Ga naar inhoud

2024 Aston Martin Vantage


BMWMB

Aanbevolen berichten

Tja, als er niemand nieuw koopt, dan zijn er op termijn ook geen okkazie's. Ze dalen inderdaad in waarde, maar dan kan je wel 100% je goesting bestellen, en bij Aston heb je heel veel keuze in configuratie, dus de kans dat je 100% je ding vindt tweedehands is eerder klein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

True. Anderszijds is ie in standaard trim al mooi, en erg veel must-have opties zijn er niet. Het pakketje is compleet op zich, de opties die je kan aanklikken zijn puur opsmuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Tja, als er niemand nieuw koopt, dan zijn er op termijn ook geen okkazie's. Ze dalen inderdaad in waarde, maar dan kan je wel 100% je goesting bestellen, en bij Aston heb je heel veel keuze in configuratie, dus de kans dat je 100% je ding vindt tweedehands is eerder klein. 

Doe maar ik neem hem wel over. Ik kan het niet meer, particulier zulke bedragen aan een auto geven (een boot lijkt er goedkoop tegen straks :)) . 

Ja dat van kleur en spec is waar, anderzijds er zijn veel mooie of ok kleuren.... ik kan mijn AM verkopen zonder "verlies" voor mij is dat een extra dimensie geworden, welke deel van de fun is. Heb dat ook met VAA vermijden. 

Ik rijd met dure leuke dingen rond aan een TCO waar elke TCO tegen verbleekt (bij wijze van spreken). Bovendien heb ik een markt ontdekt (ook met boten zo) waar eigenlijk weinig "kopers" in bewegen. 

Een jong "tweedehands" van 200.000 euro (uitgezonderd GT3RS en consoorten), daar is weinig animo. Mensen met die budgetten doen exact wat jij hierboven beschrijft. Die willen die kleur, die stitching, die optie...... maw welke zot wil zoveel geld uitgeven om niet 100% zijn goesting te hebben. 

Zeer leuke markt 🙂 believe me. De DBS die ik kocht daar was op 1,5 jaar meer dan 100.000 euro af he daarvoor wil ik al een grijze ipv british racing green of ruby red . 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ol ben één van de meest picky dudes als het op configs aankomt (geen moeilijke eter maar een moeilijke kleurencombinatieconsument :D ) maar miljaar dat zou bij mij ook zo zijn. Zoiets kunnen rijden zonder noemenswaardig waardeverlies te slikken: waauw. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

YOLO, en in de laatste jas die we ooit moeten aandoen zitten geen zakken.

Work hard, play hard!
Uiteraard moet er opbrengst zijn, en je moet het geld niet aan nutteloze dingen buitensmijten, maar voor iets wat ik graag heb, iets wat voor mij ontspanning is, daar wil ik wel wat opbrengst aan spenderen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren werd de nieuwe Vantage voorgesteld bij Aston Martin Brussels.

Wat een prachtig machien! De vorige was al knap, maar met deze nieuwe neus en de bredere carrosserie en lagere ophanging heeft hij net als de DB12 tov de DB11 veel meer stance, en heeft ‘m veel meer een echte Aston Martin look.

Binnen is het gewoon compleet anders, en is het gewoon veel knapper en chiquer geworden. Wat me is opgevallen is dat je de stoelen nog steeds zeer laag kan zetten, en dat de stuurvelgrand heel dik is, a la BMW M.

De buitenkleur vind ik knap, maar dat groene interieur is minder mijn ding. 
 

 

IMG_9796.jpeg

IMG_9797.jpeg

IMG_9798.jpeg

IMG_9799.jpeg

IMG_9800.jpeg

IMG_9801.jpeg

IMG_9802.jpeg

IMG_9818.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

image.jpeg.5d21d77008e7023045c9e3ed90e253c2.jpeg
 

“Allez, Benoit, zet je ne keer achter het stuur, dat ik een foto kan maken”

”Pa, moet dat echt?’

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, BMWMB zei:

Het was gisteren zijn 21e verjaardag. 🥳

Allé vooruit Benoit, kiest een kleureke en tekent maar 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/6/2024 at 12:07 AM, gTa said:

Ol ben één van de meest picky dudes als het op configs aankomt (geen moeilijke eter maar een moeilijke kleurencombinatieconsument :D ) maar miljaar dat zou bij mij ook zo zijn. Zoiets kunnen rijden zonder noemenswaardig waardeverlies te slikken: waauw. 

Langs de andere kant, op een bepaalde manier ... dat is ook weer zo een auto die je op 1000 manieren kan configureren, en ze zijn allemaal knap op hun manier. Als je je beperkt tot de tweedehands markt neemt dat wel wat keuzestress weg :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat hoe 'm daar stond ik 'm wel heel knap vond. Die lichte buitenkleur doet 'm goed, alsook die chroom accenten die goed samengaan en niet te fel contrasteren met deze zilveren kleur, en zelfs die satijn bronzen wielen. Binnen wel een andere kleur, want dat groen was echt lelijk en kil.

Dit is Alumnite Silver, wat nog een tint donkerder is dan het Q Spirit Silver waarin 'm voorgesteld is.

spacer.png

spacer.png

En binnen dan Copper Tan met ook het plafond en de vloer in deze kleur. 

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als je alle hoop verliest in fabrikanten die mooie auto's maken, brengt Aston Martin dit :inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet hard denken aan de One-77, en dat was ook een meesterwerk. Miljaarde, deze stoot imo de nieuwe AMG GT van de troon. Als ik aan't shoppen was met dit budget, no brainer. Kwam er. :D 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Snap ik ook en tis tanden bijten met deze nieuwe knappe bak, MILJAAR

Mijn config (super nova red), en eerlijk, ik overweeg mijn principe toch opzij te schuiven 😅🫣😎

IMG_0312.jpeg

 

Vette kleur en zoiets verdient zijn plaats tussen alle grijze muizen op de Belgische wegen!

aangepast door Capitol
  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Gisteren toch nog eens gaan snuffelen in de garage en een schitterend rood zien staan op een Vantage V12 die waanzinnig mooi gespecced is (ook het leder) Tis wel een “oplegske” van 21.000 wippen……. Denk dat ik bij keuze voor de Vantage hiervoor zou gaan ipv supernova.

Divine red is een prachtige diepe kleur die een soort “glow” geeft.

Imo zeer stijlvol, altijd anders (hoek, lichtinval) en een tikje minder hevig dan supernova. Als je goedkoper wil gaan kan je voor liquid crimson gaan maar dat zag ik nog niet irl.

Moeilijk op foto te krijgen.

IMG_0395.thumb.jpeg.f5bc8a8070069c9a372ec34170955fef.jpeg

Zo dik!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist niet dat deze kleur te verkrijgen is op de nieuwe Vantage, omdat de kleur niet in de configurator staat. Is idd een heel knappe kleur.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Gisteren toch nog eens gaan snuffelen in de garage en een schitterend rood zien staan op een Vantage V12 die waanzinnig mooi gespecced is (ook het leder) Tis wel een “oplegske” van 21.000 wippen……. Denk dat ik bij keuze voor de Vantage hiervoor zou gaan ipv supernova.

Divine red is een prachtige diepe kleur die een soort “glow” geeft.

Imo zeer stijlvol, altijd anders (hoek, lichtinval) en een tikje minder hevig dan supernova. Als je goedkoper wil gaan kan je voor liquid crimson gaan maar dat zag ik nog niet irl.

Moeilijk op foto te krijgen.

IMG_0396.thumb.jpeg.a8c25637dc052390ba4fb82c9d06d5fe.jpegIMG_0395.thumb.jpeg.f5bc8a8070069c9a372ec34170955fef.jpeg

Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar deze configureerbaarheid, deze klasse, … dat kan je alleen met een Engelse wagen. De kwaliteit of betrouwbaarheid mag dan lager zijn als bij een Duitse wagen. Voor mij blijft dat een no brainer.

Chapeau Johan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, SpeedExceed zei:

Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar deze configureerbaarheid, deze klasse, … dat kan je alleen met een Engelse wagen. De kwaliteit of betrouwbaarheid mag dan lager zijn als bij een Duitse wagen. Voor mij blijft dat een no brainer.

Chapeau Johan!

Niet gekocht hoor 😉 even wachten op de nieuwe DBS (Vanquish).

Qua betrouwbaarheid…. Mijn huidige DBS heeft op 3 jaar tijd 1 issue gehad : het bakje voor de regensproeiers was gebarsten (garantie). Mijn enige factuur van het voorbije jaar : 350 euro (inclusief wassen)

Tot nu toe extreem betrouwbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid