Ga naar inhoud

2015 Ford Mustang


Gast

Aanbevolen berichten

In Nederland verwacht de woordvoerder de nieuwe muscle car in 2015 te verwelkomen.

 

...

 

 

2,3 liter Ecoboost viercilinder

Hoeveel zou de Mustang kosten in vgl met een 428i?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch serieus dikke kist :inlove:

 

Jammer van de 4 cilinder natuurlijk, maar er is een tijd geweest dat BMW en Mercedes ook minstens 6 cilinders moesten zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu is het écht allemaal naar de kloten

 

in een dikke ami muscle (like) car zat een v6 als economy motor

en dat was al te min

 

nu in zo'n kar een vierpitter

= potje huilen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW gebruikt 3 cilinders, Porsche gooit diesel in hun bestelwagens en heeft ook een 4 cilinder op de planning staan, Mercedes lepelt een 4 cilinder in een SUV en in hun S klasse, ...

 

Why not? Het blijft jammer, net zoals in het geval van de andere merken. Maar het boeltje moet ook nog verkopen...


En Shelby's zullen voorlopig niet verdwijnen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

rood bolleke, geezer

 

Als dat een beetje fatsoenlijk stuurt lijkt mij dat een prachtige auto voor hier.

-rwd

-betaalbaar

-mooi

-sportief

 

Als ze daar alleen een v8 in steken, komt dat gewoon niet naar hier omdat niemand dat type auto wil met zo een motor.

Gesteld dat het goed rijdt laat ik met plezier een 428i staan voor deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mustang 1.6TDCI :inlove:

voila geen verbruik en voor die 5km per week is dat meer dan genoeg. :D

net zoals de clio moet ik dan maar 2 keer tanken per jaar. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan er in dit geval wél vrij zeker van zijn (althans, dat hoop ik) dat ze voor het topmodel hun basisconcept niet zullen verloochenen.

Hetgeen bij pakweg BMW wel anders ligt (atmo > turbo).

Dus kan die viercilinder me gestolen worden. 't Is nu ook niet dat de V6 zo'n pareltje was.

 

Ziet er verdorie goed uit, trouwens. Hét grootste minpunt, de zware achterkant, lijkt me op deze foto's goed te zijn aangepakt.

Het interieur ziet er wel nog altijd heel goedkoop uit, dat krijg je een Amerikaan toch écht niet geleerd...

Maar bon, laat die GT500 maar aanrukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Imo een heel slimme zet van Ford, die Ecoboost. Gaat in Europa een pak beter verkopen daarmee.

 

Ik zou hem natuurlijk enkel met V8 willen :D

welja, er 20 van verkopen in plaats van 3 is natuurlijk een fenomenale procentuele toename

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu serieus, mocht die in een 2l uitkomen en ik zou een coupe zoeken.......Oké de V8 is een icoon, maar de taksen en dergelijke ook.

Voor circuits heb ik toch geen tijd, en tegenwoordig met al die flitspalen is de fun er op de baan ook af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid