BWS 2.859 Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 Ik vraag af waar je die slechte kwaliteit/niet luxueus of modern zijn vandaan haalt? Wie maakt het vergelijk, iemand die constant in aanraking komt met Audi/BMW/Mercedes of iemand die al jarenlang rond rijdt met Opel/Ford/Volkswagen/... Men moet ook niet overdrijven met het kieskeurig zijn. Stel dat wij die Amerikaanse auto's konden kopen aan een gelijkaardige prijs (of +5k euro) als in Amerika dan zou je veel meer van die auto's zien rondrijden. Sowieso als dit het geval was geweest voordat al die nieuwe belastingen van kracht waren gegaan. Dan had Cadillac/Chevrolet/Ford/... veel meer auto's verkocht dan dat nu het geval was. Ik heb zelf nog niet in de 'oude' Mustang gezeten (zal voor september zijn, wanneer ik zo'n wagen zou willen huren in Californië om hem eens te ervaren, al schijnen de verhuurfirma's niet zelden een f*cking Sebring in de plaats te geven omdat ze dit als 'gelijkwaardig' beschouwen), maar uit de (niet-pers)foto's die ik reeds gezien heb lijkt mij wat diverse autojournalisten steeds beamen wel te kloppen. Wel al in 'gewone' Amerikaanse Fords gezeten, en daar wat de interieurkwaliteit ver onder het niveau van pakweg een Golf, wat zeg ik: slechter dan bv. een Skoda Fabia. Maar zoals ik reeds zei: de nieuwe Mustang zou op dat én technisch vlak een enorme vooruitgang zijn. Niet alleen 'nieuwe' belastingen nekken de Amerikaanse wagens, ook de oude. Velen vergeten dat tot voor de huidige BIV berekening zelfs een 2.0 TSI aan 2500 euro belast werd; alles daarboven aan +- 5000 euro. Op dat vlak is de nieuwe situatie op de particuliere markt een grote vooruitgang. Enkele jaren geleden was een GTI of een Fiesta ST nog iets zeldzaam, nu zie je zo'n wagens gelukkig veel vaker. Maar opnieuw wil ik benadrukken wat jij zegt: de nieuwe Mustang mét het nieuwe efficiënte motorblok kan een succes worden in Europa, niet voor niets dat ze de Mustang ook officieel zullen lanceren bij ons. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ice_Ken 5.004 Geplaatst: 20 mei 2014 Delen Geplaatst: 20 mei 2014 laat maar komen, zou op mijn verlanglijstje staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bralo20 371 Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Toekomstmuziek maar misschien niet zo héél ver weg...Ford Mustang TDCI, Ford Mustang Hybride & Ford Mustang Electric http://www.digitaltrends.com/cars/think-four-cylinder-mustangs-sacrilege-wait-diesel-hybrid-variants/#!beQcEm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maaher 2.003 Geplaatst: 17 juli 2014 Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Diesel? Da's maar een gerucht, mag ik hopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ice_Ken 5.004 Geplaatst: 17 juli 2014 Delen Geplaatst: 17 juli 2014 ik hoop dat het waar is, zou het straatbeeld hier wel eens kunnen veranderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SB-01 3.013 Geplaatst: 17 juli 2014 Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Maakt toch niets uit. Niemand hier wil een Ford, dus of dat nu in diesel of benzine op de markt komt speelt toch geen rol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 Veel mensen willen wel een mustang hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 juli 2014 Delen Geplaatst: 18 juli 2014 Misschien wel niet met een diesel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bralo20 371 Geplaatst: 19 juli 2014 Delen Geplaatst: 19 juli 2014 De definitieve vermogens voor de Mustang (voor de USA, EU gegevens volgen na homologatie) werden enkele dagen geleden door Ford vrijgegeven: 5.0 liter V8: 435PK 400lb/ft koppel (542Nm) Gewicht: 1.691kg voor de 5.0L V8 met automaat (gewichtsverdeling 53% vooraan 47% achteraan) 2.3 liter Ecoboost 310PK 320lb/ft koppel (434Nm) Gewicht: 1.598kg voor de 2.3L Ecoboost met automaat (gewichtsverdeling 52% vooraan 48% achteraan) Gegevens voor de 3.7 V6 zijn merkwaardig genoeg niet vermeld... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 juli 2014 Delen Geplaatst: 19 juli 2014 er komt geen v6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bralo20 371 Geplaatst: 20 juli 2014 Delen Geplaatst: 20 juli 2014 er komt geen v6 Jawel, de 3.7 V6 maar die komt niet maar de EU, enkel de 2.3 en de 5.0 komen naar hier. De 3.7 V6 zal trouwens 300PK krijgen en 270lb/ft koppel (366Nm) Stond in de rand vermeld in de persmededeling, 'k had erover gekeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 juli 2014 Delen Geplaatst: 21 juli 2014 Ik vond de sound van de 4-cilinder meevallen, maar als je dit dan hoort... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 september 2014 Delen Geplaatst: 21 september 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 oktober 2014 Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.319 Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.270 Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 wtf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Gran turismo had toch gelijk over hoe auto's klinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.319 Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 wtf? Wat denk je dat er in de gemiddelde hedendaagse sportieve BMW gebeurt? Exact hetzelfde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.270 Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Verdomme, ik had geld moeten zetten op 't feit dat je dat zou antwoorden. Ik wist het gewoon! Mijn WTF sloeg op: how the hell can you do that? Up the rev limiter in 1000 rpm increments by a switch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beau 3.909 Geplaatst: 15 oktober 2014 Delen Geplaatst: 15 oktober 2014 Verdomme, ik had geld moeten zetten op 't feit dat je dat zou antwoorden. Ik wist het gewoon! Mijn WTF sloeg op: how the hell can you do that? Up the rev limiter in 1000 rpm increments by a switch? Tuning moat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 november 2014 Delen Geplaatst: 17 november 2014 http://www.autoblog.nl/nieuws/dit-is-de-nieuwe-shelby-gt350-mustang-beest-met-500-pk-72038 De aandrijfkrachten van deze gespierde Mustang worden geleverd door een atmosferische 5,2-liter V8, waarin Ford voor het eerst een flat-plane krukas toepast. Ford belooft dat het een hoogtoerige motor wordt en ze ‘meer dan 500 pk’ uit de acht cilinders krijgen en hij meer dan 543 Newtonmeter koppel levert, maar definitieve specs houden ze nog even voor zichzelf. Wat wel weten is dat het blok gekoppeld is aan een handgeschakelde zesbak en de pk’s via een Torsen limited-slip differentieel naar de 19-inch achterwielen wordt gebracht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 januari 2015 Delen Geplaatst: 12 januari 2015 Van het gewicht werd 59 kg geschraapt, door zaken als airco, een achterbank en de audio-installatie achterwege te laten. Ook het tapijt sneuvelde en de velgen zijn volledig van carbon fiber. Aan de buitenkant werd de aerodynamica verder verbeterd met nieuwe skirts en een andere diffuser.Ford claimt dat de GT350R een gekietelde 5,2-liter V8 heeft die meer dan 500 pk genereert – het krachtigste atmosferische blok uit de geschiedenis van het merk – en er een nieuwe setup voor de MagneRide-schokdempers en stabilisatorstangen is gehanteerd. Ook zou dit racertje een stuk feller moeten klinken, aangezien de resonators uit de uitlaat zijn gesloopt ivm gewichtsreductie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.