Ga naar inhoud

Rally Nieuws


The Swede

Aanbevolen berichten

Logisch ook. Hij is in hetzelfde bedje ziek als Latvala: altijd net niet. 
Zo steekt de jonge garde je wel al snel voorbij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, mrbbs zei:

Lijkt precies onzeker over zijn toekomst.

Zegt toch dat hij nog minstens 3 jaar verder gaat? 

15 minuten geleden, The Swede zei:

Logisch ook. Hij is in hetzelfde bedje ziek als Latvala: altijd net niet. 
Zo steekt de jonge garde je wel al snel voorbij.

 

Tja... je zal maar een uitstekend piloot zijn en de pech hebben om in je carrière constant tegen twee supertalenten als een Loeb of Ogier te moeten strijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, dragonfly zei:

Al volledig bekeken. Is redelijk. Alleen iets te veel rond zijn huidige “Dakar” (in Saoedi Arabië) en niet genoeg over zijn rallyjaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Al volledig bekeken. Is redelijk. Alleen iets te veel rond zijn huidige “Dakar” (in Saoedi Arabië) en niet genoeg over zijn rallyjaren. 

Vond ik ook ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, dragonfly zei:

Vond ik ook ja

Wel echt grappig: in de laatste of voorlaatste aflevering neemt zijn zoon hem mee voor een lap met de SF90 en nadien neemt hij zelf het stuur over.

Hier geen Max en Jos scenario die tonen hoe bang papa is en hoeveel sneller de zoon is, maar Carlos Jr. die 3/4 van de ronde aan het schreeuwen is dat pa veel minder laat moet remmen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, The Swede zei:

Wel echt grappig: in de laatste of voorlaatste aflevering neemt zijn zoon hem mee voor een lap met de SF90 en nadien neemt hij zelf het stuur over.

Hier geen Max en Jos scenario die tonen hoe bang papa is en hoeveel sneller de zoon is, maar Carlos Jr. die 3/4 van de ronde aan het schreeuwen is dat pa veel minder laat moet remmen :lolz: 

Bwa daar volg ik je niet, de papa deed in zijn broek als de zoon aan het rijden was 🙂 

En ik versta Carlos junior wel, een Ferrari is geen rally auto die je overal ingooit 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 20/12/2021 om 14:16, dragonfly zei:

Bwa daar volg ik je niet, de papa deed in zijn broek als de zoon aan het rijden was 🙂 

En ik versta Carlos junior wel, een Ferrari is geen rally auto die je overal ingooit 😄 

Klopt, de pa was ook geen goede passagier. Maar het was niet dat de éne als held en de andere als ouwe sissy werd afgeschilderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Een half uur. Kunnen ze daar niet efkes de hoofdpunten van samenvatten?

Dat is voor als ge nog eens 6 uur in den otto zit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Polygoon zei:

Dat is voor als ge nog eens 6 uur in den otto zit :D 

Gij denkt dat ik dan ook 30 mins tijd heb om naar één pippo te luisteren? Als ge mij een probleem niet op 3 minuten kunt uitleggen, dan begin ik aan iets anders en vraag ik u terug te komen als je je gedachten wat gestructureerd hebt. Idem voor emails. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, The Swede zei:

Gij denkt dat ik dan ook 30 mins tijd heb om naar één pippo te luisteren? Als ge mij een probleem niet op 3 minuten kunt uitleggen, dan begin ik aan iets anders en vraag ik u terug te komen als je je gedachten wat gestructureerd hebt. Idem voor emails. 

Soms gaat het over meer dan hoofdpunten. Het verhaal errond, anekdotes (waar je zelf meer dan fan van bent), ...

Ik kan je wel volgend YT kanaal aanraden. Elke film wordt in 15 minuten samengevat :D 
https://www.youtube.com/c/Moviecaps/videos

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anekdotes zijn wel interessant in rally, maar op die van Bin Sulayem zit ik niet meteen te wachten. Ben echt geen fan van sjeiks die hun plaatsje kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Geniaal he. Ik heb nog een Tamiya kitje 206 WRC waar ik de keuze heb uit Panizzi, Burns, Delecour. Meer en meer zin om er een asfaltversie met Delecour van te maken :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid