu eindelijk helemaal verboden bij voetbal.

Overigens (als niet voetballiefhebber volg ik dat niet echt) zie ik toch bijna alle dagen volgens mij wel een of andere bekende voetballer in het nieuws die positief test. Dus die 1 bubbel is dan ook niet zo veilig ... of waar lopen ze het op ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, abtler zei:

Ok. Ik dacht dat we het over publiek hadden of is dat nu eindelijk helemaal verboden bij voetbal.

Ahja: gesloten deuren :D. 't Is voor den televies te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, abtler zei:

Overigens (als niet voetballiefhebber volg ik dat niet echt) zie ik toch bijna alle dagen volgens mij wel een of andere bekende voetballer in het nieuws die positief test. Dus die 1 bubbel is dan ook niet zo veilig ... of waar lopen ze het op ?

Das de theorie, in de praktijk zullen die het misschien niet te nauw nemen met de regels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
9 hours ago, dragonfly said:

Oeps 😞 

 

 

Verl kans had hij nu toch niet. Ik hoop dat Evans dat haalt. Sympathieke gast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Evans moet ook geen punten halen in de powerstage.

Ware wel een deftige marketing coup voor het WRC en het powerstage format.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net Efkes herrekend. Als Ogier wint, is hij zelfs kampioen als Evans de punten van de Powerstage haalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, The Swede zei:

Net Efkes herrekend. Als Ogier wint, is hij zelfs kampioen als Evans de punten van de Powerstage haalt. 

En hij doet het opnieuw... straf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3x wereldkampioen met 3 verschillende auto's. Faut le faire! 

 

Dit seizoen het WRC toch wel minder gevolgd dan anders. Hopelijk volgend jaar terug een normaal jaar! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klasse van Ogier, voor mij is hij de beste ooit en steekt hij hiermee Loeb voorbij.

Ook al was 2020 geen volwaardig WK vind ik. Er waren bijna geen rally's waar je road cleaning moest doen wat in vorige jaren sterk het kampioenschap had beïnvloed.

Jammer om te vernemen dat Lappi volgend jaar geen stoeltje heeft. Zou Ford dan ook stoppen in het WRC 2021?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, mrbbs zei:

Klasse van Ogier, voor mij is hij de beste ooit en steekt hij hiermee Loeb voorbij.

Ook al was 2020 geen volwaardig WK vind ik. Er waren bijna geen rally's waar je road cleaning moest doen wat in vorige jaren sterk het kampioenschap had beïnvloed.

Jammer om te vernemen dat Lappi volgend jaar geen stoeltje heeft. Zou Ford dan ook stoppen in het WRC 2021?

Voor Ford, of moet ik zeggen M-Sport (?), is de komst van de hybrids een must in 2022. 
De andere constructeurs veranderen liever pas in 2023. Moest men effectief wachten tot 2023, dan zou Ford zijn steun aan M-Sport stoppen, las ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Vorige week waren mijn ouders hun zolder aan het opkuisen en moest ik 'mijnen ouden boel' gaan ophalen of alles vloog in de container.
Amai wat een nostalgie! 

Alles mooi geklasseerd per jaar en nu veilig opgeborgen op mijne zolder. 
Als je begint te bladeren, ben je weg voor uuuuuren... echt heerlijk! :inlove:

In het jaar 96 beginnen verzamelen (was toen 10j) en vanaf 97 heb ik ze nagenoeg nog allemaal! 😊
 

 

 

Autonews collectie 1.jpg

Autonews collectie 2.jpg

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

De max hé dat.

Ikzelf heb nog vele Auto & Sport magazines uit de jaren 80 (de voorloper va,n Autonews). 

Heerlijk om die autotesten of rallyverslagen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid