Ga naar inhoud

2024 Aston Martin Vantage facelift


BMWMB

Aanbevolen berichten

Morgen wordt de DB12 voorgesteld, maar ondertussen is Aston Martin ook bezig met een facelift/upgrade van de Vantage. Ook hier zal het dashboard de grootste verandering zijn.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat best grote aanpassingen. Voorlichten die in de diepte liggen, sportievere lijnen op de motorkap, klassiekere AM-grill.
Op het eerste zicht lijkt het mij een verbetering.

Al blijf je bij AM wel elke keer het gevoel hebben dat het qua exterieur heel knap is, maar het interieur valt elke keer opnieuw tegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ben ik des te meer benieuwd naar wat ze straks gaan laten zien bij de DB12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

 

"Die Überarbeitung des Aston Martin Vantage im Jahr 2024 bringt frische Verfeinerungen und Aktualisierungen für dieses sportliche Luxusfahrzeug. Das Facelift des Vantage konzentriert sich auf stilistische Verbesserungen, darunter eine modernisierte Frontpartie mit einem markanten, breiten Kühlergrill und neuen Scheinwerfern. Die Designänderungen verleihen dem Vantage ein noch sportlicheres und aggressiveres Erscheinungsbild. Unter der Haube bietet der Vantage nach wie vor leistungsstarke Motorenoptionen, darunter V8- und V12-Motoren, die beeindruckende Leistung und Geschwindigkeit liefern. Innen bietet das Facelift verbesserte Materialien und technische Features, um den Fahrkomfort und das Fahrerlebnis weiter zu steigern. Der 2022 Aston Martin Vantage facelift zeigt eine gelungene Kombination aus Leistung und Eleganz, die die Begeisterung für diese Sportwagenmarke aufrechterhält. für weitere Informationen hier klicken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
15 uren geleden, Naish zei:

David blijft actief hier...

Kennis van mijn verkoopt zijn vorig model cabrio: https://www.astonmartinbrussels.com/nl/wagens/pre-owned-cars/vantage/vantage-roadster/

Geestige config. Buitenkleur is een beetje IYF, maar erg fan van het interieur waar via de tapijten een leuk contrast wordt gemaakt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Geestige config. Buitenkleur is een beetje IYF, maar erg fan van het interieur waar via de tapijten een leuk contrast wordt gemaakt.

 

ja vond het ook wel geslaagd in het echt... Exterieur valt al bij al nog mee hoor... Niet zo heel fel irl.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Naish zei:

David blijft actief hier...

Kennis van mijn verkoopt zijn vorig model cabrio: https://www.astonmartinbrussels.com/nl/wagens/pre-owned-cars/vantage/vantage-roadster/

Ik kijk uit naar de LCI Vantage, maar zal pas voor volgend jaar zijn vrees ik. Mijn vrouw was 2 weken terug in Knokke op slag verliefd op de DB12, maar vrees dat dat te comfortabel rijdt. 

Ik zou de Vantage zelf niet samenstellen met deze kleuren, maar ik vind het zeker niet verkeerd. Over 2 weken ben ik nog eens bij Freddy en Marie, dus dan kan ik 'm misschien irl bewonderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Op 23/10/2023 om 21:14, BMWMB zei:

Ik kijk uit naar de LCI Vantage, maar zal pas voor volgend jaar zijn vrees ik. Mijn vrouw was 2 weken terug in Knokke op slag verliefd op de DB12, maar vrees dat dat te comfortabel rijdt. 

Ik zou de Vantage zelf niet samenstellen met deze kleuren, maar ik vind het zeker niet verkeerd. Over 2 weken ben ik nog eens bij Freddy en Marie, dus dan kan ik 'm misschien irl bewonderen.

Te comfortabel? Wat bedoel je daarmee David?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets te zwaar, te lomp en te stil binnen? Ik denk dat de Vantage scherper en wendbaarder gaat zijn dan de DB12, en qua sound binnen ook wat ruiger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • dragonfly sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid