Ga naar inhoud

2015 Ford Mustang


Gast

Aanbevolen berichten

Vet ding die GT350R  :inlove:  Bij de dealer hier komt er deze of volgende week een gewone binnen. Toch eens gaan bewonderen als die er staat. Ik ben wel fan van deze nieuwe Mustang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Mustang is blijkbaar in België geland. De dealer hier in de buurt heeft eentje rond rijden. Gisteren en vandaag gespot. Machtig in dat rood :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Mustang is blijkbaar in België geland. De dealer hier in de buurt heeft eentje rond rijden. Gisteren en vandaag gespot. Machtig in dat rood :inlove:

Geen foto van getrokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het autosalon staat ook een rode Mustang.

 

Ik vind het een mooie auto, maar ik was er niet onder de indruk van. Persoonlijk vind ik het front van de Mondeo mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen foto van getrokken?

Aub

ba3f087f95630fe0eec1bed033cfea44.jpg

00e16390ed87e80f4f87412edfb7d492.jpg

3a6681d17b2968fe56df54bdb088ff67.jpg

de 4 cilinder ecobooost zeker?

Ja, maar ik heb effe gepassagierd en dat volstaat. Klinkt ook best oke.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Parallel import?

 

Heeft de EU versie geen sproeiers voor de koplampen of heeft Ford voor de EU de standaard xenonlampen achterwege gelaten?

 

 

Aan de hand van de achterkant zou ik bijna zeggen dat het een EU versie is maar de bumper voor de US versie is blijkbaar identiek met een uitsparing voor een EU plaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Parallel import?

 

Heeft de EU versie geen sproeiers voor de koplampen of heeft Ford voor de EU de standaard xenonlampen achterwege gelaten?

 

 

Aan de hand van de achterkant zou ik bijna zeggen dat het een EU versie is maar de bumper voor de US versie is blijkbaar identiek met een uitsparing voor een EU plaat.

 

Is een EU versie hoor, is van de dealer hier. De grote baas rijdt daar mee ;) Heeft hem pas sinds vorige week zei hij, als een van de eerste in België. Foto's zijn trouwens getrokken aan de dealer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja; en maar 4 cilinders. :fp:

Hoort inderdaad een V8 in. Maar dan zou je die hier al helemaal niet zien rijden. Je betaalt je arm aan taksen.

Ergens vind ik het dan wel tof dat ze ook zo een klein blok erin plaatsen. Oke, voor het hart is het een :fp: :fp: Maar toch ben ik blij dat we die nu wel gaan zien rijden, toch weer eens iets speciaals bij op onze wegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat nu net niet :fp::lolz:

 

En toch is de kans niet onbestaande dat er in de Mustang ooit een diesel komt te liggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch is de kans niet onbestaande dat er in de Mustang ooit een diesel komt te liggen ;)

Natuurlijk gaat die er komen, zou goed zijn voor de verkoop. Maar geef mij dan maar die ecoboost :lol:
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Belgische prijzen zijn bekend. De GT zal wel een zeldzaamheid worden op ons Belgisch wegennet, 10.000 euro BIV met zijn 300 g/km CO2.

 

Mustang Fastback

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 35.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 37.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 40.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 42.000

 

 

Mustang Convertible

2.3 EcoBoost – 314 pk – M6: € 39.000

2.3 EcoBoost – 314 pk – A6: € 41.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – M6: € 44.000

GT 5.0 V8 – 418 pk – A6: € 46.000 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid