Ga naar inhoud

Mercedes-AMG GT


Phil

Aanbevolen berichten

@ir_fuel Met de standaard versies is niet mis. Die Huracan die ik postte was ook een special edition (ook een van de zovelen). Maar het kan allemaal wat beter, denk ik dan. Het gaat toch om de prestatie/performance van de auto. En dan krijg je een hele overdreven bodykit. 

Ook met de nieuwe spyder van Porsche. Ik vind de jouwe veel en veel mooier dan de nieuwe. De nieuwe komt allemaal weer wat groter/bombastischer, ook door de gebruikte velgen. 

Gewone SLS, AMG GT, ... zijn allemaal prachtige designs. Enkel als het een AMG (plusje) wordt dan is het heel snel overkill, naar mijn mening. En dan ben ik nog eens fan van RWB Porsches... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, ir_fuel said:

Maar dan kan je toch niet claimen dat Porsche wel goed bezig is?

Zet eens een 997 mk1 GT3 RS naast een 991 GT3 RS.

Het zijn de RSjes dat zo johnnie zijn. Basis model 991 was zeer mooi wat mij betreft en ook de facelift (gewone, de S/4S/targa/Turbo/...) en GT3. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg toch ook niet, hoor, @Timo. Alles wordt extraverter/opvallender qua stijl, een huidige GT3 RS is ook een heel pak opvallender dan b.v. een 997 Mk.I GT3 RS, die naar huidige maatstaven erg "braaf" gestyled is? (Visueel de knapste RS van de laatste 20 jaar, imo.)

't Klopt dat de basismodellen altijd eenvoudiger ogen, maar dat is van alle tijden en bij alle merken zo. En 't blijft Lamborghini, hé. De gewone Huracan en Aventador zijn al bij al toch redelijk normaal?

En de speciale/speciaalste versies, die mikken quasi altijd op 't volk dat zo'n auto koopt met wat wisselgeld van de "werkweek" ervoor, en dat volk woont doorgaans in Azië en daar vinden ze zo'n looks de max. Can't blame it dat merken daar op inspelen. Zie maar naar die compleet over the top "one off"s die Lamborghini heeft gemaakt, zoals de Veneno. Ze vertrappelen elkaar daar op de voicemail van de plaatselijke Lambo-boer om zo'n ding te mógen kopen. (Hier ook, maar dan vooral om er eentje te pakken te kunnen krijgen met 't oog op de waardestijging, dan, denk ik.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Brunault zei:

58c580d888c7387ea72a1265e7ca2f36.jpg
Yes!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dit is knap, maar om 1 of andere reden doet die velg de auto totaal geen eer aan? Die lijkt (en ik zeg wel duidelijk LIJKT) te klein en smal. (heeft volgens mij puur met het velgdesign zelf te maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ir_fuel zei:

 

 

 

 

 

Ik vind trouwens dat Mercedes beter bezig is dan pakweg 7 jaar geleden, op design vlak.

dat was een uitdaging

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Timo zei:

Serieus, wat een fucking lelijke bak is dat. Keer op keer komt Mercedes met zoiets lelijk. Ik hou van decadent en over the top en foute dingen maar ik vind dit qua kleuren, qua look, die spoiler er zo fout en lelijk uit zien. Dat komt zo beschamend over die spoiler. Je zou er maar in moeten stappen. Oke knap, je hebt veel geld en kunt er mee rijden maar alsjeblieft, dat is lelijk. Dat past niet bij het design van deze wagen, ook al heeft het nut en zijn effect.

Mercedes maakt heel mooie dingen maar dit is echt matig. 1000 keer liever een AMG GT cabrio en een ... en een ... 

dat is dan ook een totaal andere doelgroep he... als je niet competitief op circuit rijdt moet je zoiets eigenlijk niet kopen. Die spoiler heeft wel degelijk een belangrijke functie. Wat de kleuren betreft ben ik het wel eens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Brunault zei:

58c580d888c7387ea72a1265e7ca2f36.jpg
Yes!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je ziet duidelijk welke hij het liefste rijdt 😜 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Waky said:

dat is dan ook een totaal andere doelgroep he... als je niet competitief op circuit rijdt moet je zoiets eigenlijk niet kopen. Die spoiler heeft wel degelijk een belangrijke functie. Wat de kleuren betreft ben ik het wel eens. 

Wie gaat er competitief op circuit rijden met zo een AMG GT Black Series :lol: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wie gaat er competitief op circuit rijden met zo een AMG GT Black Series :lol: 

 

Niet competitief in die zin. Trackday style competitief. Funcups ambeteren 😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Waky said:

Niet competitief in die zin. Trackday style competitief. Funcups ambeteren 😎

Ja dat bedoel ik ook :D

Hoeveel SLS Black Series ben je tegengekomen on track destijds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Begin hem 'vet' te vinden - heeft wat 'kleur' nodig.

amg-gt-black-series-00001-816x612.jpg

amg-gt-black-series-00002-816x612.jpg

Ook zeer benieuwd naar de sound IRL, want op video is 't genen vetten precies.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet me denken aan de laatste Corvette ZR1. Styling is erover, summum is nog altijd de originele GT R, in 't groen. De Pro was qua looks al een stap achteruit. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, William Blake zei:

Begin hem 'vet' te vinden - heeft wat 'kleur' nodig.

amg-gt-black-series-00001-816x612.jpg

amg-gt-black-series-00002-816x612.jpg

Ook zeer benieuwd naar de sound IRL, want op video is 't genen vetten precies.

 

Is toch een flat plane of niet? En dan nog met die uitlaatfilters tegenwoordig. Mja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/7/2020 om 19:10, Lotuzzz zei:

Is toch een flat plane of niet? En dan nog met die uitlaatfilters tegenwoordig. Mja.

Klopt!

Redline 7200 rpm, helaas geen 10.000 rpm, was een gerucht dat z'n eigen leven is gaan leiden.

57 minuten geleden, flupke73 zei:

BS; aka het Eco-modelletje van de reeks

330537244_Schermafbeelding2020-07-28om13_01_49.thumb.png.4407f805622bf94e094f9b6798ee7609.png

och, nog niet gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is dat nu die proto die we in die Nordschleife-video hoorden, die zo'n extreem pisgeluid maakt? (stil, precies een 4-pitter, niks rumble, ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid