ICM 24.869 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 6 minutes ago, thiva said: Ik heb ooit eens een betwisting ingediend. Niets van gehoord tot ik een hogere boete in de bus kreeg. Ze hadden mijn betwisting zogezegd niet ontvangen. Indien gewenst mocht ik nog eens betwisten, met kans op een nog hogere boete. Ik heb de bittere pil maar geslikt en gewoon betaald, ook al was ik 200% zeker in mijn recht. No fuckin' way dat ik deze betaal. Niets mee te maken. Desnoods gaat m'n advocaat naar de rechtbank. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 53 minutes ago, ICM said: Verkeersboete in de bus van een van onze bestelwagens die is geflitst ergens aan de andere kant van het land. Wagen was daar helemaal niet. www.verkeersboetes.be Los van de klucht dat je de betwisting moet afdrukken en op de post doen, Betwisten: ja/nee ja Was u de bestuurder: ja/nee nee Betwisting op persoon. Wie was dan wel de bestuurder? shit Was u de bestuurder: ja/nee ja U was de bestuurder, erkent u de overtreding? shit Wat moet je hier nu mee doen? Een drama ja, vorige week ook mogen doen, 3 dagen nadat ik mijn vorige bedrijfswagen inleverde is een collega er mee geflitst. Online betwisten boete: was u bestuurder? Neen Wie was dan wel bestuurder? Naam adres geboortedatum rijksregisternummer (eeuhhh, jah, wat nu, collega gaf fout gelukkig toe en heeft dat doorgegeven) Indienen 'U kan nu het document zelf afdrukken en opsturen naar Verkeersboetes, of wij sturen het ingevulde document per post op naar u, wat u na ondertekening terug stuurt naar verkeersboetes' --> Verdorie, geen printer, opsturen dan maar Naar welk adres wilt u deze boete opsturen, kies uit: geeft enkel het adres aan van mijn collega Ongelooflijk Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 41 minuten geleden, ICM zei: Crap. Dan moet je aangeven: was het voertuig jouw eigendom ja/nee nee Vul in wie. fuck Al aangegeven dat je bestuurder was, nu nog eens ja klikken op 'eigendom', laat maar. Soit. 'onbekend' ingevuld bij de eigenaarsgegevens + tekst in veld onderin. Indienen. 't spel hangt 19 minuten geleden, ICM zei: No fuckin' way dat ik deze betaal. Niets mee te maken. Desnoods gaat m'n advocaat naar de rechtbank. Ik zou in jouw plaats ook bezwaar aantekenen via een aangetekende brief. Via de site gaat daar niets van komen en 0 bewijs... Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 2 minutes ago, dragonfly said: Ik zou in jouw plaats ook bezwaar aantekenen via een aangetekende brief. Via de site gaat daar niets van komen en 0 bewijs... Die afgedrukte PDF aangetekend opsturen, bedoel je? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 1 uur terug, ICM zei: Die afgedrukte PDF aangetekend opsturen, bedoel je? Bv. Je bent slimmer dan mij dus doe wat je wil Maar politie & rechtbank is altijd hetzelfde liedje. Als zij een brief opsturen komt die zogezegd altijd aan. Als jij iets opstuurt vinden ze het nooit terug Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 1 hour ago, dragonfly said: Bv. Je bent slimmer dan mij dus doe wat je wil Maar politie & rechtbank is altijd hetzelfde liedje. Als zij een brief opsturen komt die zogezegd altijd aan. Als jij iets opstuurt vinden ze het nooit terug Feit! (Over het tweede hé ) Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Ik vroeg het maar omdat je moet opsturen naar een postbus. Aangetekend->miserie Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 8 minuten geleden, ICM zei: Ik vroeg het maar omdat je moet opsturen naar een postbus. Aangetekend->miserie Aangetekend naar de politiezone die de boete uitgeschreven heeft? Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 2 december 2020 Geplaatst: 2 december 2020 Just now, dragonfly said: Aangetekend naar de politiezone die de boete uitgeschreven heeft? Lijkt me in eerste instantie overkill, maar bij nader inzien misschien toch beter in de kiem smoren. 1 Quote
Goesting 431 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 Op 2/12/2020 om 10:19, ir_fuel zei: Uiteindelijk gewoon zelf betaald en alles gelaten zoals het was. Hoe achterlijk kun je iets maken. Ik wil helemaal niks betwisten (en dan nog de boel uitprinten, invullen en opsturen). Dat ga je natuurlijk niet meer doen de dag dat zo een dingen beginnen mee te tellen in een puntenrijbewijs ... Tot wanneer je ooit moet voorkomen en ze in uw historiek van boetes gaan kijken om dat tegen u te gebruiken. Daarvoor hoef je niet te wachten op een rijbewijs met punten. Zie ook: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190408_04309323 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 7 minuten geleden, Goesting zei: Tot wanneer je ooit moet voorkomen en ze in uw historiek van boetes gaan kijken om dat tegen u te gebruiken. Daarvoor hoef je niet te wachten op een rijbewijs met punten. Doen ze niet, toch niet voor gewone verkeersboetes. Schorsingen tellen wel mee natuurlijk. Quote
Goesting 431 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 4 minuten geleden, toere zei: Doen ze niet, toch niet voor gewone verkeersboetes. Schorsingen tellen wel mee natuurlijk. Nu niet, maar het staat allemaal in een databank en ik vraag mij af of die historiek daar verwijderd wordt na een tijdje. Als ze zich ooit bedenken en politierechters toegang geven tot uw historiek, dan kan dat voor sommige mensen toch zuur opbreken als je gewoon boetes hebt betaald die eigenlijk niet in uw naam waren. En met historiek bedoel ik de databank van het nieuwe boetesysteem dat nu al 3 jaar in voege is. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 7 december 2020 Geplaatst: 7 december 2020 On 12/2/2020 at 10:58 AM, dragonfly said: Ik zou in jouw plaats ook bezwaar aantekenen via een aangetekende brief. Via de site gaat daar niets van komen en 0 bewijs... Zo gezegd zo gedaan. Document op site in gevuld, afgedrukt en opgestuurd Duplicaat van de PV en dat document aangetekend naar de politiezone WPZ Antwerpen. 1 Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 7 december 2020 Geplaatst: 7 december 2020 Op 2/12/2020 om 12:11, dragonfly zei: Bv. Je bent slimmer dan mij dus doe wat je wil Maar politie & rechtbank is altijd hetzelfde liedje. Als zij een brief opsturen komt die zogezegd altijd aan. Als jij iets opstuurt vinden ze het nooit terug Dan ik. QED Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 7 december 2020 Geplaatst: 7 december 2020 7 minutes ago, Salokin said: Dan ik. QED Ik ben er uit beleefdheid en dankbaarheid voor het advies toen niet op ingegaan. MAAR INDERDAAD Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 december 2020 Geplaatst: 7 december 2020 6 minuten geleden, Salokin zei: Dan ik. QED 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 7 december 2020 Geplaatst: 7 december 2020 1 minuut geleden, ICM zei: Ik ben er uit beleefdheid en dankbaarheid voor het advies toen niet op ingegaan. MAAR INDERDAAD Dat was express om te bewijzen dat je slimmer bent Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 7 december 2020 Geplaatst: 7 december 2020 Just now, dragonfly said: Dat was express om te bewijzen dat je slimmer bent Reverse reverse psychology! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.