Ga naar inhoud

Aston Martin Virage / Db9 verschil?


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat juist het verschil is tussen de Aston Martin Virage en de nieuwe Db9?

Waarom lijken ze zo sterk op elkaar, en waarom is de Virage slechts 1 jaar geproduceerd geweest?

Is er onderhuids veel verschil tussen deze twee, dan bedoel ik niet enkel de motor?

 

(Staat misschien in het foute topic, want ben niet echt van plan om mij er een aan te schaffen hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil was dus te klein. Ik blijf het wel een mooiere auto vinden dan de gewone DB9.

 

Aston Martin has announced that the current Virage will be discontinued after a mere 18 months of production, as the distinctions between it, the DB9, and the DBS were simply too slim.

In series 17, episode 2 of Top GearJames May said that the Virage is the "in-the-middle" version that is sharper than the DB9 but not as aggressive as the DBS. However, he was unhappy that the Virage is just "another pointless bone-shaking racing car",[8] and made many complaints about the ride comfort, stating that its lack of comfort was a direct result of it having been tested at the Nürburgring, because too much emphasis was put on handling, and too little effort was put on comfort. It set a lap time of 1:24.4 at the Top Gear Test Track.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste artikel dat je aanhaalt gaat over d evergelijking tussen de virage en het vorig model DB9. Maar ik was vooral opzoek naar het verschil tussen de Virage en de nieuwe DB9.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Weet iemand wat juist het verschil is tussen de Aston Martin Virage en de nieuwe Db9?

Waarom lijken ze zo sterk op elkaar, en waarom is de Virage slechts 1 jaar geproduceerd geweest?

Is er onderhuids veel verschil tussen deze twee, dan bedoel ik niet enkel de motor?

 

(Staat misschien in het foute topic, want ben niet echt van plan om mij er een aan te schaffen hoor)

 

Alle Aston Martins lijken op elkaar,niet alleen deze 2

T'is nog erger als bij  Audi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid