Mich 2.443 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 en de 16V heeft altijd een bult op de capeau Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 ja dat wist ik. maar zocht naar een duidelijk verschil tussen de 16v en een evo. nu dat ik het weet is het duidelijk te zien aan de plaats waar de verbreding begint. (plaats van de pinkers ook, maar wist niet of dat altijd was) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gert-Jan 416 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Uiteraard wordt 'zo vol of een ei' correct begrepen aan de goede kant van de schelde. Typisch voor die van de verkeerde kant om u ne keer te gaan uitleggen hoe ge iets moet zeggen. Nem.Correct Nederlands is correct Nederlands. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.590 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 De mooie beginnen al flink in prijs te stijgen.Beginnen?Zijn al een tijd flink aan het stijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Je hebt 8-kleppers, die het minste waard zijn Dan heb je 16-kleppers, die zijn meer waard Vervolgens heb je nog de EVO-modellen, en die worden stilaan onbetaalbaar. Je hebt natuurlijk ook de 8-kleppers omgebouwd naar 16-klepper of EVO-look, en de 16-kleppers omgebouwd naar EVO-look, en die gaan na verloop van tijd het minste waard zijn. Onderdelen zijn niet gemakkelijk te vinden, dus origineel zetten gaat niet zo gemakkelijk zijn, maar wel doenbaar. De vraag is hoe lang de Delta nog zijn aanhangers zal hebben. Dit is een model dat teerde op zijn rally-palmares en die generatie begint beetje bij beetje te verdwijnen. Maar ik zie ze wel hun waarde behouden op basis van hun zeldzaamheid. Zelf ben ik geen fan van de Integrale (ondanks het feit dat ik rallyfan ben), maar een Delta S4 daarentegen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.738 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Dan kan je de lijn ook doortrekken naar de E30 m3 en de 190 evo modellen omdat die teren op hun verleden in de Dtm Dat zie ik echt niet gebeuren dat ze zouden zakken in waarde en dat zie ik bij de integrale ook niet gebeuren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Dan kan je de lijn ook doortrekken naar de E30 m3 en de 190 evo modellen omdat die teren op hun verleden in de Dtm Dat zie ik echt niet gebeuren dat ze zouden zakken in waarde en dat zie ik bij de integrale ook niet gebeuren Zakken niet, want wat ze verliezen als "competitie verleden", winnen ze terug doordat ze zeldzamer worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.689 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Je bent niet alleen fout in of/als maar ook in wat nu juist de juiste kant van de Schelde is ... De kant van Holland of de andere kant? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2016 De vraag is hoe lang de Delta nog zijn aanhangers zal hebben. Dit is een model dat teerde op zijn rally-palmares en die generatie begint beetje bij beetje te verdwijnen. Maar ik zie ze wel hun waarde behouden op basis van hun zeldzaamheid. Zelf ben ik geen fan van de Integrale (ondanks het feit dat ik rallyfan ben), maar een Delta S4 daarentegen... Ik ken hem toch nog vanwege zijn pedigree. En ik ben nu 30, dus hij zou nog 40 jaar in mijn collectie kunnen staan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Ik ken hem toch nog vanwege zijn pedigree. En ik ben nu 30, dus hij zou nog 40 jaar in mijn collectie kunnen staan... Klopt. De vraag is of hij in 15 of 20 jaar nog daarom zal gekend staan. En of dat pedigree nog als waardevol zal worden aanzien. Niemand bvb die een Focus RS of een Citroen DS3 Racing assicieert met de rallysuccessen in de laatste 10 jaar. De interesse van het publiek verandert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Klopt. De vraag is of hij in 15 of 20 jaar nog daarom zal gekend staan. En of dat pedigree nog als waardevol zal worden aanzien. Niemand bvb die een Focus RS of een Citroen DS3 Racing assicieert met de rallysuccessen in de laatste 10 jaar. De interesse van het publiek verandert. pedigree en een verhaal zal altijd de waarde opdrijven... Kijk maar maar prewar racers, '50s/'60s racers, enz... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.693 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 BMW Z1? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.738 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Misschien wel maar er is veel brol op de markt bij de Z1s Dat is voor andere auto's ook zo Ik geloof det de goede al boven de 25k gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.914 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 BMW Z1?Hebben hun dieptepunt vorig jaar(2014) bereikt en gaan nu enkel nog maar stijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.693 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Een goede Z1 betaal je +40k euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.780 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 Miseriecorde. Da's al dik geld. 1.600.000,- Bef Meer dan nieuw destijds waarschijnlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.264 Geplaatst: 7 januari 2016 Delen Geplaatst: 7 januari 2016 De kant van Holland of de andere kant? De kant van Zwitserland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.689 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 De kant van Zwitserland. Ok Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 432 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Miseriecorde. Da's al dik geld. 1.600.000,- Bef Meer dan nieuw destijds waarschijnlijk. 2.250.000 fr, staat mij bij als nieuwprijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 renault sport spider zie ik ook wel nog stijgen. mocht ik verdorie plaats hebben er stond al lang eentje net zoals een clio V6, maar voor die zal het zeker al te laat zijn vermoed ik 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.153 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Reken maar op 35 a 40.000€ voor een V6 en stijgen gestaag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RRD 9.051 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Zo'n spider gaat nu al geld. Zonde dat dat geen vermogen heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.443 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Mij zegt dat echt niks zo een eendagsvlieg a la Spider Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vanni 1.477 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 Standaard 16v lijkt me Nope, 16V heeft geen dakspoiler. Voor de rest is er niks veranderd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vanni 1.477 Geplaatst: 8 januari 2016 Delen Geplaatst: 8 januari 2016 ja dat wist ik. maar zocht naar een duidelijk verschil tussen de 16v en een evo. nu dat ik het weet is het duidelijk te zien aan de plaats waar de verbreding begint. (plaats van de pinkers ook, maar wist niet of dat altijd was) Een Evo heeft geen tankklep noch dubbele uitlaat. Alle 8V & 16V wel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.