VanCamel 140 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 (aangepast) 7 september 2017 aangepast door VanCamel 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Heminefrectomie + 50D erin => Range Killah. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.933 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 In geen 100 jaar, zot! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.708 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 2 uur geleden zei Tom Bentley: Heminefrectomie + 50D erin => Range Killah. Zelfs dat zal niet voldoende zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 De "nieuwe" gen. Range Rover is nochtans ook "an acquired taste", om niet te zeggen lelijk in veel mensen hun ogen. En betrouwbaarheid/degelijkheid is nog altijd iets waarmee ze blijven sukkelen. En dat voor een +100k auto. Denk dat er zeker een opening in de markt is, zijnde misschien inderdaad eerder buiten Europa. Maar een dikke polariserende "Beamer"... kinda like it eigenlijk. "GO BIG OR GO HOME"-mentaliteit. Gaat zeker ook een aantal Escalade-klanten afsnoepen. Het is in ieder geval een frisse wind door dit segment. Al is het ook hier weer afwachten hoe het er uiteindelijk gaat uitzien. Maar buiten de nieren vind ik dit zeker ok. Btw, waarom wordt enkel BMW gehouden aan een "grill-restrictie"? Al is gekeken naar de concurrentie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.246 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Es Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Gewoon heerlijk dat BMW de safe-knop schijnbaar heeft uitgezet en weer spannende, ophefmakende concepts/modellen maakt. (Echte) BMW-liefhebbers vs de rest van de wereld, krijg terug nostalgie naar Bangle-tijden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 1 minuut geleden zei Tom Bentley: (Echte) BMW-liefhebbers vs de rest van de wereld, krijg terug nostalgie naar Bangle-tijden Dit is verre van een echte bmw, kameraad. Stay in your own lane, Tommy boy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Net zoals een Cayenne/Macan geen Porsche is, in een Jaguar geen diesels mogen, Maserati enkel sportwagens maakt... Kom van onder je kerktoren Geezus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.319 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 15 minutes ago, Tom Bentley said: Gewoon heerlijk dat BMW de safe-knop schijnbaar heeft uitgezet en weer spannende, ophefmakende concepts/modellen maakt. Schrap dat "modellen" maar in je lijstje. Over welk spannend/ophefmakend model heb je het misschien? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Just now, ir_fuel said: Schrap dat "modellen" maar in je lijstje. Over welk spannend/ophefmakend model heb je het misschien? Ja in de veronderstelling dat de concepts (8, Z4, X7) dicht bij de productiemodellen gaan liggen, zoals het altijd al geweest is... Of heb je het over het verleden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.319 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Just now, Tom Bentley said: Ja in de veronderstelling dat de concepts (8, Z4, X7) dicht bij de productiemodellen gaan liggen, zoals het altijd al geweest is... Dat is koffiedik kijken. Elk merk heeft wel al wat knappe concepts gemaakt. Zelfs Citroën! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 5 hours ago, William Blake said: Echt een BMW voor de Amerikanen. Ik zou zelfs durven zeggen dat ie nogal klein uitvalt voor de adepten van een Escalade of Suburban. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.708 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Dit is een aanval op de XC90-RR-GLS-Q7. BMW had hier nog niks. Perfect logisch dat ze het uitbrengen. Escalade ESV is nog een slag groter inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 XC90 en Q7 zijn toch gewoon directe concurrenten van de X5... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.270 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 5 uur geleden zei Tom Bentley: Btw, waarom wordt enkel BMW gehouden aan een "grill-restrictie"? Al is gekeken naar de concurrentie? Hier heb je wel een punt. ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR En bij Audi is 't ook genen bof: 4 uur geleden zei Tom Bentley: Ja in de veronderstelling dat de concepts (8, Z4, X7) dicht bij de productiemodellen gaan liggen, zoals het altijd al geweest is... Of heb je het over het verleden? Als je de concept van de Z4 bekijkt, kan dat toch helemaal niet dicht bij het productiemodel liggen? De '8 ... 'k moet het nog zien. De eerste gecamoufleerde modellen lijken aan te geven dat het weer een 'gewone' coupé wordt die 1-op-1 dat is wat je van de '6-opvolger verwacht. Ik hoop dat het anders is... En deze X7 hier, hmmm, daar gaan ook alle exorbitante kantjes nog af, denk ik. Maar de algemene vorm zal wel blijven, hoekig, groot, lomp zo je wil. 1 uur geleden zei William Blake: Dit is een aanval op de XC90-RR-GLS-Q7. BMW had hier nog niks. Perfect logisch dat ze het uitbrengen. Escalade ESV is nog een slag groter inderdaad. De X5 is toch een rechtstreekse concurrent voor de XC90 en de Q7? Je kan 'm ook in 7-zits versie krijgen, meet ongeveer dezelfde afmetingen, zelfde prijsklasse, motorenaanbod, enz. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.781 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Die grilles van de andere karren zien er niet uit als een varken met opengerokken neusgaten 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.270 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 1 minuut geleden zei gewoon ik: Die grilles van de andere karren zien er niet uit als een varken met opengerokken neusgaten Maar dat zijn geen concepts, die worden effectief geproduceerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.781 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 De 7 heeft ook al neusgaten waarbij miss piggy denkt dat die te groot zijn. Ik zie dat die neusgaten het enige gaat zijn dat gaat overblijven 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.708 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 Q7 en XC90 zijn wel een slagje groter dan X5 toch? Qua prijs gelijkaardig inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 (Echte) BMW-liefhebbers vs de rest van de wereld, krijg terug nostalgie naar Bangle-tijden Dat zegt dan ook al genoeg over jouw smaak. De E60 en E65 worden lelijk oud. Zeker de E65 is een gedrocht, met die afschuwelijke 'Bangle Butt'. Terwijl een E39 en E38 tijdloos zijn qua design. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 1 minute ago, Ian said: Dat zegt dan ook al genoeg over jouw smaak. De E60 en E65 worden lelijk oud. Zeker de E65 is een gedrocht, met die afschuwelijke 'Bangle Butt'. Terwijl een E39 en E38 tijdloos zijn qua design. eeuhm, E60 is niet het enige wat daaruit voortgekomen is hé... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 7 september 2017 Delen Geplaatst: 7 september 2017 De Z8 is idd prachtig, maar is natuurlijk grotendeels de 507 in een modern (maar geslaagd) jasje. De Z8 is echter door een team ontworpen (onder leiding van Bangle - even gespiekt op wikipedia). De Z4 is op zich ook niet mis, maar hier is het duidelijk dat Bangle deze ontworpen heeft. Waren de lijnen iets vloeiender geweest zoals bij de Z8 (zodat je minder dat 'plastiekerige' uiterlijk zou hebben, vooral door die scherpe lijnen), dan zou hij imo veel geslaagder kunnen geweest zijn. Nuja... nu we in de moderne tijd zitten, zitten we eigenlijk op het hoogtepunt, je kan niet blijven vernieuwen en stroomlijnen.. en dan wordt het moeilijk om én iets origineels, én iets dat voldoet aan alle veiligheids- en milieueisen, én er goed uitziet én tijdloos is etc. te ontwerpen. En dan gebeuren er dingen zoals deze X7... Of de G30 (terwijl de F10 er zodanig goed uit zag dat het quasi onnodig was om weer een nieuwe te maken, of toch zeker niet zo snel). En steken we auto's vol met snufjes die we eigenlijk niet nodig hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.245 Geplaatst: 8 september 2017 Delen Geplaatst: 8 september 2017 Ik zie daarin veel Renault Espace-invloed overgoten met BMW-kenmerken & -carrosserie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast exTB Geplaatst: 8 september 2017 Delen Geplaatst: 8 september 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.