Ga naar inhoud

2024 Aston Martin Vantage


BMWMB

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

kak-en-pis spec :D 

voila 😁.

Gewoon donkerbruin of zwart, en dat laten terugkomen in de deurpanelen.   En dat logo in de kopsteunen hoeft ook niet voor mij.

Hier wil men een rappel van het geel van de remklauwen.  Ik zou die ook eerder in het rood (met rode achterlichten) of zwart zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/2/2024 om 09:11, ex-Mooseman zei:

gele details op bruin leder, not my cup of tea. 

Idem. Ik houd van de klassieke spec maar de gele remklauwen en stikking vind ik ook wat misstaan.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Basisprijs nieuwe Vantage in België: € 204.000,- 

Dat is een prijsstijging van 30% tov het uitgaande model. Komt exact overeen met de stijging van het aantal pk's. 😀

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/2/2024 om 23:18, BMWMB zei:

Als het wat meer mag kosten...

1959 Racing Green, alles carbon aan de buitenkant, smoked lights, en binnen de carbon kuipen, met Duotone en carbon sierlijsten.

spacer.png

 

 

Deze kleur kost zomaar eens eventjes 21k euro. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, BMWMB zei:

Deze kleur kost zomaar eens eventjes 21k euro. 😅

1959 prijzen e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/2/2024 om 22:22, BMWMB zei:

Magneto Bronze

spacer.png

spacer.png

spacer.png

of

spacer.png

 

Leuke buitenkleur, accordeert mooi met de donkere velgen (al zou ik daar wel een soort antraciet / gunmetal prefereren, meer dan zwart ... maar ik denk niet dat AM dat aanbiedt?).  Alleen: niet met dat interieur, vind ik. Ik zou daar een contrast insteken, zoals een uni (donker) bordeaux of een uni donkerblauw. Of zwart met een beige stikking, hooguit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Deze kleur kost zomaar eens eventjes 21k euro. 😅

Valt nog mee, in Maserati-termen.

Je moet even kijken naar de nieuwe GranCabrio: 4 kleuren beschikbaar binnen 'standaardgamma'. Metallic wit, zwart, zilver en een mat grijs.
Al de rest is "Fuoreserie" aka "Individual" (bullocks natuurlijk) en kost 18k, 30k of 32k. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/2/2024 om 13:10, Jokke_vlo zei:

Ik vind de Vantage even leuk gestyled en stijlvol als de DB12....... daarnaast: zijn die subtiele verschillen +50.000 euro verschil waard? Ik sluit niet uit (moet ook nog testen) dat de Vantage een stukje strakker rijdt. 

Basisprijs Vantage: € 204.000,-

Basisprijs DB12: € 232.000,- (als de info op de site van Autogids klopt)

28k verschil dus... 

Als ik een Aston zou kopen, zou ik toch beiden eens willen testrijden en van beiden een offerte laten maken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik verkocht onlangs een nieuwe AMG GT 63; 226K btwi netto en gewoon een no-cost standaardkleur genomen en geen ceramics oid…  verder wel mooi uitgerust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gTa zei:

Leuke buitenkleur, accordeert mooi met de donkere velgen (al zou ik daar wel een soort antraciet / gunmetal prefereren, meer dan zwart ... maar ik denk niet dat AM dat aanbiedt?).  Alleen: niet met dat interieur, vind ik. Ik zou daar een contrast insteken, zoals een uni (donker) bordeaux of een uni donkerblauw. Of zwart met een beige stikking, hooguit.

Donkergroen interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of zelfs dat Sagegroen interieur,

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAIwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-p1OsXRwB48DhIMCoeBgB43MBvCyyZDWJXQXgAC1zGC4tZeKiUQA.thumb.jpeg.fbdaff94b8fe92bc2635de4708bba76e.jpeg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAogA94rAGwgCSAA6IU6DMACSgoW59qIOgwC-p1OsXRwe48DhIMCoeBge7XMCvCyyZDWJXQXgAC1zGC4teeKiUQA.thumb.jpeg.2da0b845d3b47eb2ea8a9dd4b0d5be2d.jpeg

N4IghgdglgtmAuUD2EDOIBcBtAugGhAGMwYBTAJzE1CgBNMQAhAZQH0BhFAMygHNWAkhHisATKwAyACRAEkAB0Qp0GYAF81BQtz7-ptOsQxwB48DhIMCoeBgB43MBvWyKZAOZXQXgAC3gmC4tZeGjUQA.thumb.jpeg.1a57bf1871bb8e38a3c1bfefed5812e5.jpeg

Die groene carbon mag gwn zwart toch precies.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij de Vantage, denk ik (zonder ze in the flesh gezien te hebben).

Maar sowieso wachten op een jonge tweedehands. Ik kan die bedragen niet aan een nieuwe geven, devaluatie is te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid