Ga naar inhoud

2025 Aston Martin DBS


BMWMB

Aanbevolen berichten

Nu de DB12 er is, duiken er ook al spypics op van een straffere variant, als opvolger van de huidige DBS.

Opvallend is een achterwerk zoals de Valour.

 

IMG_9848.jpeg

IMG_9849.jpeg

IMG_9850.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk nog steeds een V12.

De vorige DBS is eentje die echt op mijn bucketlist blijft staan. 

Niet enkel tijdloos mooi.

image.png.a65c99b831131f23bdf21a45222da112.png

Maar ook nog een echte auto voor echte autofans. :D 

image.png.4440ee6c7a9e5a5bcab244438527fddf.png

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kenner hierboven 😀

Peak Aston Martin design wat mij betreft, de perfecte mix tussen elegantie en agressie. Dat nog gecombineerd met een atmo V12 met manuele bak ♥️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet meer DB12 DBS zijn maar krijgt naam Vanquish en Valour achtige kont.

Met wat ik nu zie blijft mijn DBS en komt er een Vantage naast. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Dimitri zei:

Kenner hierboven 😀

Peak Aston Martin design wat mij betreft, de perfecte mix tussen elegantie en agressie. Dat nog gecombineerd met een atmo V12 met manuele bak ♥️

Idem. Mocht ik mij ooit de running costs kunnen veroorloven...  🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Dimitri zei:

Kenner hierboven 😀

Peak Aston Martin design wat mij betreft, de perfecte mix tussen elegantie en agressie. Dat nog gecombineerd met een atmo V12 met manuele bak ♥️

De Valour heet dat vandaag (ken een eigenaar, heb er vorige week nog ingezeten)....... wel geen fan van de looks. 

 

8 minuten geleden, William Blake zei:

hier hoort gewoon een V12 in

Dat gaat ook zo zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

De Valour heet dat vandaag (ken een eigenaar, heb er vorige week nog ingezeten)....... wel geen fan van de looks. 

 

Dat gaat ook zo zijn

In de Valour of in de eigenaar? 😜

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

De Valour heet dat vandaag (ken een eigenaar, heb er vorige week nog ingezeten)....... wel geen fan van de looks. 

Jamaar... als je geen fan bent van de looks... dan is het geen echte opvolger van die DBS, he. 

Het mooie van die DBS is net dat iedereen het een prachtig design vond en waarschijnlijk nog steeds vindt. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zo een aantal autos waarvan niemand zich aantrekt dat het "een oud model" is, zonder dat het daarom klassieke oldtimers moeten zijn. Ze blijven er absoluut top uitzien.

Die bovenstaande DBS is er ééntje van. De Ferrari F12 en de Lexus LFA zijn nog zo 2 modellen (imho). 

En ik vrees dat de nieuwere AM's dat minder gaan hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nu duiken er ook deze foto’s op, dat duidelijk een facelift is van de huidige DBS.

IMG_0346.jpeg.203e29149fbdf47d8acf525b5bd0e689.jpeg

IMG_0347.thumb.jpeg.7cd6aed09d1a0b3cf1f690cca13f8d74.jpeg

Dan gaan de foto’s van in de openingspost van de dit topic precies toch iets anders zijn.

@Jokke_vlo

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Nu duiken er ook deze foto’s op, dat duidelijk een facelift is van de huidige DBS.

IMG_0346.jpeg.203e29149fbdf47d8acf525b5bd0e689.jpeg

IMG_0347.thumb.jpeg.7cd6aed09d1a0b3cf1f690cca13f8d74.jpeg

Dan gaan de foto’s van in de openingspost van de dit topic precies toch iets anders zijn.

@Jokke_vlo

Ik HOOP meer in deze richting dan die van de openingspost. De tam tam echter zegt dat het meer die van de openingspost zou zijn. Modelnaam gaat ook niet DBS zijn maar iets totaal anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn duidelijk 2 verschillende auto's. De laatste foto's zijn duidelijk de facelift van de huidige DBS, terwijl de foto's in de openingspost een compleet nieuw model zijn. Ik denk dus dat er een DBS komt, en een nieuw model à la Vanquish.

Ook ben ik benieuwd wanneer de nieuwe AMG 3.0 6 in lijn met hybride, uit de E53, in een Aston Martin zal verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/4/2024 om 11:23, Jokke_vlo zei:

Modelnaam gaat ook niet DBS zijn maar iets totaal anders. 

316i :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, BMWMB zei:

Het zijn duidelijk 2 verschillende auto's. De laatste foto's zijn duidelijk de facelift van de huidige DBS, terwijl de foto's in de openingspost een compleet nieuw model zijn. Ik denk dus dat er een DBS komt, en een nieuw model à la Vanquish.

Ook ben ik benieuwd wanneer de nieuwe AMG 3.0 6 in lijn met hybride, uit de E53, in een Aston Martin zal verschijnen.

Nee geen DBS wel die andere naam ……my2cents

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid