Ga naar inhoud

2015 Ford Mustang


Gast

Aanbevolen berichten

 

De Belgische prijzen zijn bekend. De GT zal wel een zeldzaamheid worden op ons Belgisch wegennet, 10.000 euro BIV met zijn 300 g/km CO2.

 

Mustang Fastback

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 35.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 37.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 40.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 42.000

 

 

Mustang Convertible

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 39.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 41.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 44.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 46.000 

 

 

Mét BIV tik je nog maar in de 50k af, ik vind dat nog meevallen precies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een EU versie hoor, is van de dealer hier. De grote baas rijdt daar mee ;) Heeft hem pas sinds vorige week zei hij, als een van de eerste in België. Foto's zijn trouwens getrokken aan de dealer :D

Mijne ex werkgever heeft al even de eerste in BE, een zwarte ecoboost. Knap ding als je het zo ziet.

Op salon was ik niet meer overtuigd :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zonde, want zo'n V8 is best betaalbaar (mag ik dat zeggen?) maar die BIV is om van te kotsen. 

 

Mooie foto's zo in het paars hierboven. 

 

Als je de BIV erbij telt, valt het toch nog mee voor een 5.0 V8?

Maakt dat dan zoveel uit waar die 10.000 naartoe gaat?

Al zou ik wel de eerste zijn om daarop te vloeken, ja... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De Belgische prijzen zijn bekend. De GT zal wel een zeldzaamheid worden op ons Belgisch wegennet, 10.000 euro BIV met zijn 300 g/km CO2.

 

Mustang Fastback

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 35.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 37.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 40.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 42.000

 

 

Mustang Convertible

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 39.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 41.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 44.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 46.000 

 

 

 

 

Geen xenons standaard (zoals in de US waar xenons zelfs op het instapmodel standaard is), zelf niet in optie te verkrijgen...

Tsss...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een psychologische drempel waar je over moet. Vroeger had je ook 5K moeten betalen maar 10k is gewoon veel te veel voor zoiets.

Eind jaren '90 kreeg je van Subaru de helft van de BIV terug omdat die GT Turbo 1 pk te veel had :) ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen xenons standaard (zoals in de US waar xenons zelfs op het instapmodel standaard is), zelf niet in optie te verkrijgen...

Tsss...

Dus ja kan hier geen xenon krijgen?  Lijkt me toch raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ja kan hier geen xenon krijgen?  Lijkt me toch raar.

 

Nope, voor de EU markt zitten er blijkbaar gewoon halogeen koplampen in terwijl voor de US markt er standaard xenon inzit.  En xenons staat (nog?) niet op de optielijst...  Grootste verschil tussen de US en EU voor xenons is dat er hier koplampsproeiers verplicht zijn.

 

Het rare is echter dat de parallelimport (zowel voor het huidige als het vorige model, die beiden standaard over xenons beschikken) wel zonder sproeiers door de keuring raken...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ne 5.0 met ocharme 418pk. Zure taksen.

 

Ford (of Shelby) wil je graag een Shelby GT350 verkopen met een 500pk uit een 5,2 liter V8 :D

 

Of als je nog wil wachten volgt er nog wel een Shelby GT500 met vermoedelijk zo'n 700pk uit een of ander V8 blok (geen idee of de 5,8 voor de nieuwe GT500 gerecycleerd zal worden)

 

En het zou me niet verbazen moest de V6 uit de nieuwe Ford GT ooit in de Mustang gedropt worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Die fotos van de mustang bij die dealer is een amerikaanse versie want bij de eu versie staat er een ring rond het paardje achteraan daar is een eu versie of een ami aan te herkennen

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week heb ik een gloednieuwe knalrode Mustang cabrio zien rondrijden in Hasselt.

 

irl echt wel een knappe en imposante verschijning, knappe sound ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

De Belgische prijzen zijn bekend. De GT zal wel een zeldzaamheid worden op ons Belgisch wegennet, 10.000 euro BIV met zijn 300 g/km CO2.

 

Mustang Fastback

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 35.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 37.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 40.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 42.000

 

 

Mustang Convertible

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 39.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 41.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 44.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 46.000 

 

 

En te weten dat de basisversie in de US met V6 wordt verkocht aan 22.600€. En de ECO boost aan 26.000€ ( bijna full option versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid