Ga naar inhoud

2024 Aston Martin Vantage


BMWMB

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Phil zei:

🎯

En belangrijker: heeft schatteke haar formele goedkeuring al gegeven? :D

Jazeker. Mijn schatteke gaat hier zelf ook graag mee rijden. Heerlijk om een vrouw te hebben die ook autoliefhebber is. ❤️

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Zot mooie auto. 

Maar ik krijg wel een beetje een McLaren en zelfs Ferrari gevoel. Welke modellenlijn is er nu nog? En waar plaatst alles zich nog ten opzichte van mekaar? 665 pk…

Ze hebben allemaal een grote muil :D

Hoog tijd om mij eens te verdiepen.

Wel ik stelde me ook de vraag. Waarom zou ik een DB12 V8 kopen wanneer ik deze Vantage V8 zie? Wat gaat uiteindelijk het verschil zijn? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, PieterA zei:

Dat ding gaat even hard devalueren als accelereren. 

Al een geluk dan dat het een RWD is, en niet zo'n opgefokte AWD EV!

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Wel ik stelde me ook de vraag. Waarom zou ik een DB12 V8 kopen wanneer ik deze Vantage V8 zie? Wat gaat uiteindelijk het verschil zijn? 

 

2024-Aston-Martin-DB12-56.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn beiden 2 zitters 🙂 

Heb ooit iemand meegenomen achteraan de DBS 🙂 die loopt nu nog met een verschot in hare nek rond. 

 

  • Grappig 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, ik zou gene willen samenstellen. Dat is al een even grote nachtmerrie als bij Morgan. Te veel keuze en heel veel combinaties die er goed uit zien:lolz: 

#firstworldproblems

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Wel ik stelde me ook de vraag. Waarom zou ik een DB12 V8 kopen wanneer ik deze Vantage V8 zie? Wat gaat uiteindelijk het verschil zijn? 

 

In uw geval is dat zeker juist, omdat je al een DBS hebt. Ik zie in de DB12 een meer stijlvolle en elegante Aston Martin dan deze Vantage. Ik heb geen idee van het prijsverschil, maar de dag dat ik ga kopen, ga ik ze beiden eens uitgebreid testrijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de Vantage even leuk gestyled en stijlvol als de DB12....... daarnaast: zijn die subtiele verschillen +50.000 euro verschil waard? Ik sluit niet uit (moet ook nog testen) dat de Vantage een stukje strakker rijdt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag dat inderdaad verwachten, dat zijn toch duidelijk de verschillen van vanouds ... maar ik herinner me de recente review van de DB12 door Harry Metcalfe en die getuigt toch dat de DB12 een heel stuk richting sportiviteit is gerukt, weg van subtiel comfort. Makes one wonder... Dus idd: testrijden die hap!

Persoonlijk vind ik de DB12 ook mooier (vooralsnog, op basis van foto's) maar zou ik de sportievere inborst van de Vantage verkiezen ... maar als ze nu allebei very alike zouden rijden ... moeilijk kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alike en 50.000 verschil, dan moet ge al ne goeie slag van de molen hebben om het moeilijk te vinden :D

Enfin er zijn misschien wel mensen voor wie 50.000 euro zakgeld is........ 

Echt benieuwd om het verschil te testen. BTW: volgens de laatste inside info zou de nieuwe DBS terug een V12 zijn (itt eerdere geruchten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ze dat kunnen rekken en in de EU-richtlijnen krijgen, zullen ze dat doen. Daar is gek genoeg nog altijd veel vraag naar, naar "meer cilinders" (cue C 63 S AMG). Niet dat 8 niet genoeg is, maar 12........

Naar ik verneem zijn ze dat bij Bentley ook zo lang mogelijk aan 't rekken, omdat veel van hun klanten effectief de Speed willen. Die melken ze nu duchtig uit met die speciale editie :D  En Mercedes-Benz heeft er niks nul nada over gecommuniceerd, maar die produceren hun V12 mooi lekker verder (in de S-klasse Maybach, om dezelfde reden: globaal nog altijd erg veel vraag naar).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn, mooie lijnen op die kar.

Kan de rest van de ontwerpers even opletten en kijken hoe het moet?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gewoon ik zei:

Damn, mooie lijnen op die kar.

Kan de rest van de ontwerpers even opletten en kijken hoe het moet?

Ja, hebben we, zie al onze lijnen!!

hyundai-uk-all-new-tucson-1220-02.jpg

Dat moet één van de aller-allerlelijkste auto's ooit gebouwd, mijn gedacht. :sick: Precies een origami-bouwsel dat zestien keer opnieuw geprobeerd is zonder de verkeerde vouwen glad te strijken.

"Baas, we weten niet meer welk model we moeten kopiëren voor onze nieuwe Tucson.
- "Weete wa?! Kopieert ze allemaal, in één auto! Hahah!"

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

In een ander topic werd hij als mooi omschreven. :D 
Ik weet alleen dat ik een beetje minder goedgezind word, telkens ik die mislukte kerstboom aan DRL in m'n achteruitkijkspiegel zie verschijnen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, JanC zei:

In een ander topic werd hij als mooi omschreven. :D 
Ik weet alleen dat ik een beetje minder goedgezind word, telkens ik die mislukte kerstboom aan DRL in m'n achteruitkijkspiegel zie verschijnen.

Ik heb wijselijk m'n mond gehouden in dat ander topic, maar idd: dat is een auto om woédend op te worden wegens ZO FOKKING LELIJK on so many levels.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, gTa zei:

Ja, hebben we, zie al onze lijnen!!

hyundai-uk-all-new-tucson-1220-02.jpg

Dat moet één van de aller-allerlelijkste auto's ooit gebouwd, mijn gedacht. :sick: Precies een origami-bouwsel dat zestien keer opnieuw geprobeerd is zonder de verkeerde vouwen glad te strijken.

"Baas, we weten niet meer welk model we moeten kopiëren voor onze nieuwe Tucson.
- "Weete wa?! Kopieert ze allemaal, in één auto! Hahah!"

Lijkt mij tof voor de carrosserie om herstellingen op uit te voeren:

reparation-coup-debosselage.webp.07932b8eb5cb0de3ab1291e8e0f55a4b.webp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maverick zei:

Lijkt mij tof voor de carrosserie om herstellingen op uit te voeren:

reparation-coup-debosselage.webp.07932b8eb5cb0de3ab1291e8e0f55a4b.webp

Gewoon met een lange bezemsteel op wat aluplaat meppen. Veel kans dat je hetzelfde "mooie" lijnenspel bereikt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat lijnenspel is toch wat geinspireerd op wat vw deed/doet met hun modellen. Weg met rondheid, welkom nepen.

nu al meerdere keren die koten in het echt gezien en die nepen in de zijkant vallen niet zo op (ook geen enkele zo zien blinken als op die foto, doet er misschien ook veel aan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Alike en 50.000 verschil, dan moet ge al ne goeie slag van de molen hebben om het moeilijk te vinden :D

Enfin er zijn misschien wel mensen voor wie 50.000 euro zakgeld is........ 

Echt benieuwd om het verschil te testen. BTW: volgens de laatste inside info zou de nieuwe DBS terug een V12 zijn (itt eerdere geruchten)

€50.000 is idd heel veel geld!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:

Voor zover ze dat kunnen rekken en in de EU-richtlijnen krijgen, zullen ze dat doen. Daar is gek genoeg nog altijd veel vraag naar, naar "meer cilinders" (cue C 63 S AMG). Niet dat 8 niet genoeg is, maar 12........

Naar ik verneem zijn ze dat bij Bentley ook zo lang mogelijk aan 't rekken, omdat veel van hun klanten effectief de Speed willen. Die melken ze nu duchtig uit met die speciale editie :D  En Mercedes-Benz heeft er niks nul nada over gecommuniceerd, maar die produceren hun V12 mooi lekker verder (in de S-klasse Maybach, om dezelfde reden: globaal nog altijd erg veel vraag naar).

De AMG V8 wordt nog tot minimaal 2030 gebouwd 😉 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een pareltje hebben ze weer gemaakt.

En deze keer ook met deftig interieur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo eens een 911 Turbo S in onderstaande config gedaan, dus deze ook eens proberen.(kzou hem nog steeds doen🥷)

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAEwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-J5OsXRwG48DhIMCoeBgG4XMBPSyyZA2WXQXgAC2zGC41YeKiUQA.thumb.jpeg.52803bc33f38bf7e4b26c18ca2d80ddf.jpeg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAGwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-TidYujgVx4HCQYFQ8DAVzOYAeFlkyGs0ugvAAFpmMFxK3cVEogA.thumb.jpeg.2c974173e065af03d94478f58bae2427.jpeg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAKwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-J5OsXRwK48DhIMCoeBgK5nMAPSyyZA2WXQXgAC2zGC41buKiUQA.thumb.jpeg.830d5e420fb09ad1ea8b94361915be27.jpeg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rUhF5QIpVgCMwATxAEkAB0Qp0GYAF-wynOscxwV48DhIMCoeBgV6PMDfZzqZBuNXQXgAC2LGC4Tceh0QA.thumb.jpeg.152a410efb7ff65faa13ff618c91d175.jpeg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAkhHisATKwAyACRAEkAB0Qp0GYAF81BQtz7-TSdYhjg1x4HCQYFQ8DA13OYEetkUyAcMugvAAFvBMFxK-cNGogA.thumb.jpeg.37385fdfdc26871566dc011c0ab005f2.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid